6,8

Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Mercure Kongress Chemnitz*** bij :

5 reviews over Hotel Mercure Kongress Chemnitz in het Nederlands

Super locatie.

., 18-2-2014

Ik was hier een nacht om een expositie in het stadhuis te bezoeken. Als dat het plan is, is het het perfecte hotel! Dan kan ik alleen maar zeggen: super locatie, gemiddeld hotel. Kan ik overal aanprijzen.
Gereisd anders in februari 2014

Voormalig DDR hotel met kleine kamers.

., 6-2-2014

Zeer kleine kamer en badkamer. Geen gratis wifi. 's Avonds waren ze erg onvriendelijk aan de receptie. De volgende morgen had de receptioniste 10 hele minuten nodig om me een betaalbewijsje voor de parkeerplaats uit te schrijven. Nauwelijks diversiteit in het restaurant 's avonds. De obers waren onvriendelijk omdat ik om 21:30 nog iets wilde eten. Het ontbijt was uitgebreid en goed!
Gereisd anders in februari 2014

Goede ligging aan de ring.

., 1-2-2014

Het hotel is op zich goed gelegen, je bent van hieruit meteen in het centrum. Het ligt echter aan de drukke ringweg en is dan ook heel luidruchtig. De kamers zijn wat klein, maar doorgaans oké. Het personeel hier is echter een ramp. Hardnekkig werd erop aangedrongen, dat ik voor het ontbijt 15 Euro extra moest betalen, hoewel op mijn bevestiging van de reservering stond, dat het inclusief was.
Gereisd anders in februari 2014

Zeer goed hotel op een centrale locatie.

., 28-1-2014

Zeer goed hotel op een zeer centrale locatie, zeer goede winkelmogelijkheden en restaurants, uitstekende service, op alle gebieden.
Gereisd anders in januari 2014

Groot hotel centraal in Chemnitz.

., 16-1-2014

Groot hotel te midden van Chemnitz, alles in orde, goed ontbijt, iets afgeleefd. Een aantal restaurants in de omgeving, goede pizzeria direct ernaast.
Gereisd anders in januari 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercure Kongress Chemnitz in Chemnitz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercure Kongress Chemnitz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mercure Kongress Chemnitz scoort een 6.8 uit 10 op basis van 5 reviews.