Pension Bike-Inn Petra & Herman

Pension Bike-Inn Petra & Herman
Bike-Inn Petra & Herman
8,3

288 reviews over Pension Bike-Inn Petra & Herman in het Nederlands

Gasten worden als lastige vliegen beschouwd

Hans Hoogveld, 17-10-2017

Eigenaren John en Peter lijken dit hotel overgenomen te hebben met het idee dat ze van daarmee van hun hobby hun werk kunnen maken of zoiets maar hebben duidelijk geen idee wat goed gastheerschap in houdt. Zoals John het zelf kernachtig samenvatte: "ik bepaal wat er in mijn hotel gebeurt" in plaats van te vragen: "hoe kan ik nog meer tot uw dienst zijn" zoals iedere succesvolle horecaman/-vrouw zicht zou moeten instellen.

Details zoals kentekens met de hotelnaam (BI) op auto's en motoren waarmee dit stel zich kan profileren heeft duidelijk het overschot van de aandacht gekregen waardoor die aandacht en tijd voor gasten niet meer beschikbaar is.

Let vooral goed op om alle regeltjes en voorwaarden netjes op te volgen! Enige kostschoolervaring voor de gasten is wenselijk.

Als groep hebben wij het geboekte verblijf overigens niet uitgezeten omdat wij voor het opvolgen van regeltjes een onvoldoende kregen van eigenaar John.

Achteraf waren we daar erg blij mee!

Gereisd met vrienden in september 2017

Drama

Peter, 16-10-2017

De bedden waren goed, maar dat was ook het enige.

Totaal ongeschikte mensen om een hotel uit te baten.

Erg onvriendelijk naar de gasten toe, en dan druk ik het nog zachtjes uit.

Het eten was slecht, drinken werd met tegenzin geserveerd.

Lol maken is niet aan hun besteed, en kunnen ze zelfs niet van hun gasten verdragen.

Een aantal van onze club zijn dus maar elders lol gaan maken.

Bij terugkomst in het hotel werden ze door John chagrijnig naar hun kamers gedelegeerd.

De volgende ochtend bleken John en Petra nog helemaal over de rooie.

We werden dus per direct met zijn allen uit het hotel gezet, belachelijk....

Toegezegd werd het resterende geld terug te storten, maar......

Toen bleek een clubgenoot een recentie op zoover te hebben geplaatst.

Werden we gechanteerd om die te verwijderen , anders geen geld terug....

Hier komen we dus nooit weer terug!

Gereisd met vrienden in september 2017

Goed hotel. Mooie natuur.vriendelijk ontvangst.

Marius en bernadette, 20-8-2017

Goed motorhotel. Goede bedden. Goed ontbijt. Mooi gelegen. Prijs/kwaliteit is goed. Genoeg eetgelegenheden in treis op loopafstand voor een schappelijke prijs. Petra en John zijn Goede gastheer en gastvrouw. Ze doen allebei hun best om het naar onze zin te maken. Een motorhotel om iedere motorrijder aan te bevelen.
Gereisd met partner in augustus 2017

Geweldige lokaties.

Alewijn Polsma, 29-7-2017

Geweldige lokatie, centraal gelegen langs de Moezel. Ruime garages voor de motoren. In het dorp, op loopafstand, diverse mogelijkheden om heerlijk uitgebreid te dineren.
Gereisd met vrienden in mei 2016

Al 3 jaar op een rij

Eric smits, 10-7-2017

Wij komen al 3 jaar naar John en petra, en zijn zeer te spreken over de eigenaren en over het hotel zelf, kamers mooi schoon en de barbeque is mooi uitgebreid, de eigenaren zelf zijn ook vriendelijke mensen, en geven eerlijk advies en zijn er niet om je portomonnee leeg te trekken, volgend jaar zijn we er weer

Goed Bikers hotel

Djihfhoe Wang, 28-6-2017

Gezellig bikers hotel.

Vond alleen jammer dat je er niet goed een avond maal kon nuttigen.

Maar in treis Karden zijn goede alternatieven.

En de BBQ was zaterdag zeer goed.

Erg gezellig met al die gelijk gestemde bikers.

Hier kun je je sterke verhalen wel kwijt.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Niet alleen maar lovende kritieken

Rob, 6-6-2017

Kamers en eten goed. Ook de keerzijde. Over algemeen aardige eigenaren maar John is ook een zuurpruim. Bijvoorbeeld: Op zaterdagavond komen er vier Nederlanders binnen om wat te komen drinken en een praatje met andere motorrijders en worden door John in het Duits weggestuurd. Nur fur Gaste!! Niet echt gastvrij dus.

Petra en John hebben een reuze gezellige B&B

Gebroeders Bert en Barry, 3-6-2017

Na aankomst wordt je hartelijk ontvangen door Petra en John.

Vanuit Bike-inn is het heerlijk toeren door de omgeving,ze hebben prachtige routes voor je klaar liggen.

Wat ons het meest aantrok was dat er een cursus rijden in de bergen mogelijk was , dit word gedaan door John (ook al hebben wij 30 jaar rij ervaring) in de bergen rijden is het toch even iets anders.

Op woensdag na het ontbijt eerst een stuk theorie over banden bochten remmen en positie op weg.

Daarna de weg op , een voorop en John daarachter zodat hij beide rijders kan waarnemen ,na wat aanwijzingen van John de ander voorop (dit wisselt steeds) en weer verder, rond het middag uur even een lunch op een terrasje aan de Moezel.

Aan het eind van de middag ben je een hele ervaring rijker en de complimenten aan John hij kan het goed uitleggen en voordoen hij rijdt zo heerlijk relaxed

Voor ons was het een hele goede ervaring je wordt een stuk zekerder en je rijdt veel ontspannender en je voelt dat het veiliger is top dag gehad.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Als je goed wilt zitten, dan moet je hier zijn!!!

Davin Smit, 29-5-2017

John & Petra top gasthouders!

Gezellig biker hotel, hebben het erg gezellig gehad en goed gegeten en gedronken. Service is goed, persoonlijk praatje na het rijden is van zelf sprekend en de kamer zijn goed in orde en hygienische verzorgd. Kortom een top basis om mooie ritten te maken.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Fantastisch genoten!

Andres, 7-4-2017

Vorig weekend (eerste weekend van het seizoen), voor de tweede keer bij Bike-Inn geweest en het was WEER perfect! Bij het vorige bezoek waren Herman en Petra nog de eigenaren, maar zij hebben zeer waardige opvolgers gevonden in John en Petra! Gastvrij, gezellig en in staat om je je gelijk thuis te laten voelen! Op de aankomstdag kregen we de tip om te gaan eten in het nabijgelegen Weinhaus: Heerlijk gegeten op loopafstand. Afgesproken dat we de volgende avond in Bike Inn wilden eten. Na een paar Weizenbier het bed opgezocht. Beddengoed was nieuw, handdoeken nieuw, kamers goed te ventileren. Voldoende ruimte om je spullen op te hangen (motoruitrusting) en neer te leggen. Prima douche. Gegeven: het is geen designbadkamer, maar functioneel en goed. Volgende dag een prima ontbijt met eieren, lokale jam, vleeswaren, kaas, verse broodjes, koffie, sap etc. etc. Wij hebben een fantastische (lange) route gereden en toen we terugkwamen, was het kacheltje aan, het bier koud en na een douche hebben we genoten van een heerlijke BBQ! De volgende dag weer een goed ontbijt, uitzwaaien en weer met een mooie route, binnendoor naar NL terug.

Petra en John: bedankt voor de gastvrijheid en goede zorgen! Het zou me niet verbazen als we elkaar weer gaan zien aan het eind van het seizoen!

Gereisd met vrienden in april 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Bike-Inn Petra & Herman in Treis Karden (Moezel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Bike-Inn Petra & Herman zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Bike-Inn Petra & Herman scoort een 8.32 uit 10 op basis van 289 reviews.