Hotel Achat Comfort Messe-Chemnitz ***

6,4

4 reviews over Hotel Achat Comfort Messe-Chemnitz in het Nederlands

Al met al voldoende

Nico Terlouw, 24-9-2016

Zowel op de heen- als terugreis naar Polen 1 nacht verbleven, de eerste keer was het eten echt slecht, bak sla, slappe patat, iets wat op vlees leek en een taaie apfelstrudel, op de terugreis viel het weer mee, het eten was goed. Eigenaar restaurant heeft een deel van het hotel gehuurd en bleek op de terugreis beter gehumeurd dan op de heenreis. Hield het restaurant zelfs nog langer open voor onze groep. Groot verschil dus. Kamers zijn verder netjes, ontbijt prima. Ligt op een soort bedrijventerrein waar niets te beleven is. Voor een overnachtingshotel al met al dus een voldoende.
Gereisd met vrienden in september 2016

voldoet aan verwachting

Hans45, 21-9-2015

hotel ligt buitenaf maar voor paar nachten prima te doen

als raam open is verkeersgeluid

schone kamer en badkamer

vriendelijk personeel

Gereisd met vrienden in september 2015

Dit nooit meer!

Isabelle, 22-10-2012

Dit was ons laatste doorgangshotel toen we de grens met Polen overstaken. De kamers waren comfortabel, netjes en ruim genoeg om in te overnachten. Om twee redenen zou ik dit hotel niet aanraden: 1. in de nabije omgeving viel er niets te beleven en 2. het diner was er s-u-p-e-r-s-l-e-c-h-t!!! Als voorgerecht kregen we water met brokjes doorweekt brood, wat de soep moest voorstellen. Het hoofdgerecht bestond uit een onsmakelijke brei van rijst met brokken kip en currysaus en als nagerecht kregen we een muffe rijstpap met duf fruit gepresenteerd. Op heel onze rondreis Polen hebben we niet één keer zo'n wansmakelijk menu voorgeschoteld gekregen als hier!! Het excuus was achteraf dat ze aan het verbouwen waren, ook onze reisleiding deed hier niks aan! Het ontbijt was zéér minimaal: er was weinig beleg en geen groenten... Wat bleek nu, hadden ze deze groenten gewoon in de kast laten liggen en niet geserveerd op het ontbijtbuffet! Te weinig geld gekregen van onze touroperator?
Gereisd met partner in september 2011

tussen de auto garages in

lydiavveen, 27-6-2010

Ligt op een industrie terrein, vooral als doorgangs hotel geschikt.
Gereisd met vrienden in juni 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Achat Comfort Messe-Chemnitz in Chemnitz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Achat Comfort Messe-Chemnitz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Achat Comfort Messe-Chemnitz scoort een 6.38 uit 10 op basis van 4 reviews.