Hotel Schloss Breitenfeld ***

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Schloss Breitenfeld bij:

1 review over Hotel Schloss Breitenfeld in het Nederlands

Vreselijk!!!

fam. de Boer, 10-12-2013

Het hotel ligt ergens achteraf, wat niet echt een probleem is. Het probleem waren de ratten die 's nachts onder ons raam een feestje hadden. Wij sliepen aan de achterkant en daar was een soort kleine vuilnisbelt. Ook het eten (we hadden halfpension) was vreselijk. Het personeel wist te vertellen, dat de kok diepvriesmaaltijden van de Aldi in de magnetron verwarmde. De eigenaar van het hotel vond dit heerlijk. We hebben hierover een klacht ingediend, maar de eigenaar vond dit ongegrond. De dagen dat we er waren hebben we buiten de deur Moeten eten. De kamer echter was netjes en het hotel van binnen verder ook. De extraatjes die we zouden krijgen, kregen we niet. Ze deden net alsof ze het in Keulen hoorden donderen. Kortom een hotel om niet nog een keer naar toe te gaan.
Gereisd met partner in april 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Schloss Breitenfeld in Leipzig, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Schloss Breitenfeld zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Schloss Breitenfeld scoort een 8.71 uit 10 op basis van 81 reviews.