Hotel Trabener Hof ***

Trabener Hof

7 reviews over Hotel Trabener Hof in het Nederlands

goed hotel

Francien, 3-4-2010

Het hotel was goed voor 3 sterren. Ligt in een mooie omgeving voor te wandelen.
Gereisd met partner in oktober 2009

prijs/kwaliteit in orde

ikke, 18-8-2009

Hotel ligt in centrum van dorp aan de hoofdstraat - parkeermogelijkheden voor en naast de deur - ontvangst koel en zakelijk - klein restaurant - gastronomisch diner bleek gewone maaltijd te zijn - aperitief redelijk duur - ontbijt in orde - ontbijtzaal is fris gedecoreerd - kamers zijn netjes met hier en daar wat stof - ijskastje op de kamer wordt enkel aangevuld indien je dit wenst (en betaald natuurlijk) - aangeboden flesje Moseco staat dus warm/lauw op de kamer (jammer, want koud zeer lekker) - prijs/kwaliteit in orde
Gereisd met partner in augustus 2009

Prima hotel

Ria, 30-10-2008

Wij zijn hier in oktober enkele dagen geweest. Leuk hotel, personeel is heel vriendelijk en de service is goed. Onze kamer was niet heel erg groot, maar wel gerieflijk. Het ontbijt is heel erg goed en uitgebreid. Van het restaurant hebben we geen gebruik gemaakt. Er zijn inderdaad 4 parkeerplaatsen. Voor ons was er steeds wel een plekje vrij (eind oktober), maar dat dat in de zomermaanden wat lastiger is, kunnen we ons goed voorstellen. Dit hotel is een goede keus om de Moezel te verkennen.
Gereisd met partner in oktober 2008

Walter, 3-11-2007

Leuke ligging in het centrum. Kamers zijn aan de zeer kleine kant. vier parkeerplekken voor gasten is te weinig. Eten was prima. Thee wordt nog op de oude manier gezet, heerlijk
Gereisd familie in november 2007

Peter en Baukje, 9-8-2007

wij hebben er 11 nachten doorgebracht en het was een prima hotel. Vriendelijk personeel en een hele mooie kamer. Het ontbijt was goed verzorgd. De ligging was vlak bij de Moezel. Een echte aanrader
Gereisd met partner in augustus 2007

Hugo, 16-4-2007

Mooi, oud (maar gerenoveerd) hotel in het centrum van Trarbach ; vrij goed bereikbaar. Het hotel beschikt over een aantal parkeerplaatsen. Wij hadden een grote, gerieflijke kamer ; het ontbijt was prima en het personeel bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Het restaurant van het hotel,"Cavallerie", is modern van inrichting ; de keuken is lekker, doch in "nouvelle cuisine-stijl", met dito porties. Niet direct een aanrader voor kinderen of personen met een gezonde eetlust. Voor gasten, die enkel overnachting en ontbijt boeken, wel aan te bevelen.
Gereisd anders in april 2007

Peter en Anja van Rodijnen, 26-3-2006

Wij zijn er een week geweest in de zomer van 2005. De verzorging was prima, ook het ontbijtbuffet. De kamer die wij hadden was een beetje klein. De ligging was goed, midden in het stadje. Het personeel was erg vriendelijk. Er was weinig parkeerplek voor de hotelgasten.
    Gereisd anders in maart 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Trabener Hof bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Trabener Hof in Traben-Trarbach (Moezel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Trabener Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Trabener Hof scoort een 8 uit 10 op basis van 7 reviews.