Hotel Gasthaus Pinocchio ***

Gasthaus Pinocchio
7,8

37 tips over Gasthaus Pinocchio

A.Hofs, 17-7-2015
Ga de omgeving verkenne en vraag de eigenaar om raad
Fam.Foolen, 19-2-2015
wij hadden kamer 9 met zij zicht op de moezel verder was het een prima kamer buiten de oubollige vloer deed lekker kraaken maar dat heeft ook weer iets in traben Trabach mooi muzeum van Boeda's de moeite waard
Gerrit, 18-2-2015
Zoals gezegd, onze kamer had uitzicht op de Mosel wat wel lekker is. Vooral als je 's morgens de gordijnen open doet en gelijk van dat uitzicht kan genieten. In de omgeving zelf is veel te doen. Of het nu shoppen is, van de cultuur genieten of de bossen is om wild te spotten, het is er allemaal mogelijk. Mooie plaatsen om te bezichtigen zijn bijvoorbeeld Cochem en Bernkastel. Ook voor de wijnliefhebbers is er veel te doen. En tips over deze accommodatie? Vooral zo door gaan.

rudi, 18-10-2014

als je er van houd kun je 's avonds deelnemen aan het animatie programma,

ga ook eens naar de over kant richting Mariënburg, dan zie je aan allebeide kanten de moezel stromen. ook zou ik gebruik maken van het menu wat geboden wordt

Joop van Oorsouw, 26-9-2014
Dit hotel is een mooie uitgangspositie voor mooie fietstochten langs de Moezel over prachtige vlakke fietspaden.
pluisje, 25-7-2014

Bernkastle is een prachtig idylisch dorpje net als Cochem. Trier vonden wij erg tegenvallen. Er zijn 4/5 grote bezienswaardigheden, maar daar is ook niet veel van over.

Ik zou hier privé niet snel teruggaan, maar met een grote(re) groep is het al snel gezellig.

Broer van eigenaar claimt een koksopleiding te hebben gehad, maar wij als restauranteigenaars zetten hier onze vraagtekens bij.

Bovenstaande is hoe wij het persoonlijk ervaren hebben. Een ander kan het uiteraard fantastisch vinden.

Gerard, 22-5-2014
kijk voorbij je allereerste indruk boven lijkt in niets op beneden en de eigenaren maken alles meer als goed, het eten is super prijs en kwaliteit zijn in prima evenwicht. wat het gebouw nu nog mist wordt meer als goed gemaakt door de bediening, de muziek, de kok en de gezelligheid.
Ben en Linda, 27-3-2014
Vraag Andre en Dennis naar leuke uitstapjes, ze weten er genoeg :-) Eigenlijk zijn alle kamers prima, lekker ruim opgezet.
Ruud, 20-3-2014

Zell is een aardig dorp. Even buiten het dorp een groot Einkaufszentrum, prima voor de inkopen. Uitstapjes naar Trier of Koblenz is prima met de trein te doen, kies station Bullay op 5 km. Vraag naar een Gruppenkarte voor een dagticket voor maximaal 5 personen €29

Prima wellnesscentrum in Bad Bertrich

pieternel epskamp-Hylke Hoekstra, 24-10-2013
Kamer met uitzicht op de Moezel incl. balkon is aan te bevelen. De suite is helemaal uitmuntend.