1 review over Vakantiehuis Am Barockgarten in het Nederlands

Prachtig tegenover een park

Hille Morel van Mourik, 20-7-2010

Met onze hond zijn we hier nu op vakantie. Een week voor rond de 250 euro. Bij de Kurtax krijg je erbij dat je gratis met de bus mag reizen, wat erg leuk is natuurlijk.

We hadden aangegeven om 1 uur aan te komen en om half 2 waren we er. Toen kregen we te horen dat we langer moesten wachten, want er zaten mensen in die hun spullen hadden laten liggen en er zelf niet waren. Ze moesten er al uit zijn, maar waren er nog niet uit. tegenvaller dus. Pas om half 7 konden we er in. Kregen wel een fles wijn en veel excuses. Huisje is ruim, met twee slaapkamers die goed ruim zijn opgezet. Woonkamer is ook ruim. Keuken is wat donker, maar geen probleem. Veel ramen aan alle kanten, dus handig met de hitte. In de ene slaapkamer verduisterende gordijnen, in de andere maar halve gordijnen. Vreemd. Internet kan ook worden aangeschaft voor 5 euro per week. stond niet op de website, maar wel meteen gebruik van gemaakt (nu dus).

De HarzCard is een aanrader. Park tegenover is fantastisch!

Gereisd met partner in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Am Barockgarten in Wernigerode, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Am Barockgarten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Am Barockgarten scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.