Aparthotel Villa Ulenburg ***

Aparthotel Villa Ulenburg
Villa Ulenburg

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Villa Ulenburg bij:

1 review over Aparthotel Villa Ulenburg in het Nederlands

Prima uitvalsbasis om de stad Dresden te bezoeken

Irene en Maarten, 12-1-2010

Mooi karakteristiek gebouw en kamer. Wij hadden de luxe (grotere) kamer. In ons arrangement zat ook een OV kaart voor 48 uur. Met de bus en metro waren we in ongeveer een 1 / 2 uur in het centrum van Dresden. Het gebouw staat aan een rustige weg. In de directe omgeving is niet veel te doen. Het bed was comfortabel en het appartement was schoon. De ontvangst was wat gehaast. Daarna hebben we de eigenaren niet meer gezien. We zijn zelf bij vertrek naar het gebouw gelopen waar de eigenaren / beheerders wonen om af te rekenen. Het Kwam daarom wat onpersoonlijk over. Om Dresden te bezoeken Echter is het een prima uitvalsbasis deur de Goede OV mogelijkheden. Als we opnieuw zouden Dresden bezoeken dan Nemen we deze locatie zeker in overweging.
Gereisd met partner in september 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Villa Ulenburg in Dresden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Villa Ulenburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Villa Ulenburg scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.