Hotel Kempinski Rotes Ross *****

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Kempinski Rotes Ross bij:

2 reviews over Hotel Kempinski Rotes Ross in het Nederlands

Annet Vaneker, 11-9-2007

Hallo,

Wij waren hier in aug.2007.Kenden het niet en kwamen hier per toeval via Ltur reisebureau.Het was in een woord geweldig.Veel luxe voor relatief weinig geld.Dit kwam door de aanbieding van Ltur.We zijn met onze twee kinderen geweest,van 10 en 11jr.we hadden een kamer geboekt en kregen een riante juniorsuite.Klasse.Heb geen minpuntje kunnen ontdekken.In de welness staat het fruit en water klaar.Het hotel ligt midden in het cenrum van de stad.

Een perfecte locatie voor een midweekje weg.Dichtbij Leipzig wat ook een erg mooie stad is.

Verder is er in de omgeving niet veel,maar voor een midweekje zeker de moeite waard.

Gereisd familie in september 2007

Danielle, 9-8-2007

Hallo, ik zit nu in het hotel ligt in de stad en de kamers zijn heel groot en schoon. Het hotel heeft bubbelbaden en sauna's, fitnis, bautistudio en vergaderzalen. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam!
Gereisd familie in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kempinski Rotes Ross in Halle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kempinski Rotes Ross zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kempinski Rotes Ross scoort een 10 uit 10 op basis van 3 reviews.