Camping Losheim am See

6,6

2 reviews over Camping Losheim am See in het Nederlands

Werelds! Dikke aanrader.

Jim, 11-9-2017

Hele lieve mensen in de organisatie, met het hart op de juiste plek. Met passie bouwen aan een steeds mooier/fijner wordende camping! En als je van wandelen houd een heerlijk bos om in te dolen. Wel een beetje opletten voor teken.
Gereisd met vrienden in mei 2017

Te rustig?

Douwe63, 13-8-2011

Begin augustus hier geweest. Wij zijn er niet enthousiast over. Als ik een thriller zou (kunnen) schrijven waarin iemand omkomt ("Man wordt dood in een caravan gevonden: was het moord of zelfmoord?") zou ik het boek op deze camping situeren. De oprit door het bos leidde ons naar de receptie. Net als de camping duidelijk gedateerd. Eenmaal op de camping heeft het iets unheimisch. Komt het door het vele groen (niet veel onderhoud, je kan ook zeggen: veel natuur), door de caravanstraten waar alle caravans met de achterzijde naar de straat staan (mensen zitten achter hun caravan), doordat het zo rustig/uitgestorven is op deze camping? Het is moeilijk te zeggen. In ieder geval zijn wij na één nacht vertrokken.

Maar er zijn ook positieve zaken te noemen. Allereerst, wie van héél veel rust houdt moet hier zijn. Verder was de ontvangst vriendelijk, wordt het sanitair goed schoon gehouden en is er rondom de camping een mooie wandel- en fietsomgeving.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Losheim am See in Losheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Losheim am See zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Losheim am See scoort een 6.59 uit 10 op basis van 5 reviews.