Camping FreizeitCamp Thräna

8,3

6 reviews over Camping FreizeitCamp Thräna in het Nederlands

Gemoedelijke Camping

Yvette, 11-8-2017

Gezellige, gemoedelijke Camping. Schoon sanitair. Broodjes service. Bij de camping is een klein meertje en een kinderboerderij met speel en klimtoestellen. Er is een klein restaurant waar je uit een beperkte kaart kunt kiezen. Enorme gastvrije eigenaren, wij kwamen vanuit Polen en hadden nog geen tijd gehad om geld te pinnen. Was geen probleem we konden gewoon eten en de volgende dag betalen. Dresden ligt op zo'n 80 kilometer en is vanaf de camping goed met de auto te bezoeken.
Gereisd met partner in augustus 2017

Onverwachts juweeltje

Ruud, 10-6-2015

Op onze terugreis uit Polen hier beland. Plaats aan een meertje, wat een geweldige plek is dit zeg en wat een vriendelijke mensen. Genoten
Gereisd met partner in januari 2014

Prima camping

adfur, 21-9-2014

Wij stonden hier 1 nacht op doorreis naar Tsjechië. Ruime plekken, schoon sanitair en vriendelijke mensen. Restaurant was goed. Op deze camping valt weinig aan te merken.
Gereisd met partner in augustus 2014

Mooie rustige camping

Jan, 17-8-2014

Rustig en ruim, met een zwemvijver op het terrein. Bij het wakker worden hoor je kraanvogels en wielewalen. Een heerlijke uitvalsbasis om de Oberlausitz te ontdekken
Gereisd met partner in juli 2014

Nog nooit zo'n fijne camping gehad

Hanny, 1-9-2013

Vanaf mijn 15e, ik ben nu 68, kampeer ik. Op iedere camping is wel wat aan te merken maar hier kon ik helemaal niets te zeuren vinden. Moet ik nog meer zeggen? 's Morgens om 7 uur worden de warme broodjes bij de caravan gelegd, 's -Avonds om 10 uur werden de toiletten nog een keer gedaan. En zoooo vriendelijk, ik hoop dat we hier oit nog weer komen.
Gereisd met partner in januari 2013

Perfecte plek!

J.J. de Haas, 15-7-2011

Centraal tussen Bautzen, Zittau en Görlitz. Een paar kilometers vanaf de A7. Prima als tussenstop (naar Polen of Tsjechië), maar ook prachtig uitgangspunt om de Lausitz te ontdekken.

Ligging: zeer rustig. Ruime plekken, een enkele "Dauerplatz", verder toeristische plaatsen. Beheerdersechtpaar weten wat gastheerschap is! Geeft uitgebreide informatie over de streek, leent gratis de fietskaart uit, weet veel te vertellen.

Sanitair: goed en brandschoon!

In de "Wiesenhütte" is het goed toeven, prima maaltijden. Terras is gezellige ontmoetingsplaats. Camping maakt deel uit van een Wildgehege.

De Lausitz is een fietsvriendelijk gebied: goede fietspaden, goed bewegwijzerd, geen steile hellingen etc.

Wij zouden er een tussenstop maken van enkele dagen (op weg naar Tsjechië), maar het verblijf werd uiteindelijk twee weken!! We komen zeker terug.

Gereisd met partner in juni 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping FreizeitCamp Thräna in Hohendubrau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping FreizeitCamp Thräna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping FreizeitCamp Thräna scoort een 8.3 uit 10 op basis van 6 reviews.