Hotel Fürstenhof ****

Fürstenhof

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Fürstenhof bij:

1 review over Hotel Fürstenhof in het Nederlands

Fijn hotel

Vakantieganger, 24-8-2016

Een goed onderhouden hotel in een plaatsje met grote tegenstellingen. Blankenburg heeft de potentie om heel mooi te worden maar is in veel opzichten slecht onderhouden. Hotel zelf is wel in goede staat. Wij hadden een erg mooie, grote en rustige kamer. Was er behoorlijk koel (wij zaten op de eerste verdieping). In het hotel is er een lift voor mensen die slecht ter been zijn. Je kunt er eten met halfpension maar dan moet je wel van Duits eten houden. In het hotel is er een sauna gedeelte met een voetenbadje, een heerlijke douche, 3 soorten sauna's en een rustruimte. Dit kun je gratis gebruiken tussen 15 en 21. Daarnaast kun je hier een heerlijke massage krijgen of andersoort behandelingen in dien je dat wenst. Het is een goed hotel voor de rustzoeker, voor mensen die van een mate van luxe houden. In de omgeving zijn er vele plekken om te bezoeken. Indien je later terugkomt kun je vanaf 22 uur de nachttoegang gebruiken. Personeel is erg vriendelijk en betrokken. Bedden worden elke dag opgemaakt en indien je nieuwe handdoeken wilt leg je de gebruikte handdoeken in het bad of de doucheruimte. Het was een goed verzorgde, mooie kamer met voldoende ruimte. In de kamer die wij hadden was er een bank, een bureautje, een goede tv (geen Nederlandse zenders) en bed waarin je heerlijk kon slapen. Er is niet echt een lounge waar je lekker drankjes kunt nuttigen, wel kun je deze in het restaurant bestellen. Voor mensen die denken een gezellig terras, dan kun je bedrogen uitkomen. In de periode dat wij er waren (augustus, hoog zomer) zat er niemand op het terras. Op de site van de touroperator staat een prachtige foto waarop mensen gezellig op het terras zitten. Dit hebben wij zelf niet meegemaakt. Wel is er in de buurt een prachtige barroktuin en een klein cafeetje daarboven waar je heerlijke kuche (Duitse taart) kunt eten. Deze is helaas alleen in het weekend geopend. In de buurt zit een goede supermarkt genaamd Edeka (Lange Str. 16) welke op loopafstand ligt. Deze supermarkt is ook interessant voor mensen die graag gezond, biologisch of glutenvrij willen eten. Op het moment dat wij er waren boden ze ook zelf samen te stellen salades aan. Voor mensen die gebruik willen maken van een goedkopere supermarkt ligt er een Aldi tevens op loopafstand. Wil je niet het hotel eten dan is er een goede Griek in de buurt genaamd Athena op de Herzogstraze 15. Ook is er in het stadje een italiaan en een bulgaar voor mensen die liever geen Duits eten. Het ontbijt in het hotel vond ik redelijk. Producten waren niet van de beste kwaliteit maar op zich wel in de basis voor ieder wat wils. Mocht je zin hebben in een kuche (Duitse taart) of in een dessert dan raad ik het af om dat in dit hotel te nuttigen. Op andere plekken, ook in dit stadje, was dat vele malen beter. Wel is de koffie en de warme chocolde melk goed. Het hotel zelf acht ik niet zo geschikt voor mensen met kinderen maar eerder voor rustzoekers. Het stadje zelf is niet geschikt voor mensen die naar veel vertier zoeken. Veel zaken zijn aan het einde van de middag gesloten, het plaatje is daarentegen niet zo toeristisch wat wij zelf prettig vonden. Veel mogelijkheden om met de bus verschillende kanten op te kunnen reizen. Voor reizigers met het openbaar vervoer is het verblijf in de regio Harz een voordeel want je hoeft niet te betalen voor de bus (check dit wel altijd even van te voren voor de zekerheid bij het hotel of de reisorganisatie waar je boekt).
Gereisd met partner in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fürstenhof in Blankenburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fürstenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fürstenhof scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: