Camping Wolf

Wolf
8,5

15 reviews over Camping Wolf in het Nederlands

Hele fijne camping en behulpzame eigenaren

Fantastische camping, 13-6-2017

We zijn op de camping geweest en vonden het fijn dat je zelf een plaats uit kon kiezen , je hebt er een prachtig uitzicht op de Moezel en de druiven , de eigenaren zijn heel vriendelijk en behulpzaam , echt een aanrader !!!

Jan en Rian Braal

Gereisd met partner in juni 2017

fantastische plek

de bock lucien, 24-7-2014

De camping is goed en gezellig, alles netjes, vriendelijke en gezellige eigenaars, alles netjes onderhouden wat betreft sanitair en terrein.

Grootwarenhuizen op een 5 tal kilometer van de camping, eetgelegenheden net buiten de camping. op de camping zelf kan je s'morgens broodjes bekomen maar je moet ze de avond eer voor bestellen, je kan op de camping het nodige bekomen

Gereisd met partner in juli 2014

Fijne, gezellige camping

Helga, 4-6-2014

Camping Wolf is een aangename camping om te verblijven. Je mag zelf je plek gaan kiezen waar je zal staan. De camping is niet zo heel groot, maar met een fiets is het wel handig om naar de sanitaire blok te gaan als je achteraan staat. Er zijn namelijk geen waterpunten. Alles speelt zich af aan het sanitair vooraan de camping. Douche, afwas is allemaal apart te betalen met munten die je er kan kopen.

1 afwaspunt is wel weinig. 3 douches voor dames ook. Maar ga je niet op de spitsuren dan valt het allemaal goed mee. Sanitair is zuiver. Wolf ligt dichtbij Traben-Traarbach. Het is er mooi om te fietsen, de boot te nemen naar Bernkastel of Zell bijvoorbeeld. De camping heeft een fijne ligging. Het speeltuintje vooraan de camping was leuk voor onze dochter van 4,5 jaar.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2014

Rust en natuurzoekers

John W., 10-9-2013

Camping Wolf is een rustige camping (ik was er begin september) geen poes pas, zelf een plekje zoeken en als je uit eten wilt loop je de camping uit en dan heb je al 3 restaurant en een biertuin. De wijn liefhebber komt ook zeker hier aan zijn trekken en 5 auto min. ligt Kröv waar je ook goed te recht kunt. fietsen is in de omgeving prima te doen!

De beheerders van de camping zijn vriendelijke mensen en je kunt hier je verse broodjes bestellen voor het ontbijt, het sanitair is niet uitgebreid maar wel schoon en onderhouden. Ondanks dat de camping nog 3/4 vol was heb ik nooit op een douche hoeven wachten. Neem wel iets mee als je achteraan gaat staan, fiets of karretje i.v.b. met water/ch.toilet legen/halen, achterin is namelijk daar geen voorziening voor!!

Gereisd met partner in september 2013

Fantastische ligging

Visse, 10-9-2012

Mooie camping,wel een wirwar van elektra snoeren en maar één waterpunt.

Verder een goed verzorgde camping waar steeds vele campinggasten ieder

jaar naar terug komen dus zegt dit genoeg.

Leuke buurt met al die terrasjes en goed verzorgdehuisjes.

Gereisd met partner in september 2012

perfect

fam kracht, 1-7-2012

mooie groene camping direct aan de mosel

Prijs kwaliteit is perfect

vriendelijke eigenaren met dochters

sanitair is goed en schoon

iedere dag verse broodjes en de telegraaf

beter kan je het niet vinden in traben-trarbach als permanente camping gast

Gereisd met oudere kinderen in januari 2011

Mooi!

a.fokker4, 8-10-2011

Leuke gezellige camping....Wel veel walnootbomen op de camping. En die vallen op je camper en dan schrik je wel even de 1ste paar keer... Verder goed verzorgd allemaal. Leuke en mooie ligging. Fiets mee en touren maar!
Gereisd met partner in september 2011

Uitstekend adres

Dick Bosch, 24-7-2011

Heerlijke rustige camping met uiterst vriendelijk beheer.

Prachtige omgeving.

Gereisd met partner in juni 2011

Degelijke Camping

hoinjsz, 13-6-2011

Vriendelijk behulpzaam personeel, mooi uitzicht, rustig gelegen.

Naar onze mening is 1 douche-blok met 3 dames en 3 heren douches te weinig.

Het had ook handiger geweest wanneer er achterin ook een douche-blok zou zijn.

Gereisd met partner in juni 2011

goed verzorgde camping

firephotopress, 11-12-2010

Bij aankomst konden wij een plaatsje zoeken, en werden wij ingeschreven.

Het ritueel van het aansluiten van de stroom was ook op deze camping van toepassing, en werd snel geregeld.

We kregen goede informatie over de mogelijkheid broodjes te bestellen, waar we dankbaar gebruik van maakten.

De camping zag er keurig verzorgd uit, een vriendelijke receptie, keurig schoon sanitair.

Het enige nadeel is dat er maar 1 watertappunt is, maar we hadden de hele dag de tijd.

En het plaatsje Wolf is bijna een museum met al die leuke huisjes op loopafstand.

Dit is naar onze mening een aanrader, en wij komen hier zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in september 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Wolf in Traben-Trarbach (Moezel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Wolf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Wolf scoort een 8.53 uit 10 op basis van 16 reviews.