8,8

Uitstekend

6 reviews over Camping Muehlenweiher in het Nederlands

Overtreft verwachtingen!

Tomvdv24, 5-8-2016

Op het eerste gezicht dachten we 'mwoa'...

We werden toevallig opgevangen door een van de vele vast Duitse 'bewoners', die overigens erg vriendelijk en hulpvaardig was met onze caravan. De plekken zijn netjes en hebben een bestraat paadje en 'terrasje'.

Alles gebeurde op basis van vertrouwen en 'komt allemaal wel goed'. Toen we de campingeigenaar pas op dag twee zagen, bleek hij ontzettend vriendelijk en alles kon zonder enig probleem worden geregeld.

Heerlijk rustige camping.

Het natuurbad is echt ontzettend groot en fantastisch voor alle leeftijden.

Een Wifi code krijg je voor één apparaat en het internet is zeker OK.

Het restaurant is eenvoudig maar smakelijk en zeer betaalbaar.

Uiteindelijk een superfijn verblijf gehad voor een schijntje. We komen hier dan ook zeker nog eens. Omdat het niet heel ver van de snelwegen ligt, is het zeker ook een optie om hier twee of drie nachten te verblijven op doorreis naar bijvoorbeeld Oostenrijk.

Gereisd familie in juli 2016

Gemoedelijke gezinscamping

benjo31, 18-8-2014

Prima verzorgde, niet al te grote, camping met ruime plekken. Natuurlijk is er ook hier sprake van vaste plaatsen. Het natuurzwembad ligt om de hoek. Aardige campingbeheerders die ook het eenvoudige restaurant runnen. Heerlijk gegeten daar.
Gereisd met partner in juli 2014

Rustige Camping

Henri, 26-7-2012

Rustige camping met wel zeer vele vaste plekken! Maar daar hadden wij geen last van,vriendelijke Duitsers die je gewoon groeten!Mooi natuur zwembad naast het terrein met gratis toegang. Kirkel zelf valt niet veel te beleven op een burcht en het felsenpad na. wel genoeg eet gelegenheden in de nabije omgeving.Verder mooie natuur die veel op Luxemburg lijkt, je kunt er heerlijk fietsen ook op gewone fietsen met 8 versnellingen!
Gereisd met partner in juli 2012

zeker aan te bevelen

wij, 20-10-2010

Het is een erg rustige camping. We hebben hier met 2 volwassenen en een baby van 7 maanden voor 2 weken gestaan. We hadden wel het probleem dat de babyroom door mensen werden gebruikt die het erg smerig achter lieten. Na een klacht bij de eigenaar heeft hij er van alles aan gedaan om het op een goede manier op te lossen. We hebben ook twee keer noodweer gehad en elke keer kwam die even vragen of het goed is gegaan en of wij niet iets wilden hebben voor over de tent. Potjes opwarmen (voor de kleine) in de magnetron was ook zeker geen enkel probleem. Wat dat betreft was de service uitstekend. Het natuurbad er naast was heerlijk vertoeven en helemaal lekker afkoelen met het warme weer. De omgeving is ook schitterend. Wat dat betreft een en al lof voor deze camping en de omgeving. Wij komen hier zeker nog eens terug.
Gereisd familie in augustus 2010

fijne camping

Hans, 30-8-2010

Een camping waar je fijn kunt rusten, goed kan zwemmen en een zeer goede en voordelig restaurant. Nieuwe beheerdersechtpaar zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.Vanuit dezer camping kun je goed fietsen in een zeer mooie natuur. Steden en dorpen zijn er ook om te bekijken.Dus genoeg tedn
Gereisd met partner in augustus 2010

Prima, rustig, geweldig zwembad

C.Berk, 12-10-2008

Een camping, ideaal voor de grijze duiven en jonge gezinnen. Niet geschikt voor teeners.

Prima, voordelig restaurant, veel te grote porties

Gereisd met partner in juni 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Muehlenweiher in Kirkel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Muehlenweiher zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Muehlenweiher scoort een 8.81 uit 10 op basis van 7 reviews.