Hotel Deutsches Haus

Deutsches Haus

1 review over Hotel Deutsches Haus in het Nederlands

Leuk hotel in een fraaie omgeving

Frank Troost, 1-8-2014

Het Deutsches Haus is een eenvoudig en rustig familiehotel middenin de plaats Wippra. De kamers zijn wat gedateerd en eenvoudig maar verder prima in orde. Het personeel is bijzonder vriendelijk en het eten is ook uitstekend. Het hotel heeft ook een terras wat geheel ingebouwd is tussen de bebouwing. Hierdoor kun je daar heerlijk rustig zitten terwijl je toch middenin de plaats bent. Zeer aanbevelenswaardig is het stuwmeer oftewel de "Wippertalsperre". Dit ligt middenin een natuurgebied, je kunt er vissen en zwemmen en ook heerlijk wandelen. Ook ligt hier de Harzer Naturistenstieg, een naturistisch wandelpad van 13 km. Ook interessant is de Museums- und Traditionsbrauerei Wippra, hier wordt al sinds 1480 bier gemaakt en dit ligt recht tegenover het Deutsches Haus. Het dorp heeft ook een supermarkt, een station en een zomerrodelbaan. Wij hebben ons er prima vermaakt en komen zeker terug!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Deutsches Haus in Wippra, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Deutsches Haus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Deutsches Haus scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: