Hotel Steigenberger Hotel de Saxe ****

Steigenberger Hotel de Saxe

5 reviews over Hotel Steigenberger Hotel de Saxe in het Nederlands

Zakenreis.

., 3-2-2014

Hotelfaciliteiten en ligging zijn erg goed, maar het ontbijt voor €22,00 vind ik te duur! Er waren veel vlekken op het tapijt in de kamer. In de buurt zijn er een aantal kerken en je wordt er dus vroeg wakker!
Gereisd anders in februari 2014

Een ontspannen korte vakantie.

., 1-2-2014

Geweldig hotel met vriendelijk personeel, locatie top, een badkamer met een aparte douche was beter geweest. Het in bad stappen om te douchen zou in deze prijsklasse afgeschaft moeten worden. Prijs-kwaliteit bij het ontbijt klopt. Restaurant en bar prijzen een beetje overdreven. Kamerreiniging heeft lichte zwakheden. (Schoonmaak erg laat/Bijvoorbeeld handzeeppomp bijna leeg. Klasse hotel!
Gereisd anders in februari 2014

Absolute wereldklasse - geweldige locatie.

., 28-1-2014

Absoluut wereldklasse hotel in super locatie. Alle bezienswaardigheden zijn binnen 15 minuten te bereiken. Midden in de voetgangerszone. We waren tussen kerstmis en nieuwjaar in Dresden en hebben veel gezien en ons tegelijkertijd kunnen ontspannen (sauna). Zelfs de kerstmarkt rond de Frauenkirche was nog geopend. Zeer modern ingerichte kamers (standaardkamers konden een beetje groter zijn) om je goed te voelen. Ontbijt was klasse, voor het diner waren we iedere avond ergens anders 'buitenshuis' (wie hier wat tips wil, kan zich graag melden). We waren in ieder geval niet voor de laatste keer in dit hotel...

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Steigenberger Hotel de Saxe bij:

Stadshotel middenin de oude binnenstad van Dresden

., 24-1-2014

Een hotel, wat men met een gerust geweten kan aanbevelen. Midden in het historische centrum van Dresden, een geweldig uitzicht op de Frauenkirche en een stijlvol design. Vriendelijk personeel, ruime parkeergelegenheid, ruime kamers met moderne uitrusting. Het bezoek zal zeker niet mijn laatste verblijf in dit hotel zijn:-)

Aanbeveling!

., 14-1-2014

Perfecte locatie voor Frauenkirche, kasteel (groene gewelf), Semperoper en Zwinger. Zeer leuke service, duur maar smakelijk ontbijt. Al met al zeer aan te bevelen.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Steigenberger Hotel de Saxe bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Steigenberger Hotel de Saxe in Dresden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Steigenberger Hotel de Saxe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Steigenberger Hotel de Saxe scoort een 9 uit 10 op basis van 5 reviews.