Vakantiehuis Schickerling

Vakantiehuis Schickerling
Schickerling

2 reviews over Vakantiehuis Schickerling in het Nederlands

Mooi huis en wandelbeginpunt.

Craanen J, 3-9-2009

Vorig jaar was het goed maar nu wij met de trein waren gekomen kwamen zij ons van het station ophalen en hebben ons weer naar het staion gebracht op de vertrekdag. Tussendoor zijn zij met ons naar de suppermarkt gereden zodat wij veel spullen konden inslaan. Dus ook zonder een auto een goed adres. Na het wandelen hebben wij regelmatig in hun mooie achertuin gezeten. Heerlijk!
Gereisd met partner in augustus 2009

Voor herhaling vatbaar.

Craanen J, 19-7-2009

Het huis staat in een rustige omgeving vlak bij de vele wandelroutes. Buiten het centrum en lopend 10 minuten van de binnenstad, 5 minuten van de H.S.B. en gratis stadsbus.
Gereisd met vrienden in augustus 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Schickerling in Wernigerode, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Schickerling zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Schickerling scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: