Hotel Haus am See

Haus am See
5,2

Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Haus am See bij:

2 reviews over Hotel Haus am See in het Nederlands

Geen aanrader

Sandra, 24-8-2017

Onze kamer was niet echt schoon. Er zat een geplette vlieg op de muur in de badkamer. Er lag allemaal losse koffie in de keukenkast van de vorige gasten. 's Avonds om 20 uur is het hele dorp uitgestorven. Er is niks meer open ook het restaurant onder het hotel is dicht. Het eten in het hotel vonden we 1 grote afknapper. De zaterdag toen wij aankwamen hebben we daar gegeten. Wat ik besteld had was lekker niks mis mee maar toen we een paar dagen later door de aldi liepen en een pakje zagen met precies hetzelfde eten dan wat ik had gehad. En we 's avonds op het balkon zitten de keuken zat onder ons. Buiten zien we een doos met oud papier onder ons staan met precies zo'n pakje als bij de aldi dan voel je je wel genaaid! Voor ons deze plek nooit meer. 20 km verderop wel leuke gezellige dorpjes/stadjes waar wel wat te beleven is!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Prima verblijf

Cornelia, 30-7-2017

Prima kamers, ruim en prima bedden. Had iets schoner gekund.
Gereisd met partner in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Haus am See in Stiege , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Haus am See zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Haus am See scoort een 5.2 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: