Hotel Gasthaus und Hotel Zur Linde

6,7

3 reviews over Hotel Gasthaus und Hotel Zur Linde in het Nederlands

Niet geweldig

Nico, 20-5-2017

Beoordelaar van onderstaande positieve review is òf het zeer verre oosten gewend òf heel snel tevreden want al die tienen slaan nergens op. Kamers zijn acceptabel maar niks byzonders, er is geen wifi en de eigenaren zijn stug als stro. Geen woord te veel en vriendelijk is onbekend. Ik kom hier niet weer. Ontbijt en eten wel prima maar je hebt het gevoel dat je hier niet echt welkom bent.
Gereisd alleenreizend in augustus 2016

aaldert11, 3-10-2016

Als je tot rust wilt komen is Gasthaus Zur Linde de ideale plaats. Aangezien er geen drukke wegen of spoorlijnen in de omgeving zijn hoor je vrijwel niets. De eigenaar en het personeel zijn heel klantvriendelijk en zeer behulpzaam.

De kamers zijn heel schoon en het ontbijt en avondeten is heel goed verzorgd.

Wij komen hier al tien jaar en is voor iedereen een aanrader.

Gereisd met vrienden in september 2016

Eenmalig. Onprettige eigenaren.

Frick, 19-8-2016

Goed eten, ontbijt prima. Kamers sober maar netjes. Minpunten zijn de zeer nurkse eigenaar die geen woord te veel zegt en eigenlijk gewoon onvriendelijk reageert op vragen. Eigenaresse doet het een tikje beter maar het houd niet over. Bij aankomst geen hartelijke welkomst, maar een strikt zakelijk inschrijvingsformulier, geen praatje, kamer tonen en klaar. En geen wifi is echt uit de tijd. Nee, gastvrij was men hier niet. We voelden ons bijna schuldig als we iets vroegen en hadden het idee dat we danig in de weg liepen. We bleven vriendelijk maar dat mocht niet baten, de stugheid werd alleen maar groter. Eens maar nooit weer dus ! ( de schoonmaakster krijgt wel een 8, was ook de enige aardige van het hele hotel)
Gereisd met partner in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gasthaus und Hotel Zur Linde in Dankerode, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gasthaus und Hotel Zur Linde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gasthaus und Hotel Zur Linde scoort een 6.67 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: