Pension Zum Leipziger Zoo

Onvoldoende

1 review over Pension Zum Leipziger Zoo in het Nederlands

Diverse klachten

A.van Driel, 28-9-2014

Op de 1e plaats was het ontbijt zeer afgepast,dit zijn wij niet gewend in Duitsland..

Bij t afrekenen kregen wij diverse beschuldigingen,waar wij totaal niets van afwisten, wij moesten een stoel vergoeden, waar vlekken op zaten,a €40.00.Mw. wilde .dit contant in t handje ontvangen. Wij konden niet bewijzen dat de stoel niet door ons was beschadigd (deze stoel stond in t halletje, dus achteraf gezien was de stoel al apart gezet). Vervolgens moesten wij een raam vergoeden omdat. ja je leest t goed, dat wij aan de bovenkant (duits klapraam)zouden hebben verbogen. De eigennaar liet dit zien d.m.v. een hoge trap bij t raam te zetten, waar hij op stond.(wij hadden geen trap bij ons) Doordat wij weigerde dit te betalen, werd verder geen aandacht meer aan ons besteed, dus werd ons geen goede reis naar huis gewenst.

Gereisd met vrienden in september 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Zum Leipziger Zoo in Leipzig, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Zum Leipziger Zoo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Zum Leipziger Zoo scoort een 3 uit 10 op basis van 1 reviews.