Hotel Sky Hotel Merseburg

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sky Hotel Merseburg bij:

2 reviews over Hotel Sky Hotel Merseburg in het Nederlands

Het is het net niet

Wim Annink, 21-8-2016

Ligging buiten centrum, gemoderniseerd maar net helemaal goed. Zoals geen planchet onder spiegel in badkamer. Erg gehorig, wel ruime appartement/kamer die schoon zijn. Onze koelkast maakte dermate veel lawaai dat ik mede daardoor ( en blaffende hond )slecht geslapen heb.Restaurant op het panoramadak profileert zich als een " Betere " restaurant maar toen wij er waren was er geen cappu en cola light meer te krijgen. Beperkte menukaart die niet geschikt is voor jongere kinderen (geen kindermenu of frietjes te krijgen laat staan mayo). Ongezellige sfeer met een niet service gerichte chagerijnige ober. Weinig gasten en weinig sfeer voor een dure kaart. Jammer toch. Ontbijt voldoende alhoewel geen jusdorange te krijgen met beperkte broodkeuze. Wederom geen cappu of alleen tegen extra betaling van 2,80 euro per kop. Eetzaal was minder goed schoongemaakt daar wij tegen spinnenwebben aankeken. Hier komen wij dus niet meer
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Uitstekend hotel

Mary , 12-8-2014

Wij verbleven een weekend in dit hotel en hebben geen enkel minpuntje kunnen vinden, De kamer was met zorg ingericht. Aparte zitruimte en de bedden waren prima. Ruime badkamer. De ontbijtruimte, het panorama-restaurant, de bar, het terras buiten, de tuin waren tot in de puntjes verzorgd. Het ontbijt, van 7 tot 11 was niet gigantisch maar wat er stond, was goed en werd regelmatig aangevuld.
Gereisd met vrienden in augustus 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sky Hotel Merseburg in Merseburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sky Hotel Merseburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sky Hotel Merseburg scoort een 8.18 uit 10 op basis van 4 reviews.