Vakantiehuis An der Kirchwiese

Vakantiehuis An der Kirchwiese
An der Kirchwiese

1 review over Vakantiehuis An der Kirchwiese in het Nederlands

C.lageweg, 11-2-2007

Dit vakantie huisje ligt in een klein maar prachtig dorp in de harz(voormalig oost-duitsland).Wij zijn er 2 keer in de winter geweest,en in juli gaan we weer.Dan wordt het de 7 keer dat we in de harz verblijven.De eerste keer was in 1994.Het is een vrij staand huisje.De eigenaar woont er naast.Je hebt verder geen last van ze.Als je ze nodig hebt staan ze voor je klaar.Het huisje is netjes en schoon,en heeft een vaatwasser en een wasmachine die je wel apart moet betalen.Er zijn vorig jaar nieuwe kunststof dubbele ramen ingezet en ook de vaatwaaser zit er nog niet zo lang in.Boven zijn er 2 slaapkamers.Die zijn niet zo groot.Beneden is er een mooie douche.

Echt een aanrader.

Gereisd anders in februari 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis An der Kirchwiese in Elend , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis An der Kirchwiese zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis An der Kirchwiese scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.