Hotel A&O Leipzig Hauptbahnhof **

Hotel A&O Leipzig Hauptbahnhof
A&O Leipzig Hauptbahnhof
6,5

5 reviews over Hotel A&O Leipzig Hauptbahnhof in het Nederlands

Noodonderkomen voor de kerstmarkt.

., 25-2-2014

We hebben het hotel gebruikt voor een bezoek aan de kerstmarkt. Het was relatief goedkoop en de locatie is geweldig. De kamers zijn erg gehorig - je hoort elke stap op de gang, goed tot rust kom je helaas niet.
Gereisd anders in februari 2014

Voor korte en betaalbare stedentrip aanvaardbaar.

., 30-12-2013

In oktober waren we met de drie maatschappij wetenschappelijke studies als laatste 'eindexamenreis' in Leipzig. Het hotel was goedkoop en voldeed aan de voorwaarden, waar een eindexamenreis naar vraagt. De kamers waren in orde en relatief groot. De badkamers waren echter in vergelijking met de kamers piepklein en de douche nauwelijks geschikt om te gebruiken, aangezien het afdrogen in de kleine badkamer nauwelijks mogelijk was. Positief was echter, dat (in onze kamer, bij anderen was dat niet het geval) toilet en douche gescheiden waren. Het eten was eveneens acceptabel, maar natuurlijk geen feestmaal. De verkeersverbinding is wederom geweldig, omdat het hotel/hostel direct tegenover het centraal station ligt, waarin ook een winkelcentrum gesitueerd is en het centrum van Leipzig is in een paar minuten te voet bereikbaar.

Super hotel.

., 27-12-2013

Perfect geschikt voor een korte trip. Kamers/badkamer was super schoon, er was alleen geen beker voor het tandenpoetsen. Receptie en bar is heel vriendelijk en goed. bij het ontbijt had men wat vriendelijker en respectvoller kunnen zijn. Misschien had de dame wel een slechte dag;-). Al met al zeer aan te bevelen, ik kom zeker terug!

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor A&O Leipzig Hauptbahnhof bij:

Stedentrip voor de kerstmarkt - hotel ging wel.

., 20-12-2013

Het hotel ligt super centraal en is vlakbij de kerstmarkt in Leipzig min of meer het enige beschikbare hotel in december. Dit was de reden voor boeking. Het hotel is zeker voor de gewone standaard goed - als je hostel-sfeer wilt. Maar voor onze beurs- en kerstmarktprijs was het een ramp. Kamers klein en met veel schandalen. Ontbijt in de kelder. Erg luid. Bistro 's avonds overvol etc. We komen in ieder geval niet meer terug!
Gereisd anders in december 2013

Centrale en schone accommodatie.

., 12-12-2013

We waren in het kader van een studie in het A&O Hostel, aangezien we in Leipzig deelnamen aan een wedstrijd. Ik was samen met drie kennissen in één kamer en de grootte was prima. Het hostel is natuurlijk niet te vergelijken met een hotel, maar voor een hostel was ik echt tevreden in het A&O. De kamer (en de badkamer) waren schoon, alles werkte er zonder problemen en de bedden waren ook redelijk comfortabel. Wie goedkoop en centraal (!) in Leipzig wil verblijven en niet al te hoge eisen stelt, is hier aan het juiste adres.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor A&O Leipzig Hauptbahnhof bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel A&O Leipzig Hauptbahnhof in Leipzig, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel A&O Leipzig Hauptbahnhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel A&O Leipzig Hauptbahnhof scoort een 6.5 uit 10 op basis van 5 reviews.