Camping Am Waldbad

7,1

8 reviews over Camping Am Waldbad in het Nederlands

Prima camping

Prima camping, 12-8-2015

Prima camping. Niet veel te doen op de camping, wel genoeg te doen in de omgeving. Je kunt zo met de honden van de camping afwandelen. Zwembad naast de camping. Vriendelijke eigenaren die je graag willen helpen.

Sanitair is netjes, douchetijd is wel aan de korte kant met een douchemuntje.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

een prachtig gelegen rustige mooie camping.

F.Somers, 14-8-2014

Een prachtig gelegen,rustige mooie camping met nette schone accommodatie. Het onthaal is zeer vriendelijk. Het beheerdersechtpaar is zeer betrokken en behulpzaam. Wij waren afhankelijk van vervoer om naar Colditz te komen en de beheerdersvrouw heeft ons gebracht en weer opgehaald! Ook heeft ze heerlijk voor ons gekookt. Direct grenzend aan de camping ligt het gemeentelijk zwembad. Enig minpuntje waren de muntjesdouches. De watertoevoer stopte helemaal als het muntje verbruikt was, een muntje kostte 1 euro.De staanplaats en het eten waren goed en goedkoop.
Gereisd met partner in juli 2014

mooie ligging

R., 12-7-2013

De camping ligt er prachtig tussen de mooi bomen. Het onthaal van het beheerdersechtpaar is allervriendelijkst. Wil je een caravan neerzetten, is een leveller geen overbodige luxe. het sanitair is netjes maar douchen is een crime. weing tijd en een deel van je munt ben je kwijt aan het afstellen. Voor de mijn vrouw en dochters niet te doen. De beheerster kan een eenvoudige, lekkere én goedkope maaltijd serveren.

We hebben er 1 dag gestaan op doorreis naar Tsjechië. Eén groot nadeel: het stikte er van de opdringerige muggen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

wat een tegenvaller

M&M, 7-5-2012

Camping heeft nieuw beheerdersechtpaar. Zij waren meer bezig met eigen bungalow, ipv grasmaaien of ander achterstallig onderhoud (kapotte bankjes etc) Toiletgebouw wel schoon, maar ouderwets. Zwembad hoort niet bij de camping en was niet open!

Douchemunt: 1 euro per 4 min.

Nieuw volleybalveld: op slot, het oude veld had geen net, en stond vol water.

Gras niet gemaaid. Visvijver stond droog….

Hadden bungalow gehuurd: bleek een houten hut, zonder toilet of douche.

Inrichting 40 jaar oud en deels kapot, geen eethoek, slapen op de bank of stapelbed.

Gehuurd beddengoed oud en te klein

Keukenblokje klein en in hal.

Warm water middels boiler. (kassa!) Stroom: 50 ct per kw/u.

Koelkastje aanwezig, maar niet aan.

Geen schoonmaakspullen, geen uitleg, alleen dat in een andere ‘bungalow’ de douches waren….

Omgeving is heel mooi; Colditz en Dresden ook.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2012

Simpele camping in een mooi stuk natuur

Steven en Tineke, 27-9-2010

Ik ben hier met mijn ouders en vriend geweest.

Het was een mooie camping in de buurt van een stuk bos en op loopafstand van het dorpje Colditz met ´Slot Colditz´.

Helaas maken ze gebruik van muntdouches, maar gelukkig wel met ´pauzeknop´ Je bent dus niet zo door je water heen.

Naast de camping was een zwembad waar je voor een redelijke prijs kan zwemmen.

Op de camping is een klein restaurantje waar het zeker goed eten is.

Verder is de camping in de buurt van een supermarkt.

Vriendelijke campingbeheerders, waar je elke ochtend verse broodjes kon bestellen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2008

Niet nog eens!

Mel, 13-6-2010

We hadden goede beoordelingen gelezen en het leek ons hierdoor een mooie optie om een nacht te overbruggen. Camping lag op zich prima, prima plek in het bos! Makkelijk te vinden.

De beheerster vonden we verre van vriendelijk. Haar man was redelijk vriendelijk en die had ons ontvangen. Zij kwam later langs, was onvriendelijk en liep ons te commanderen, te schreeuwen en behandelde ons als een hondje. Daar heb ik geen goed woord voor over.

Nooit meer dus, zo wens ik niet behandeld te worden!

Zeker niet zonder een enkele aanleiding.

Gereisd met partner in juni 2010

Prima camping

Mek, 25-6-2009

Vriendelijke beheerster, mooie ligging en prima toiletgebouw, met helaas muntendouches.

Prima eenvoudig restaurant op terrein.

Toegangsweg smal maar goed, bewegwijzering erheen onvoldoende. Toeganshek mag breder.

Gereisd met vrienden in juni 2009

fijne camping, vriendelijke ontvangst

Renee, 13-8-2008

Gezellige camping, zelfs na 4 jaar weet de beheerster dat je al eens eerder bent geweest. Ruime plaats.

Schoon sanitair en douches.

Tegenwoordig een eenvoudig restaurant op het terrein met goede prijzen.

Mogelijkheid om elke dag verse broodjes te krijgen.

De ingang van de camping had iets breder mogen zijn.

Gereisd familie in augustus 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Am Waldbad in Colditz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Am Waldbad zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Am Waldbad scoort een 7.11 uit 10 op basis van 8 reviews.