Hotel Landgasthaus Sattelhof

Landgasthaus Sattelhof

1 review over Hotel Landgasthaus Sattelhof in het Nederlands

prima tussenstop

centw, 5-10-2010

Een klein stukje van de snelweg A 14 af en je vind dit prima hotel, gelegen langs de provinciale weg B6, diep in de voormalige DDR.

Parkeren geen probleem, ruimte zat. Kamer op de tweede etage, schoon, ruim en voorzien van wat men zich op doorreis (maar ook bij langer verblijf) wenst: een tv, minibar en goed werkend sanitair (douche/wc)

min puntje is wellicht het ontbreken van een lift, tenminste ik heb die niet gezien. Gelukkig ben ik groot en sterk genoeg om zelf onze koffers naar boven en beneden te slepen maar ik kan me voorstellen dat dit niet voor iedereen geldt.

Maar ongetwijfeld is het personeel indien nodig behulpzaam. Dat waren ze ook bij andere zaken en in het restaurant.

Daar kon je trouwens buitengewoon lekker eten. Probeer de specialiteit van het huis maar eens.

Heerlijk geslapen ondanks de met grote regelmaat vlak langs razende vrachtauto's en genoten van het Duitse platteland, al staan er wel erg veel hyper moderne windmolens als je uit je raampje kijkt..

Gereisd met partner in augustus 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landgasthaus Sattelhof in Neutz-Lettewitz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landgasthaus Sattelhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Landgasthaus Sattelhof scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.