Uitstekend

1 review over Appartement Ferienhäuser am Brocken in het Nederlands

Een heerlijke plek om de Harz te ontdekken

Arend-Wim Estié, 14-8-2014

Wij zijn voor de tweede achtereenvolgende zomervakantie naar deze accommodatie geweest. Het is ons opnieuw prima bevallen. De gebouwen worden keurig onderhouden en schoon afgeleverd. De bedden liggen goed. Wij hadden een 6-persoons huis. Dat houdt in dat je dan een bovenwoning hebt met twee verdiepingen en een groot balkonterras. Wij hadden een plek die vlak langs de Ilse lag een stromende beek die met raam open veel kabaal maakt. Verder is de plaats en de omgeving voor ons inspirerend genoeg om er een leuke vakantie van te maken om de Harz en sporen van de voormalige DDR te ontdekken. In het dorp zelf kun je goed je boodschappen doen (tot 20.00 uur 's avonds!) en het nabijgelegen Wernigerode is zeker het bezoeken waard. Je kunt via internet een infopakket opvragen bij het toerismeburo van Ilsenburg.
Gereisd familie in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ferienhäuser am Brocken in Ilsenburg ( Harz ), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ferienhäuser am Brocken zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Ferienhäuser am Brocken scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.