Aparthotel Neumarkt ****

Aparthotel Neumarkt
Neumarkt
9,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel Neumarkt bij:

2 reviews over Aparthotel Neumarkt in het Nederlands

Tegenvaller...

Edith Zaicsek, 19-12-2016

We boeken heel vaak hotels en meestal komen de reviews overeen met onze ervaringen. Dit was de eerste keer dat dit grotendeels niet het geval was. Een hoge review score schept hoge verwachtingen. We betaalden een hoogseizoenprijs (bijna 600 euro voor 3 nachten zonder ontbijt, zonder hotelservices): de centrale ligging was prima (aan de Neumarkt in de Altstadt van Dresden), het dure parkeren in een privédeel van een openbare parkeergarage onder het hotel was goed geregeld, de studio was royaal qua ruimte, er was onbeperkt wifi beschikbaar en we hadden zelfs een beetje zicht op de Neumarkt met de kerstmarkt (en de grote bouwput en het er tegenover liggende Steinberger hotel). De receptie lag in een VVV- / souvenirwinkel die netjes bemand / bevrouwd was tot 23.00 uur. De appartementen waren bereikbaar via een snelle lift. De zogenaamde studio (3.16) bestond uit een royale slaapkamer karig en eenvoudig gemeubileerd met 2 eenpersoonsbedden, een ronde kleine eettafel met 2 stoelen en een poefje en een wandmeubel met een kleine TV, satelliet TV zonder abonnement, dus alleen de Duitse publieke zenders (zelfs geen BVN). De zithoek (genoemd in de reserveringsbevestiging en ook echt gebruikelijk in een studio) ontbrak, we moesten TV kijken zittend op de grond of op een harde stoel, vanaf bed ging niet. Er stond een plant met een grote gieter ernaast, kerstversiering ontbrak ondanks de hoge kerstprijzen. In de kitchenette werd na aanvraag de ontbrekende magnetron beschikbaar gesteld. Graag hadden we de beschikking over een vaatwasser gehad in plaats van over een wasmachine zonder mogelijkheid om natte was te drogen. De badkamer was netjes, maar eenvoudig en er kwam voortdurend een nare rooklucht (niet roken studio) uit de afzuiging. Er werd voorgesteld om extra te sprayen (...). De aansluiting tussen douchekop en slang was kapot - dit was overigens de enige klacht die verholpen werd. Zoals al gelezen in de reviews waren de handdoeken inderdaad erg dun en had ik eigen dikke badlakens meegenomen. Een aantal peertjes in de lampen waren kapot, maar ik was al zo vaak met een klacht bij de receptie geweest dat ik daar maar over gezwegen heb. De rolstoel en 2 rollators van een vaste bewoonster in de smalle hal tegenover ons appartement gaven het geheel een verder vreemd onprofessioneel tintje - absoluut verboden volgens de Duitse brandweervoorschriften in appartementsgebouwen (weggewuifd als klacht). Conclusie: prima centrale ligging, fijne (dure) parkeermogelijkheid, ruime maar heel eenvoudige en ongezellige kamers / studio's voor de betaalde prijs. Voor ons een tegenvaller jammer genoeg, voldeed niet aan de verwachtingen.
Gereisd met partner in december 2016

Zeer gunstig gelegen tov centrum

Ine, 10-8-2010

Prachtig zeer ruim appartement, bijna midden op de Neumarkt, heerlijk rustig auto vrij gedeelte. Overl restaurantjes en terrasjes in een prachtige stad.
Gereisd met partner in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Neumarkt in Dresden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Neumarkt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Neumarkt scoort een 9.23 uit 10 op basis van 248 reviews.