Hotel Erica ***

Erica
8,9

65 reviews over Hotel Erica in het Nederlands

Wederom een goede ervaring bij Enjoyhotels

Familie Beekveldt, 22-9-2017

Na vorig jaar te gast zijn geweest bij hotel Sophia was deze keer hotel Erica aan de beurt. Wederom het concept is in een woord geweldig. Een van onze reisgenoten moet een streng dieet volgen, dit was geen enkel probleem. Eten werd voor hem apart bereid, ook 's avonds met de hapjes werd hier zelfs rekening mee gehouden. Personeel en eigenaar. heel erg vriendelijk en behulpzaam, niets is teveel voor ze, complimenten. Kamers niet hypermodern maar netjes en schoon, wat wil je nog meer. Iedere dag zijn er wel activiteiten. Bustocht is zeker aan te raden. Volgend jaar staat hotel Marleen op de programma.
Gereisd met vrienden in september 2017

Gastvrijheid hoog in het vaandel

kees kercher, 10-9-2017

De goede ligging van het hotel nodigt uit tot bootreisje, fietstocht en treinreis naar Koblenz. Ontvangst was allerhartelijkst, bediening was vriendelijk en accuraat, er is voldoende foldermateriaal om een dagje uit te kiezen.

Geweldig ontbijt en diner, wij hebben tijdens de lunch niet in het hotel gegeten maar een lunchpakket meegenomen.

Ook de bediening op het terras was voortreffelijk.

Kamers prima in orde en schoon.

Wij komen hier zeer zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in augustus 2017

goed prijs- kwaliteishotel

Guy, 30-8-2017

goede ligging, niet alle kamers hebben balkon, vriendelijk en behulpzaam personeel
Gereisd met vrienden in juli 2017

Lekker eten, vriendelijke bediening.

Dhr Allemeersch, 26-8-2017

Avondmaal stipt om 18.00 uur.

Was een super verblijf

T Muts, 25-8-2017

Alles was goed. Eten was heel smakelijk.

Super ontbijt

avond om 1700uur gratis drinken verzorging geweldig.

Kamers prima .

fantastisch verblijf

andre marsman, 23-8-2017

Een hotel, waar je als een echte gast ontvangen wordt.eerst koffie en als je rond de middag komt soep en een broodje en dan inschrijven.s avonds een meer dan uitstekend diner.Als je niet zelf weg gaat is er elke avond iets voor de gasten ge organiseert.De 4 dagen dat wij er waren zijn omgevlogen.
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Fantastisch hotel, uitzonderlijk goed.

Bert Keijer, 17-8-2017

Mooie locatie, schitterend uitzicht op de Moezel,. uitstekend gegeten, glutenvrij en vegetarisch wordt meer dan voortreffelijk verzorgd. Het personeel heeft alle aandacht voor de gasten en is zeer vriendelijk. Een weldaad om onze vakantie in dit hotel en met deze mensen te hebben mogen vieren. Wij komen zeker terug
Gereisd met partner in augustus 2017

Heel goed verzorgd

Gert Harmsen, 29-7-2017

Perfect gastheerschap/ goed ontbijt/ heel goed verzorgd diner/ de all-in-formule werd heel goed ingevuld/ hotelkamer oubollig doch heel schoon.
Gereisd met partner in juli 2017

Hartelijk ontvangst en een zeer goed verblijf

Teije Stoffers, 23-7-2017

De ontvangst was zeer goed. Na aankomst werd ons een kop koffie en een soepje met brood aangeboden. Onze kamer was top. Veel ruimte en een prachtig uitzicht op de Moezel. Ook zijn we met de diverse georganiseerde uitstapjes mee geweest. Bootreis Cochem, bezoek wijnboer, busreis. Zelf zijn we gratis met de trein naar Koblenz geweest. Het eten was zeer goed en 's avonds hoefde men niet te verdorsten. Kortom een aanrader wat ons betreft en we komen hier zeker nog terug.
Gereisd met partner in juli 2017

Heel fijn verblijf,

Leo, 12-7-2017

Vriendelijke mensen, goed eten, goede kamers en zeer goede bedden. Fijne plek voor excursies evt. Met gratis bus of treinvervoer. Zullen hier zeker terugkomen. Enkel minpunt is: een kleine douche die problemen geeft voor ouderen!
Gereisd met vrienden in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Erica in Treis Karden (Moezel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Erica zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Erica scoort een 8.9 uit 10 op basis van 65 reviews.