7,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Park Inn by Radisson Dresden*** bij :

5 reviews over Hotel Park Inn by Radisson Dresden in het Nederlands

Accommodatie en ontbijt goed.

., 23-2-2014

Het hotel ligt op ongeveer vijftien minuten lopen van de oude binnenstad van Dresden. Inrichting en service zijn volledig oké. Wij waren daar eind november voor twee nachten. Vanwege de seizoenswisseling rond de Dresden kerstmarkt-tijd werd de kamer van de ene dag op de andere duidelijk duurder. De eerste prijs was redelijk, de duurdere echter niet. De kamer was goed, het ontbijt lekker - veel meer hadden we niet nodig.
Gereisd anders in februari 2014

Stedentrip.

., 22-12-2013

Was er met een aantal vrouwen en we hebben een stedentrip gedaan. Het hotel is goed, ligt heel centraal, je kon te voet naar de oude stad en ik kan het aanbevelen.
Gereisd anders in december 2013

Goed hotel, alleen de service laat te wensen over.

., 28-11-2013

De inrichting was hoofdzakelijk goed. Alleen het personeel heeft er niet de instelling van 'Yes, I can'. Verder was het een aangenaam verblijf.
Gereisd anders in november 2013

Goed hotel, rookvrije kamers beter meteen boeken.

., 24-11-2013

Over het algemeen waren we tevreden met het hotel, helaas werd onze wens niet doorgegeven, rookvrije kamers en kamers voor rokers gekregen. (wie verantwoordelijk was weet ik niet, kon niet expliciet rookvrije kamers boeken. We hebben dit bij het boeken via touroperator vermeld, of deze informatie heeft verloren of het hotel, weten we niet.) bij vraag bij de receptie zeiden ze dat er geen rookvrije kamers meer waren, we zouden dan moeten upgraden naar een superior kamer. Ander hotel was te veel moeite, dus we hebben tandenknarsende toeslag betaald. Het ontbijtbuffet was uitstekend, veel keuze, goed eten, drankjes inclusief. In de ingang van het hotel is het restaurant, maar toen we in de avond daar eten wilden waren ze om negen uur al gesloten. Openingstijden stonden nergens.We hebben dan 15 minuten gelopen, om iets anders dan een fastfood restaurant te vinden.Het hotel ligt dicht bij de rivier en je kan goed via de boulevard langs de oude stad lopen, er zijn ongeveer elke 10 min. trams
Gereisd anders in november 2013

Goed stadshotel met een centrale ligging; aanbevel

., 19-11-2013

Stadshotel met een zeer centrale ligging vlakbij de Elbe; schoon en ruime kamer met een goede inrichting. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Aanbevelenswaardig.
Gereisd anders in november 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Park Inn by Radisson Dresden in Dresden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Park Inn by Radisson Dresden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Park Inn by Radisson Dresden scoort een 7.25 uit 10 op basis van 5 reviews.