9,8

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Haus Waldeck***** bij :

56 reviews over Appartement Haus Waldeck in het Nederlands

Prachtige centrale locatie!

Familie Voskuil, 28-7-2017

Hele vriendelijke, behulpzame en gastvrije beheerders. Tweede verdieping is een groot, schoon en compleet appartement met als pluspunt het grote overdekte terras. Daar hebben we van genoten. Nadeel is dat andere vakantiegasten over je gang lopen naar de derde verdieping, maar dat is niet anders. Wij vinden het geen reden om het appartement niet meer te boeken.
    Gereisd familie in juli 2017

Beste Familie Voskuil,

Heel erg bedankt voor de geweldige review , hier zijn we erg blij mee.

Wij vonden het gezellig dat jullie er waren met de kinderen en hopen jullie natuurlijk weer terug te zien.

Met vriendelijke groet Jaap en Tinie.

Een schitterende locatie, heel schoon appartement

peter en mirjam, 18-7-2017

Het is een goed verblijf bij de allervriendelijkste beheerders.

We genoten van het mooie zicht op de moezel en het fietsen langs de moezel met zijn prachtige wijngaardhellingen.

Aanbevolen.

Gereisd met partner in juli 2017

Beste Peter en Mirjam,

Hartelijk bedankt voor schitterende beoordeling jullie waren fijne gasten en we hopen jullie weer een keer terug te zien.

Met lieve groetjes Jaap en Tinie.

Boven verwachting!

G. Koers, 16-7-2017

Een prachtige locatie en een zeer vriendelijke ontvangst met koffie en gebak.

Het was voor ons een vakantie om nooit te vergeten. Het echtpaar Jaap en Ineke zijn zeer vriendelijk en niets is hun teveel om het de gasten naar de zin te maken!

De ligging is fantastisch aan de Moezel en aan de inrichting van het appartement is niets toe te voegen

Jaap en Ineke, wij komen zeker terug en nog bedankt voor alles!

Fam. Koers

Vollenhove.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Beste Familie Koers,

Bedankt voor de goede beoordeling , zijn we erg blij mee en we zien jullie

natuurlijk graag terug.

Met vriendelijke groet Jaap en Tinie.

Lekker weg met onze eigen Familie

Fam te Linde, 14-10-2016

Het is een super schoon, groot en een mooi appartement,dat gelijk aan de Moezel ligt en eigenlijk super in te delen voor diverse groepen, de eigenaren Jaap en Tinie hebben daarvoor altijd een gepaste oplossing, of je nu met familie komt, als koppel,of bv de motorvrienden, fietsclub enz enz.

Als je hier iets huurt is de prijs echt al in de eerste behoefte, zoals koffie , handdoeken, beddegoed enz, en als dan vraagt om waarom?, krijg als antwoord zoiets van: als een motorrijder of iemand een hele reis heeft gemaakt om hier te komen, heb je toch als eerste behoefte aan een bakkie en een verfrissing , en dan ook het volgende antwoord,: beddengoed, handdoeken, peper en zout enz wil je als motorrijder ook niet meeslepen dus daarom!!.

wij waren er met 6 volwassenen en 2 kinderen(1 jaar en 4 jaar) en mede door de ruimte van alles, zitkamer, slaapkamers, douche,bad en een super terras echt kindvriendelijk, omgeving is super, speeltuin terrasjes enz enz. Tips van Jaap en Tinie hoef je niet aan te nemen, maar doe je dat wel, daarom kunnen wij zeggen: dat was lachen, lekker, fun,hebben wij het echt geweldig gehad!!!

Oke 1 groot min punt is, daar zijn Tinie en Jaap het ook mee eens,...............................................................................................................................................................................................................een lang weekend is eigenlijk Veeel te kort!!.

Bedankt voor de gastvrijheid!!

Anja, Johan, Elvira, Danny, Timo, Frank, Lonneke, Sven en ?

Gereisd met vrienden in oktober 2016

Beste Fam. Te Linde,

Bedankt voor de mooie review, wij vinden het fijn dat jullie het na de zin

hebben gehad en we zien jullie graag weer terug.

Gastvrij, zeer schoon op een toplocatie.

Jolein, 23-9-2016

Bij aankomst zijn we warm ontvangen door Jaap en Tinie. Na de koffie en vele tips hebben we de fietsen in de garage gezet en ons laten rondleiden. We waren zeer onder de indruk. Het appartement op de 2e is zeer ruim, super schoon en daadwerkelijk van alle gemakken voorzien. Jaap en Tinie geven je alle vrijheid en zorgen ervoor dat je aan niets ontbreekt.

Wij hebben genoten van Zell en het appartement. Deze ligt op een super locatie. Door de voetgangersbrug kom je makkelijk in het knusse centrum. We mochten ook wat vrienden met peuter uitnodigen en hebben dankbaar van het grote terras gebruik gemaakt.

Wij komen hier graag nog eens terug!

Jaap en Tinie, nogmaals dank voor de zalige week.

Gereisd met partner in september 2016

Beste Jolein,

Bedankt voor de geweldige review, hier worden we vrolijk van.

Jullie waren fijne en gezellige gasten en jullie zijn altijd welkom.

Met lieve groetjes jaap en tinie.

Fantastisch ! Elk jaar weer

Mieke, 20-9-2016

Je kan er heerlijk ,varen ,zwemmen ,vissen ,wandelen,fietsen ,wijn proeven , eten en ..... eind augustus is er altijd "Keltisch Weingelage " een ontzettend leuk feest met veel wijn en eten .
      Gereisd met partner in augustus 2016

Voor herhaling vatbaar !

J. Frederiks, 15-9-2016

Het was een blinkend schoon appartement, met zelfs in de schone oven nieuw bakpapier.

Enigste minpunt dat andere gasten gebruik maken van dezelfde ingang, en zodoende over de gang van ons appartement gaan.

Gereisd familie in juli 2016

Een super vakantie

Sandra, 21-8-2016

We waren er voor de tweede keer. Werden heel hartelijk ontvangen door Jaap en Tinie. Appartement was super schoon en van alle luxe gemakken voorzien. Jaap en Tinie hebben ons veel verteld over de omgeving, mooie plekjes. Ook hebben ze ons meegenomen naar een wijnboer. Wat heel leuk was. Onze kinderen vonden het geweldig en hebben veertien dagen genoten. Ook een pluspunt is dat de borg zeer snel wordt terug betaald. Kortom het was een top vakantie. Veel gezien en heerlijk genoten van de gastvrijheid. Echt een super lieve gastheer en gadtvrouw.
      Gereisd familie in augustus 2016

Top appartement

irene_b, 7-8-2016

Wederom naar deze fijne locatie geweest alles is top.

Superschoon en alles is aanwezig en Jaap en Tinie zijn altijd behulpzaam .

We hebben het voor volgend jaar al weer besproken.

Zell heeft heerlijke terrasjes en je kan er prima eten en drinken. Rondvaartboot voor de deur en in bullay kan je de trein nemen en een prachtige rit maken langs de moezel naar trier of Koblenz. Ook cochem en bellstein zijn bezoekjes waard. Fiets huren en langs de moezel fietsen is ook een mooi uitje.

Gereisd met partner in augustus 2016

Beste Rob en Irene,

Bedankt voor de geweldige review,we zijn hier erg blij mee.

Jullie zijn ook fijne gasten en we zien jullie graag weer terug, de boeking voor volgend jaar zelfde appartement met het wijn feest staat geboekt.

Nogmaals bedankt en beste groetjes Jaap en Tinie.

Was leuk en fantasties top lokatie voor vakantie

marco en pauline, 6-8-2016

Het was leuk en de ongeving was mooi . het is ook een mooie wijn streek voor wijn lief hebbers . leuke stadjes zoals cochem en zell zelf is ook leuk traban trabach en bern kastel keus .en nog veel meer . voor al de rond vaart met boten op de moezel is geweldig . maar deze adres in zell kaimt is echt toppie . is goed en alles is netjes en mooi huis . vriendelijk heid is toppie . deze mensen zijn ook schoon in het apartement . er is van alles te beleven .
      Gereisd met partner in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus Waldeck in Zell (an der Mosel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus Waldeck zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Haus Waldeck scoort een 9.83 uit 10 op basis van 58 reviews.