Hotel Schloss Hotel Petry ***

Hotel Schloss Hotel Petry
Schloss Hotel Petry
7,9

56 reviews over Hotel Schloss Hotel Petry in het Nederlands

helaas dit hotel is geen 4* waard.

Maes f, 21-8-2017

ontbijt is ok, doch het avond menu voldoet niet aan de opgegeven formule.

Reis geboekt bij touroperator en er is sprake van een 3-gangenmenu doch het salade buffet wordt gerekend als één gang.De klant wordt hier bedrogen.

Het dessert is verzorgd, doch samengesteld uit alleen kant en klaar aangekochte voedingswaren.

Op woensdagen spreken we van een 4* hotel.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

voortreffelijk verblijf met fijn personeel

vlak, 12-7-2017

De kamers in Schloss zijn klein maar bevat alles wat nodig is. Alle overige ruimtes super net en schoon. vriendelijk personeel en goed (lekker) gegeten. Ontbijt en 3 gangen menu TOP. Leuk waren de dagelijks aangepast menukaart op naam en tips. Heel plezierig verblijf gehad. zeker een aanrader om nogmaals terug te gaan.

Fam Bell: Klasse!!

Gereisd met partner in juli 2017

Nooit meer

Wil, 21-6-2017

Kleine kamers en slecht eten! Diner was restanten l van een groep eters op zondag en een ober waar je 3 keer om je drinken moest vragen.

Alleen het ontbijt was lekker.

Gereisd met partner in juni 2017

Top hotel

Jvdr123, 25-3-2017

Super goed ontbijt in een aangename sfeer.

Diner was ook fantastisch, eren van de kaart is echt een aanrader!!

Kamers die wij hadden waren wat verouderd, alles was zeer schoon en netjes, douche was vechten voor een straaltje water, maar ondanks dat een super verblijf gehad!

Gereisd met vrienden in maart 2017

valt tegen

Bruining, 28-11-2016

Arrangementen vallen tegen ,het diner is karig minimaal, het plaatselijke personeel is stug en commercieel.

De kamers welke naar De moezel zijn gericht zijn gehorig,door het lawaai van de vele passerende treinen en gedateerd.

Rioleringslucht in sanitair.

De 4* die het hotel heeft is het zeker niet waard,hooguit 3*

Het ontbijt is prima verzorgd.

Gereisd met vrienden in november 2016

nooit meer

john en frida broeders, 15-8-2016

wij hadden een mooie kamer hadden wij extra voor betaald ontbijt s,morgens heel goed het diner was goed maar heel krap en er was een klasse verschil dit was niet prettig personeel was niet vriendelijk een ober kwam zeggen dat wij niet meer mochten zingen [meer onder dwang] wij hebben al veel reizen meegemaakt dit nog nooit meegemaakt de omgeving is prachtig wij waren met touroperator
Gereisd met vrienden in augustus 2016

Leuk hotel maar wel een krappe kamer.

Kees van der Put, 28-7-2016

Het ontbijt was goed en zeer uitgebreid. Avond diner was ook goed maar aan de krappe kant. Onze hotelkamer was netjes ingericht waarschijnlijk pas gerenoveerd wel erg krap 20 vierkante meter en een kleine douche. Het meeste personeel is heel vriendelijk op een ober na, te veel dienstjaren? Hij keek je niet eens aan als hij wat op tafel zette, alles ging op de automatische piloot. Treinstation voor de deur de fiets mag gratis mee.
Gereisd met partner in juli 2016

Uitstekend zéér net hotel

Fam Klerx, 8-6-2016

Dit familiehotel is zeker een aanrader. Het hotel is erg netjes en het personeel zeer vriendelijk. Ze doen er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

Bij een aanbieding met half pension mag het avondeten wel iets meer zijn, een beetje karig naar onze begrippen. Maar daartegen is het ontbijt super hoor. Je kunt niet bedenken maar het ligt er, zelfs zalm.

Dus bij dit hotel komen we zéker terug hoor.

Het plaatsje Treis ziet er stil en verlaten uit maar Cochem ligt op 11 km en daar ben je binnen 10 minuten rijdend langs de Moesel.

TIP..Bezoek zeker ook het plaatsje Bernd-Kastel...volgens velen het mooiste plaatsje an de oever en dat is ook zo. Rij daar naar toe langs de oever van de Moesel, erg mooi.

Gereisd met partner in mei 2016

Absoluut prima,

Baars, 6-6-2016

Ontvangst, gastvrijheid, allemaal uitstekend !
Gereisd met vrienden in mei 2016

Een rustig plaatsje met Schloss hotel en de Mosel.

A.G.St., 25-4-2016

Vanaf dit hotel met treinstation voor de deur ligt er veel waar je per trein naar toe kunt.

Als je voor een kleine prijs geboekt hebt is de avondmaaltijd ook niet te veel maar het ontbijt maakt het dan goed.

Er is niets te doen en enkel als je verder weg zoekt kun je de tijd aangenaam doorbrengen alhoewel we ons niet verveeld hebben daar we met ons vieren waren.

We hadden 2 kamers die schoon en groot zijn in het Schloss en verder niemand die daar kamers had dus genoeg privacy,goed bed alleen de douchecabine was een te kleine plek voor de ultieme douchebeleving!

Na de avondmaaltijd wordt het erg rustig in het hotel en moet je het zelf invullen,van het station heb je weinig last.

Personeel is behulpzaam en ook genoeg aanwezig.

Voor een weekend wel aardig maar niet langer.

Gereisd met vrienden in april 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Schloss Hotel Petry bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Schloss Hotel Petry in Treis Karden (Moezel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Schloss Hotel Petry zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Schloss Hotel Petry scoort een 7.87 uit 10 op basis van 60 reviews.