8,3

• Activiteiten8,0
  • Onderkomen8,6

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Center Parcs Bostalsee**** bij :

368 reviews over Vakantiepark Center Parcs Bostalsee in het Nederlands

Super mooi park, met uitzicht over meer

Derk van Steensel, 18-8-2017
  • Onderkomen10

Op 3,5 uur rijden vanaf onze woonplaats Utrecht ligt het prachtige Center Parcs Bostalsee. De bungalows liggen op een heuvel met een prachtig uitzicht over het meer. Wij zaten in woning 527, dus behoorlijk hoog en daardoor was het uitzicht nog mooier. Mensen die klagen over de vele trappen begrijp ik niet. Naast het feit dat het gezond is om te lopen, liggen er verschillende parkeerplaatsen rondom het park. Dus als je de auto nodig hebt, dan hoef je niet ver te lopen. En het is juist heerlijk dat het park autoluw is. De natuur is prachtig. Konijnen liepen door onze tuin en we hebben tijdens ons verblijf zelfs een hert waargenomen.
Gereisd familie in augustus 2017

Hier gaan we zeker naar terug

Fam van Eijk, 17-8-2017
  • Onderkomen10

Prachtig gelegen park. Mooi ruim opgezet. Uitzicht is adembenemend. We gaan zeker terug.
Gereisd familie in juli 2017

Heerlijke vakantie gehad!

Sanne, 17-8-2017
  • Onderkomen10

In de eerste week van augustus zijn wij hier met ons gezin geweest. Het park ligt in een natuurrijke omgeving waar erg veel te doen is. In het park zelf is er ook erg veel te doen. Er is een prachtig groot zwemparadijs en ook verschillende restaurantjes aanwezig. 'S avonds hebben de kinderen genoten van het entertainmentteam die optrad.

Een geweldige vakantie dus!

Gereisd met partner in augustus 2017

Een Teleurstelling

André, 15-8-2017
  • Activiteiten4
  • Onderkomen4

Het park is mooi gelegen. Voor Centerparcs een nogal kleine plaza en klein zwembad. Als je van traplopen en klimmen houd is dit een aanrader. Bungalows zijn schoon, alleen was er veel stuk lampen, stukken uit de vloer in de badkamer, tuinmeubel bevatte 4 kapotte stoelen. Hiernaast sprak men alleen Duits. Wij vonden de prijs kwaliteit niet echt Centerparcs.

Prachtig park

Collinx, 14-8-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Goede aspecten:

-Goede sfeer

-Mooie omgeving, rondom de Bostalsee

-In de omgeving is veel te doen

-Mooi Park met veel mogelijkheden

-Zeer vriendelijk personeel

-Mooi binnenzwembad

Verbeterpunten:

-Personeel spreekt alleen duits (hoewel alle borden multi talig zijn)

-De eetgelegenheden gaan te vroeg dicht

-Parkeren bij de cottages niet mogelijk (erg ver lopen berg opwaarts)

-In de 'dome' waren veel vliegen aanwezig

-Het park is naar mijn idee te geldbewust (commercieel), dat mag minder zichtbaar zijn (voelbaar)

-Te weinig tafeltjes in de 'dome' bij slecht weer

mooi park

Sandra, 14-8-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

prachtig park met mooie vakantiewoningen. Schitterend zwembad en mooi meer in een prachtige omgeving.

De kinderen hebben zich vermaakt ondanks dat het weer niet altijd mee zat. We hadden een huisje dicht bij het centrum dus we moesten gelukkig weinig lopen om daar te komen.

Wat we misten waren speeltuinen buiten. We hebben er maar 1 ontdekt en die was bij de kinderboerderij.

Mooiste Park van Center Parcs

Dennis, 13-8-2017
  • Onderkomen10

Prachtig park. Paar jaar oud pas. Huisjes schitterend gelegen op een heuvel. Op en rondom het park heel veel te doen.
Gereisd familie in augustus 2017

Fantastisch park in mooie omgeving

Casper, 13-8-2017
  • Onderkomen10

Wat hebben we genoten. Een prachtig park. Super mooi aangelegd. Huisjes zijn gebouwd op een heuvel en zo heb je een prachtig uitzicht over de omgeving. Plaza ook erg leuk aangelegd. Mooie supermarkt. Verschillende restaurants. Prachtig terras buiten. In de omgeving ook veel te doen. Mooie dierentuin waar je gewoon tussen de lamas en andere exotische dieren heenloopt.

Een Teleurstelling

van Beeck, 11-8-2017
  • Activiteiten3
  • Onderkomen3

Het park heeft een mooie ligging. Wij zaten in een minder goede bungalow. Tuinmeubel stuk en wat meerdere mankementen. Wel een mooi uitzicht en goed schoon gemaakt.

Plaza viel erg tegen. Niet echt op z'n Centerparcs. (klein en weinig gezelligheid) Ook viel ons het zwembad tegen.(klein) Het is een aanrader als je van traplopen houd. Het is voor veel bungalows een hele klimafstand voor je er bent.

Het park is te duur ten opzichte van de andere parken.

Gereisd familie in augustus 2017

Fantastisch park met adembenemend uitzicht

Pieter, 6-8-2017
  • Onderkomen10

Een heerlijke week gehad in bostalsee. Park is super mooi aangelegd met uitzicht over het meer. Van alles te doen op dit park. Ik beveel iedereen dit park aan.
Gereisd familie in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs Bostalsee in Nohfelden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs Bostalsee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Center Parcs Bostalsee scoort een 8.33 uit 10 op basis van 460 reviews.