Hotel Zur Post ***

7,1

12 reviews over Hotel Zur Post in het Nederlands

Ontgoocheld

Jan Verheyen, 22-8-2017

Ik sluit me aan bij de mensen die met een touroperator hebben geboekt. Ze boden een korting van 40% aan (incl halfpension). Voor dat geld dacht ik in een tophotel terecht te komen en mij er eens goed te laten verwennen tijdens het verlengde weekend van 15 augustus. Doch tevergeefs. Het bleek een doorsnee hotel te zijn. De voorgevel oogt mooi, doch het hotel zelf is aftands en is dringend aan renovatie toe. Duffe gangen, afgeleefde badkamer, etc ... Het restaurant oogt gezellig en is typisch Duits. Het eten ziet er verrukkelijk uit. Doch als gasten van een touroperator moesten wij in een afzonderlijke ruimte gaan zitten. In tegenstelling tot het restaurant bleek dit een ongezellige onDuitse ruimte te zijn. Aldaar moest ik met mijn vrouw in een smalle doorgang langs de gloeiende bain-maries gaan zitten. Neen, geen bediening daar, maar goedkoop blik- en diepvrieseten opgewarmd in bain-maries. Als dessert krijg je elke keer een ander soort papje. Ook de welnessruimte was ontgoochelend. Deze is pas geopend vanaf 16h30. Men dient een uur op voorhand te laten werken er gebruik te zullen van maken. Zoniet wordt het niet opgewarmd en heb je pech. De hamman werkt niet. De sauna is degelijk. Doch de ruimte, net zoals het hotel, aftands.

De streek zelf is ons gelukkig wel goed bevallen als wandelaar. Wij komen zeker nog eens terug, maar niet in dit hotel. Het is zijn geld niet waard, zelfs niet met korting. Voor dat geld vind je elders een degelijk pension of appartement en kan je beter gaan eten bij de lokale horeca.

Gereisd met partner in augustus 2017

Nooit Meer !!!!!!

Freddy, 20-8-2017

Wij waren daar met het verlengde weekend van 15 augustus. Verblijf geboekt via touroperator. De ligging van het hotel is goed en dat is het enigste, onvriendelijke ontvangst aan de receptie, in de bar ben je niet welkom met een hond, we hadden HP geboekt het avondeten was niet van kwaliteit elke avond dezelfde groenten geen variatie, het ontbijt was ook geen variatie elke dag hetzelfde en geen keuze. De traploper is versleten en vies, je moet de koffers naar boven dragen via de trap, gelukkig lagen wij op de eerste etage. De kamer had vieze vloerbekleding, badkamer de douche kan je amper openen. De parking is beperkt als je een uitstap plant met de wagen is er veel kans als je terug komt je plaats is ingenomen door een ander voertuig en ben je verplicht je wagen in de blauwe zone te parkeren (parkeertijd 2 uur). Er is een wellness met zwemcomplex deze was gesloten voor renovatie, wie doet nu renovatie werken aan een zwembad in de zomer als het vakantie is en veel toeristen komen?. Voor ons NOOIT MEER.
Gereisd met partner in augustus 2017

Een zeer goed hotel in een mooie omgeving.

René J, 29-7-2017

Het ontbijt en avondmaal was goed . Vriendelijke ontvangst en een mooie kamer De omgeving nodigt uit tot mooie wandelingen en fietstochten voor jong en oud . De rivier Wied loopt door het dal met mooie fietspaden en wandelpaden ernaast. Verschillende supermarkten in een straal van 1 km. Openbaar binnen- en buitenzwembad ook in de nabijheid. Bakker (lekkere taarten ) en ijssalon ( heerlijke ijscoupes tegenover het hotel.
Gereisd met partner in juli 2017

Niet met touroperator!!!

Gaëtan, 19-7-2017

Wij hebben dit hotel geboekt in half pension via een touroperator. Voor kamer en ontbijt krijgt het een 9 van ons maar met de touroperator en half pension veel minder. De touroperator reizigers zitten in een aparte eetzaal en krijgen ander, minderwaardig eten. De eerste avond hadden we al vis. Gelukkig waren ze van het hotel zo vriendelijk om vlees te geven.

Tegenover het hotel bevindt zich een lekkere cremerie waar we ieder dag een ijsje zijn gaan eten.

De prijs voor honden is wel wat hoog. Voor onze 2 honden betaalden we 60€ voor 3 nachten

Gereisd met partner in juli 2017

Super onthaal, gezellig en heel lekker eten

André, 30-6-2016

Alhoewel we met ongeveer 25 personen waren werd er aandacht gegeven aan elke wens. Aangepast eten, geen probleem. Vroeger of later middag eten, eveneens geen probleem. Personeel is heel flexibel en uitermate vriendelijk en behulpzaam. Proper en net hotel. Gezellige bar. Mooi dorpje. Wij gaan zeker nog terug.
Gereisd met vrienden in december 2015

Het Hotel is zeker 4 * waard.

Marij, 31-7-2015

Mijn partner en ik verbleven 3 nachten in dit Hotel. De kamers zien er netjes en verzorgd uit. Trouwens het gehele Hotel! Ruime kamers met WIFI. Het ontbijt: prima verzorgd. We hadden alleen logies en ontbijt geboekt maar hebben 3 avonden in het restaurant, bij het Hotel gegeten. Super kwaliteit. Het is een 3 * superior Hotel, maar voor ons mag het 4* zijn. In het dorp zelf is weinig te beleven, maar vanuit het Hotel kun je prima uitstapjes maken naar andere plaatsjes. Wij waren met onze oldtimer een VW van 1959, heerlijk en rustig rijden in dit gebied. Voor herhaling vatbaar. Complimenten aan iedereen!
Gereisd met partner in juli 2015

Kerstreis 2013 met touroperator busreizen.

J., 16-1-2014

Ontvangst was hartelijk en de kamers perfect. Het eten was er heerlijk. We hadden een heel fijn onderkomen tijdens onze Kerstreis. In en om het stadje/dorp kon je ook heerlijk wandelen, zoals te zien op de foto (langs de Wied)
Gereisd met vrienden in december 2013

Voor een 3*+sup een prima hotel

joseph.van.thienen, 23-1-2013

Wij waren hier meteen groep van 70 personen.Vriendelijk onthaal , een zeer behulpzaam team van medewerkers .Ontbijtbuffet was zeer uitgebreid en zoveel je wilt. s'Avonds buffet van de hoofdschotel met keuze tussen vlees en vis en een salad bar. Dranken waren aan dezelfde prijzen als in Belgie. Enig minpunt is de prijs van een glaasje wijn , redelijk duur (4,20€ tot 5,20€)
Gereisd met vrienden in januari 2013

super !!!

albertine, 29-10-2009

wij waren met 44 wandelaars aanwezig voor een herfstwandelweekend in oktober. hier is echt niks af te keuren, van de bediening, de kamers, het eten, kortom alles was super ! echt een tophotel. dit was echt een goede keuze. !!!
Gereisd met vrienden in oktober 2009

Schitterend hotel in Wiedtal - Westerwald

Wandelclub Leuven, 16-8-2009

Verzorgde kamers. Vriendelijk personeel. Lekkere keuken.

Perfecte ligging als vertrekplaats voor uitstappen of wandel- of fietstochten.

Zeer mooie - minde bekende - streek - midden de natuur: Wiedtal - Westerwald.

Gereisd met vrienden in augustus 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Zur Post bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zur Post in Waldbreitbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zur Post zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Zur Post scoort een 7.06 uit 10 op basis van 12 reviews.