Vakantiepark Center Parcs Bostalsee ****

8,3

• Activiteiten8,0
  • Onderkomen8,6

377 reviews over Vakantiepark Center Parcs Bostalsee in het Nederlands

Kwaliteit is VER te zoeken!

Debbie, 2-10-2017
  • Onderkomen1

Voor ons wat dit bezoek een beetje feestelijk. In het jaar dat CP 35 jaar bestaat, bezochten wij een van hun parken voor de 35e keer. Bij de receptie sprak men Duits en zeer gebrekkig Engels. Het welkom was beslist niet warm. We kregen kort en krachtig te horen dat de check-in bij het hutje op de parkeerplaats was en we werden weggestuurd. Geen aardig welkom of presentje, niets.

Bij de cottage werden we “warm” verwelkomd door een schoonmaakster. Zij snauwde in het Duits dat ze nog niet klaar was en dat ze had gezegd dat ze nog 5 minuten nodig had. Wij begrepen hier niets van, want wij mochten onze cottage in en wisten van niets. Uiteindelijk ging deze mevrouw weg en konden wij onze spullen neerzetten. Direct viel ons de vreselijke geur van sigarettenrook ons op. In de huiskamer was deze geur sterk aanwezig, maar in het toilet was deze nog veel erger. We liepen naar de slaapkamers en gingen daar zowat over onze nek. Wat een smerige rooklucht hing daar. Bij de receptie wisten ze dat mijn man luchtwegproblemen heeft en dat een huisje waarin gerookt wordt, niet acceptabel is. Hier hadden ze geen boodschap aan, ze hebben geen rookvrije huisjes. In deze tijd geen rookvrije huisjes?

We hebben wc luchtverfrissers gekocht en deze in elke hoek van het huisje neergezet.

We hadden een DVD speler verwacht in het huisje. Die ontbrak. Bij de receptie hebben we er om 1 gevraagd, maar die kregen we niet omdat we geen VIP huisje hadden. Op onze vraag of ze er misschien 1 uit een VIP huisje konden halen en die tegen betaling aan ons wilden lenen, werd gereageerd dat als we er zo nodig één wilden, we die ook konden kopen. En we kregen een papiertje in onze handen gedrukt waarop een winkelnaam en plaatsnaam stond. Nee, een adres had ze niet, maar dat konden we zelf wel uitzoeken via Google.

Dat was onze 1e dag van een volledige week, met verlenging van een midweek.

Het diner in het buffetrestaurant is heel duur. Daarnaast was het aanbod zeer slecht te noemen. Zeker gezien het feit dat het park redelijk vol zat, zou je toch diverse gerechten verwachten. Dit was niet het geval. Het vleesaanbod bestond uit een hamburger, een filetlapje liggend in een bak met saus en een filetlapje zonder saus. Het was allemaal zeer smakeloos. Het enige pluspuntje wat ik bij dit buffet kon vinden, was dat de patat warm was. Zonde van het geld, doen we nooit meer.

Het personeel in de restaurants en supermarkt zijn absoluut niet vriendelijk. Ik vraag me af of ze plezier in hun werk hebben.

Het park is één van de mooiste parken, ook al liggen de huisjes hoog en is een pad van de dome naar de eerste ring zeer slecht te lopen (zeer steil en losliggend grind maken het lopen niet gemakkelijk). Het is erg jammer dat de klantvriendelijkheid zeer ver te zoeken is en dat er bij Center Parcs nog steeds geen rookvrije cottages verkrijgbaar zijn. Dit alles is voor mij reden om uit te kijken naar een andere aanbieder, want Center Parcs geeft niets om zijn gasten, dat is ons wel duidelijk geworden deze laatste vakantie.

Gereisd met partner in september 2017

park met prachtige ligging

fam Brasser, 26-9-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Let wel op bij eventuele voorkeur opgave, dat het park een groot hoogte verschil kent.
Gereisd met vrienden in september 2017

Kan beter

Nico Lakerveld, 26-9-2017
  • Activiteiten5
  • Onderkomen5

Indien een huis geboekt in de 500 houdt dan rekening met 20 minuten lopen heen en weer met stijgen en dalen, mensen met problemen hiermee kunnen een invalide

kaart krijgen.

Gereisd met vrienden in september 2017

Mooi

Albert, 19-9-2017
  • Onderkomen8

Goed: locatie, natuur, wandelplezier, rust

Niet goed: kleine leefruimte voor 4 personen, in aquamundo geen wellness, sauna en hamam, afstand naar aquamundo gemiddeld 600m + trappen.

WiFi te duur

Op jonge gezinnen met kinderen afgestemd

Gereisd met partner in september 2017

Mooi rustig vakantiepark

Hanne, 19-9-2017
  • Onderkomen8

Mooi vakantiepark, als je op zoek bent naar rust kan je die hier zeker vinden.

Huisjes zijn goed, wel zou ik aanraden als je niet van klimmen/ ver wandelen houd om een huisje dichtbij het zwembad te nemen. Het zicht op het meer is daar wat minder, wij hadden huisje nr 209. Prachtig uitzicht over het meer en de bergen, maar ook al wel wat bergop met 3 kindjes (1,3,5 jaar).

Wij hadden koud en regenweer en daarom niet aan het meer kunnen zwemmen / spelen, maar hebben ons geen moment verveeld.

Het zwembad is super, voor alle leeftijden iets. In het kinderbadje zorgde de zandbak in het zwembad voor veel plezier. Voor de grotere kindjes waren de vele glijbanen een succes.

Kleedcabines ook heel proper en 3 hele grote familie ruimtes.

In de buurt ook voldoende te doen bezichtigen, edelsteen mijnen in Idar- Oberstein, Wildpark in Freiren, Burgt in Birkenburg, St Wendel, ...

CP Bostalsee is zeker een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Waanzinnig mooi

A.Verheul, 11-9-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Uitzicht was vanuit ons huisje was geweldig. Wat een mooi gebied.

Heerlijke rust!!!!!

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Geweldig

Stijn, 5-9-2017

Superpark voor jonge gezinnen
Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Een net huis in een supermooie omgeving!

fam Boersma, 29-8-2017
  • Onderkomen9

Groot park, maar wel rust.

Hoogteverschil maakt afstanden op het park extra pittig. Maar natuurlijk goed voor de conditie!

Nette huisjes.

Rondje Bostalsee (6.8 km) super om hard te lopen / wandelen / fietsen. Prachtige uitzichten, redelijjk glooiend. Door bos, langs het meer, over de stuwdam.

Zwembad mooi, prima met (jonge) kinderen.

Zwembad wel erg warm, eind van de week veel beter van temperatuur (waarom toen wel?).

Wij hadden goed weer: heerlijk zwemmen in het meer!

Bij mooi weer: buitenbaden die prachtig zijn in leiwen (panoramabad) en saarburg. Wel een eindje rijden maar zeker die in Leiwen de moeite waard, zwemmen met uitzicht op de Moezel.

Al met al: Echt een mooi park in een supermooie omgeving!

Maarten Torfs, 24-8-2017
  • Onderkomen10

mooie huisjes, mooie omgeving, heel goed zwembad, veel activiteiten, veel rust.

Geen minpunten gevonden (misschien bepaalde activiteiten iets goedkoper maken)

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Super mooi park, met uitzicht over meer

Derk van Steensel, 18-8-2017
  • Onderkomen10

Op 3,5 uur rijden vanaf onze woonplaats Utrecht ligt het prachtige Center Parcs Bostalsee. De bungalows liggen op een heuvel met een prachtig uitzicht over het meer. Wij zaten in woning 527, dus behoorlijk hoog en daardoor was het uitzicht nog mooier. Mensen die klagen over de vele trappen begrijp ik niet. Naast het feit dat het gezond is om te lopen, liggen er verschillende parkeerplaatsen rondom het park. Dus als je de auto nodig hebt, dan hoef je niet ver te lopen. En het is juist heerlijk dat het park autoluw is. De natuur is prachtig. Konijnen liepen door onze tuin en we hebben tijdens ons verblijf zelfs een hert waargenomen.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Center Parcs Bostalsee bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs Bostalsee in Nohfelden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs Bostalsee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Center Parcs Bostalsee scoort een 8.33 uit 10 op basis van 473 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: