Appartement Haus Waldeck *****

Appartement Haus Waldeck
Haus Waldeck
9,9

62 reviews over Appartement Haus Waldeck in het Nederlands

moezel aan zell is een mooie streek en gezelig .

marco, 27-9-2017

het huisje was toppie cijfer 10 . lekker relax daar . je heb gezelige eet tentjes en je kan bootje varen . aan de moezel zijn mooie plaatsen zo als . zell kaimt , cochem, traban trabach .bern kastel krov ,prum nog veel meer .ook heb je de klobus grote winkel centra . lid .en veel meer . ook een zwambad . ook een trein station bij bully . .
Gereisd met partner in juli 2017
Jaap, verhuurder, 28-9-2017

Beste Marco,

Bedankt voor de mooie review , zijn we erg blij mee.

Graag tot een volgende keer.

Met vriendelijke groet Jaap en Tinie.

Prachtig groot en schoon appartement.

Theo & Anja, 21-9-2017

Wij zijn hier voor de 3e keer geweest, op de 2e etage een riant terras. Vanuit de woonkamer een fantastisch uitzicht op de Moezel. Bijzonder leuke omgeving, perfecte plek voor uitstapjes. Jaap en Tinie zijn hartelijke gastheer/vrouw en zijn altijd bereid tips te geven voor uitstapjes en leuke restaurantjes.
Gereisd met partner in september 2017
Jaap, verhuurder, 28-9-2017

Beste Theo en Anja,

Bedankt voor de geweldige review , zijn we erg blij mee.

We hopen jullie volgend jaar weer terug te zien.

Fantastische 10 dagen gehad bij haus Waldeck

Richard Scholtens, 6-9-2017

Alles goed geregeld door de gastheer en gastvrouw. Leuk ontvangen! Alles is in de buurt en je kan eventueel dagelijks uitstapjes maken in de Eifel/Hunsrück. Ook boodschappen doen bij de Globus einkaufzentrum is al een klein uitje.

Verder alles superschoon en netjes.

We komen zeker weer een keer terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017
Tinie, verhuurder, 7-9-2017

Beste Familie Scholtens,

Bedankt voor de mooie beoordeling , jullie waren fijne gasten en we zien jullie natuurlijk graag terug.

Grandioze vakantie

Walter, Sandra en Shana, 5-9-2017

We waren er voor het derde jaar. We werden zoals iedere keer erg hartelijk ontvangen. Het appartement was super schoon en van alle gemakken voorzien. We kregen nieuwe tips voor uitstapjes in de omgeving. Jaap en Tinie zijn altijd in voor een praatje en proberen je vakantie zo leuk mogelijk te maken. We hebben zo genoten dat we voor volgend jaar weer hebben geboekt.
    Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017
    Jaap, verhuurder, 6-9-2017

Beste Familie,

Bedankt weer voor de geweldige review , zijn we erg blij mee.

Tot volgend jaar.

Met vriendelijke groet Jaap en Tinie

super schoon verblijf met een prachtig uitzicht !

Rietje, 30-8-2017

fijne mensen zondermeer die je vakantie zo aangenaam mogelijk maken.
    Gereisd met partner in augustus 2017
    Jaap en Tinie, verhuurder, 4-9-2017

Beste Rietje,

Bedankt voor de mooie review , we zien jullie natuurlijk ook weer graag terug

jullie zijn gezellige gasten en hebben het appartement keurig achter gelaten.

Graag tot een volgende keer.

Super mooie plek

Maaike de graaf, 29-8-2017

Lieve jaap en Tinie,

Wij hebben een super vakantie gehad met de jongens

Alles is dichtbij en goed te herijken.

Ook het weer was super goed volop zon

Het wijnfeest was erg gezellig en de overlast ervan viel ons erg mee!

Het appartement was zoals altijd weer super schoon en riant

Bedankt voor de lekkere koffie en de super lekkere fles wijn die voor ons klaar stond.

Wij hebben een super vakantie gehad en kunnen er weer tegen aan voor een jaartje

Lieve groetjes

Richard

Maaike

Bernd en

Jens

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017
    Jaap en Tinie, verhuurder, 4-9-2017

Lieve Maaike,

Zeer bedankt voor de geweldige beoordeling , hier zijn we erg blij mee.

Je heeft het appartement keurig achter gelaten ondanks de kids om je heen(we missen ze wel).

Bedankt voor de mooie bloemen en jullie gezelligheid en graag tot een volgende keer.

Prachtige centrale locatie!

Familie Voskuil, 28-7-2017

Hele vriendelijke, behulpzame en gastvrije beheerders. Tweede verdieping is een groot, schoon en compleet appartement met als pluspunt het grote overdekte terras. Daar hebben we van genoten. Nadeel is dat andere vakantiegasten over je gang lopen naar de derde verdieping, maar dat is niet anders. Wij vinden het geen reden om het appartement niet meer te boeken.
    Gereisd met oudere kinderen in juli 2017
    Jaap, verhuurder, 1-8-2017

Beste Familie Voskuil,

Heel erg bedankt voor de geweldige review , hier zijn we erg blij mee.

Wij vonden het gezellig dat jullie er waren met de kinderen en hopen jullie natuurlijk weer terug te zien.

Met vriendelijke groet Jaap en Tinie.

Een schitterende locatie, heel schoon appartement

peter en mirjam, 18-7-2017

Het is een goed verblijf bij de allervriendelijkste beheerders.

We genoten van het mooie zicht op de moezel en het fietsen langs de moezel met zijn prachtige wijngaardhellingen.

Aanbevolen.

Gereisd met partner in juli 2017
    Jaap en Tinie, verhuurder, 20-7-2017

Beste Peter en Mirjam,

Hartelijk bedankt voor schitterende beoordeling jullie waren fijne gasten en we hopen jullie weer een keer terug te zien.

Met lieve groetjes Jaap en Tinie.

Boven verwachting!

G. Koers, 16-7-2017

Een prachtige locatie en een zeer vriendelijke ontvangst met koffie en gebak.

Het was voor ons een vakantie om nooit te vergeten. Het echtpaar Jaap en Ineke zijn zeer vriendelijk en niets is hun teveel om het de gasten naar de zin te maken!

De ligging is fantastisch aan de Moezel en aan de inrichting van het appartement is niets toe te voegen

Jaap en Ineke, wij komen zeker terug en nog bedankt voor alles!

Fam. Koers

Vollenhove.

Gereisd met vrienden in juni 2017
    Jaap, verhuurder, 20-7-2017

Beste Familie Koers,

Bedankt voor de goede beoordeling , zijn we erg blij mee en we zien jullie

natuurlijk graag terug.

Met vriendelijke groet Jaap en Tinie.

Lekker weg met onze eigen Familie

Fam te Linde, 14-10-2016

Het is een super schoon, groot en een mooi appartement,dat gelijk aan de Moezel ligt en eigenlijk super in te delen voor diverse groepen, de eigenaren Jaap en Tinie hebben daarvoor altijd een gepaste oplossing, of je nu met familie komt, als koppel,of bv de motorvrienden, fietsclub enz enz.

Als je hier iets huurt is de prijs echt al in de eerste behoefte, zoals koffie , handdoeken, beddegoed enz, en als dan vraagt om waarom?, krijg als antwoord zoiets van: als een motorrijder of iemand een hele reis heeft gemaakt om hier te komen, heb je toch als eerste behoefte aan een bakkie en een verfrissing , en dan ook het volgende antwoord,: beddengoed, handdoeken, peper en zout enz wil je als motorrijder ook niet meeslepen dus daarom!!.

wij waren er met 6 volwassenen en 2 kinderen(1 jaar en 4 jaar) en mede door de ruimte van alles, zitkamer, slaapkamers, douche,bad en een super terras echt kindvriendelijk, omgeving is super, speeltuin terrasjes enz enz. Tips van Jaap en Tinie hoef je niet aan te nemen, maar doe je dat wel, daarom kunnen wij zeggen: dat was lachen, lekker, fun,hebben wij het echt geweldig gehad!!!

Oke 1 groot min punt is, daar zijn Tinie en Jaap het ook mee eens,...............................................................................................................................................................................................................een lang weekend is eigenlijk Veeel te kort!!.

Bedankt voor de gastvrijheid!!

Anja, Johan, Elvira, Danny, Timo, Frank, Lonneke, Sven en ?

Gereisd met vrienden in oktober 2016
    Jaap en Tinie, verhuurder, 17-10-2016

Beste Fam. Te Linde,

Bedankt voor de mooie review, wij vinden het fijn dat jullie het na de zin

hebben gehad en we zien jullie graag weer terug.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Haus Waldeck bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus Waldeck in Zell (an der Mosel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus Waldeck zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Haus Waldeck scoort een 9.86 uit 10 op basis van 64 reviews.