Hotel Airport Dresden ****

Hotel Airport Dresden
Airport Dresden

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Airport Dresden bij:

1 review over Hotel Airport Dresden in het Nederlands

Geweldige service!

Suzanne, 6-8-2011

We kwamen om 22.15 aan zonder reservering. We wilden graag een kamer voor 1 nacht omdat we op doorreis waren. Er was geen familiekamer of andere geschikte kamer meer dus moesten we eigenlijk 2x een 2 persoonskamer boeken. Dat vonden we wel erg duur worden dus dacht de manager met ons mee en bood ons een luxe suite waar we ruimschoots met onze 2 kinderen konden slapen tegen een belachelijk lage prijs vanwege het ongemak. Voor onze jongste van 6 maanden hadden we een reistentje mee waar hij in kon slapen en voor onze oudste werden er een extra deken en kussen gebracht en een bed opgemaakt op de luxe bank op onze kamer.

Er werd zelfs nog eten voor ons gemaakt en gevraagd of alles naar wens was.

De volgende ochtend genoten van een werkelijk koninklijk ontbijt. Voor onze jongste was er een kinderstoel dus die zat prinsheerlijk op zijn troon, iets dat in onze hele vakantie nog niet zo goed geregeld was.

Geweldig goed geslapen, niks gemerkt van het vliegverkeer door de goede isolatie.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Airport Dresden in Dresden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Airport Dresden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Airport Dresden scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.