Vakantiehuis Schröder

Vakantiehuis Schröder
7,5

2 reviews over Vakantiehuis Schröder in het Nederlands

van den berg, 26-9-2007

hele fijne vakantie gehad in haus Schroder. bij aankomst stond er een bosje bloemen op tafel, wat een welkom. het huisje was wat oubollig ingericht, maar de ruimte ( op de woonkamer na) was groot, 2 aparte serre`s, en een badkamer met douche. keuken was goed uitgerust. we hebben een erg fijne tijd daar gehad, mooie omgeving, aardige mensen en er is heel veel te doen.

als je door ouderwetse inrichting heen kunt prikken heb je er veel vakantie voor relatief weinig geld!

Gereisd anders in september 2007

fam. van den berg, 3-9-2007

we hebben een hele fijne vakantie doorgebracht in het huisje van de familie Schroder.

het huisje had 2 serre`s, een heerlijk ruime tuin met waslijn, bbq, en was leuk aangelegd. overal staan zitjes.

de woonkamer was klein, geen nederlandse ontvangst op de tv. wel veel info over activiteiten in de buurt aanwezig. Keuken was goed uitgerust, helaas geen diepvrieskastje. slaapkamers waren ruim, bedden lagen goed. ( 2 tweepersoonsbedden, wel aparte matrassen.)

badkamer met ligbad, wc zit er bij in.

alles was zeer keurig, en netjes schoongemaakt!

er stond bij aankomst een bloemetje op tafel.

we hebben de bevolking als zeer vriendelijk ervaren, het leven is er niet duur( supermarkten, schoenen, kleding- voor onze begrippen) en uit eten gaan kan al voor 10 euro p.p. ( incl. drankjes.)

er is heel veel te doen in de omgeving, teveel om in 2 weken te beleven, en de natuur is werkelijk schitterend.

we hebben met onze 2 zonen van 8 en 11 werkelijk een topvakantie gehad!

Gereisd anders in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Schröder in Harzgerode, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Schröder zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Schröder scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.