Hotel Balance Hotel Leipzig ****

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Balance Hotel Leipzig bij:

2 reviews over Hotel Balance Hotel Leipzig in het Nederlands

Net hotel, goed ontbijt

Alex, 8-7-2013

Prima hotel in rustige wijk, ruime kamers, prima ontbijt, openbaar vervoer gratis bij je reservering (ik weet niet of dat altijd zo is), enig minpuntje was dat de douchecel alleen warm water gaf, aan de douchebak gewassen, doorgegeven en ga er vanuit dat het nu in orde is :)

Leipzig is een hele mooie moderne stad.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

A. Nossing, 1-5-2007

We hebben familie in Leipzig die niet zo ruim behuisd zijn en zochten onderkomen voor de nacht.

We waren verrast over de grootte van de kamers en ook de inrichting is keurig.Ruime douche goede bedden en rustige kamers.Voor 6€ heb je de auto in de garage beschermd staan, het hotel ligt in een straat waar weinig parkeerruimte is.Van het ontbijt hebben we geen gebruik gemaakt omdat we bij de familie gegeten hebben, hierover kunnen we dus weinig zeggen. Wat ik ervan heb gezien op het buffet zag er heerlijk en goed verzorgt uit.De prijs voor het ontbijt vond ik aan de hoge kant , € 12.50 p.p. Daarvoor krijg je in een goed restaurant in Leipzig al een hoofdgerecht.

Gereisd met partner in april 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Balance Hotel Leipzig in Leipzig, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Balance Hotel Leipzig zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Balance Hotel Leipzig scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.