Hotel Zum Wildbach ****

Zum Wildbach
7,2

• Ligging t.o.v. pistes4,0

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Zum Wildbach bij:

2 reviews over Hotel Zum Wildbach in het Nederlands

Interessante arrangementen, ook kantekeningen

Lisa, 26-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes4

Wij zaten in een van de ferienwohnungen die hierbij horen: Kirchblick. Vier woningen in een gebouw, allen met parkeerplek en balkon. WLAN is betaald. Erg gehorig gebouw. Personeel in hoofdgebouw (zo'n 80 m bergopwaarts) is vriendelijk. Bij hotel zijn weinig parkeerplekken. Ontbijt is niet bijzonder, elke dag of warme worstjes of roerei, niets anders warms. Locatie van hotel en ferienwohnungen niet ideaal. Wel bij ijsstadion (is in aanbouw, nog lang niet open) en bushalte (gratis met kurtaxe, leuk naar wernigerode!) maar bakker, winkel en parkeergarage (begin loipes en slee heuvel) is verder weg, helemaal met tweejarig kind te ver. Balkon beneden is handig in winter, het blijft daar droog. 5% korting op goed restaurant Zur Klippe. Ruime kamers. Het zou kindvriendelijk zijn, wij kregen geen babybed aangeboden. Teleurstellend. Kindvriendelijk vind ik het niet, behalve fitnesshoekje met speelhoek. Wij gaan volgende keer liever in centrum bij loopbrug.
Gereisd met jonge kinderen in februari 2017

Een goed hotel

dordtboy, 28-11-2012

Hotel Zum Wildbach is een goed hotel vlakbij bij het centrum van Schierke.

De kamers waren net nieuw en van alle gemakken voorzien o.a. gratis wifi.

Jammer genoeg zijn ze wel wat gehorig zeker als je vlakbij de receptie en de ontbijtzaal zit, waar enkele kleine kinderen zich niet kunnen gedragen.

Het ontbijt was van goede kwaliteit.

Gereisd met partner in november 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zum Wildbach in Schierke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zum Wildbach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Zum Wildbach scoort een 7.22 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: