7,5

4 reviews over Camping Mosella am Rothaus in het Nederlands

Gave camping

Paula leegwater, 26-8-2016

Ben er jaren geleden met mijn ouders geweest en raad het iedereen aan om keer naartoe te gaan dan even wandeling naar remich te maken zeer de moeite waard. Sanitair Is gewoon dat wat het op camping Is.... Het Is niet de luxe van thuis maar daar gaat het naar mijn idee met camperen ook niet om. Je moet er zelf wat van maken.
Gereisd familie in januari 2016

mooie camping aan de mosel

francisca, 29-4-2012

Het is een mooie camping aan de mosel in duitsland op het drielandenpunt van Frankrijk, Duitsland en Luxemburg.

De omgeving is heel mooi, binnen 2 minuten loop je aan het water. en binnen 5 minuten ben je het stadje Remich.

De campingeigenaar is heel aardig en als je wat wil weten dan kun je het aan hem vragen.

De prijs is ook heel goed, je betaald 14 euro per nacht voor 2 personen met stroom en warm water.

Er zijn verschillende restaurant er is er 1 bij de camping en je hebt heel veel verschillende restaurants in het stadje Remich.

De camping is ook geschikt voor mensen met kinderen iedereen is vriendelijk voor elkaar.

Gereisd met partner in juli 2011

goede camping in nennig mooie ligging

herwin, 29-4-2012

op onze vakantie kwamen we langs remich en zagen we een camping.

camping Mossela am Rothaus.

we kwamen daar aan en namen een plaats.

voor 14 per nacht met stroom warm water en 2 personen en hond gratis.

perfecte ligging je loopt in nog geen 3 minuten naar remich.

gezellig stadje met veel restaurants enzo voort.

het sanitair is voldoende je heb 2 sanitair gebouwen.

beide ruim voldoende voor een camping van deze catogorie.

de camping eigenaar zeer aardig en je kan alles aan hem vragen.

de mede kampeerders zijn erg vriendelijk.

kortom was een zeer geslaagde plaats totaale waardering een 8

groetjes herwin en cis

Gereisd met partner in juli 2011

noooooooit meer

Louis, 12-9-2011

Super slechte kwaliteit van het sanitair.

En een beetje misleidend als men naar de Mosel-camping Dreilandereck wil moet men langs deze camping en de eigenaar hou je al direct aan.

Gereisd met partner in augustus 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Mosella am Rothaus in Nennig, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Mosella am Rothaus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Mosella am Rothaus scoort een 7.48 uit 10 op basis van 6 reviews.