Camping Rissbach ****

8,2

152 reviews over Camping Rissbach in het Nederlands

Super fantastisch

Annemarie Timmer, 5-8-2017

Een supermooie camping direct aan de moezel

Aardig en behulpzaam personeel

Goede voorzieningen

Gereisd familie in juli 2017

Heerlijke camping op mooie plek.

Monique, 23-7-2017

Nooit geweten dat er relatief dichtbij Nederland zo'n prachtig vakantiegebied (Moezel) ligt. Direct aan de Moezel deze fijne camping, met goed MiVa-sanitair en hond-vriendelijk.

We weten nu al; hier komen we zeker terug!

Gereisd familie in juli 2017

Leuke camping aan de mooie moezel

Lia, 20-6-2017

Een schoon verzorgde camping . Krijgt voldoende informatie bij aankomst.

Vriendelijk personeel.

Boodschappen op de fiets goed te doen naar Traben-Trarbach.

En mooie fietsroutes langs de moezel die heel duidelijk te volgen zijn.

Gereisd met partner in juni 2017

Afzetters

Patricia, 1-5-2017

Bij aankomst moet je al direct betalen voor het aantal dagen dat je wil blijven. Ook als je op de bonnefooi komt rekenen ze stiekem reserveringskosten. We wilden hier graag een hele week blijven. Echter na een nacht hadden we de pech dat onze luifel afbrak. Dit was een flinke domper op onze vakantie, waardoor we wilden vertrekken.24 uur van te voren moet je melden dat je weggaat. Maar wel voor 11.00. Aangezien de luifel omstreeks 12 uur brak en we het dan pas gemeld hebben. Moesten we nog voor 2 dgn langer betalen. Kortom 100 euro voor 1 nacht. En dat terwijl we al door de volgende kampeerders van onze plek weggejaagd werden. Hoezo lege plek? Weinig coulance/begrip dat er over dat uurtje te laat zo moeilijk wordt gedaan.
      Gereisd familie in mei 2017

heerlijke camping!!

Fam. Veenstra, 23-4-2017

Zeer genoten, erg gezellig, lieve mensen, leuke animatie en prachtige natuur! Klein maar fijn en zeker een aanrader!!
      Gereisd familie in juli 2016

Rustige camping met mooie staanplaatsen

Michel, 20-4-2017

Prima ontvangst, zeer lekker gegeten in het restaurant, mooie staanplaatsen vlak aan de rivier, rustig gelegen op wandelafstand van Traben-Trarbach. Enige minpunt is nogal weinig sanitair dat wel prima onderhouden werd

Voor kinderen is er een kleine speeltuin. Het zwembad heb ik vanop een afstand gezien. Mooie fietsmogelijkheden in de buurt

Gereisd met partner in april 2017

Mooie gezellige camping

Louise, 18-10-2016

Plaatsen niet al te ruim maar dat is met alle langgerekte campings pal aan de Moezel het geval. Het is er superschoon.Vind onderstaande reactie onbegrijpelijk. Nergens staat dat wifi inclusief is! Zoals bijna overal alleen bij gemeenschappelijke ruimte en de prijs voor "eigen" wifi is redelijk en betaal je overal. Wat kunnen mensen toch zeuren!

Mooie camping, prachtige wandelmogelijkheden en schattige stadjes in de buurt. Personeel supervriendelijk.

Gereisd met partner in oktober 2016

Redelijk goede camping

Janneman, 20-9-2016

Camping is goed, caravans staan wel dicht op elkaar. Restaurant is oké, in de ochtend zijn er superlekkere broodjes te koop. Personeel is heel vriendelijk, spreekt Nederlands. Sanitair is naar behoren, ver weg als je aan het andere eind van de camping staat. De camping is wat ons betreft nogal duur, zgn. all-in met wifi, maar dat is alleen beschikbaar bij het recreatiegebouw. Goede wifi is bij te kopen voor veel geld. Toch kan dit blijkbaar allemaal, de camping is volledig volgeboekt.

Goede uitvalsbasis voor Trier, dichtbij is het erg mooie Bernkastel-Kues.

Gereisd met partner in september 2016

een geweldige camping

mia, 2-9-2016

6 weken geweest voor het vijfde jaar top vakantie

toen ik aan kwam stond mijn caravan al op de plek top service van eigennaar

zo zie je maar dat deze camping een service verleend deze mensen weten van je vakantie een topper te maken

vriendelijk personeel, schoon, lekker zwembad,en natuurlijk de plaatsen zeer ruim en langs de moesel top plaatsen en zwemmen in de moesel

er zijn altijd mensen die wat te klagen of te zeuren hebben zet het niet op zoover maar stap op de eigennaar af daar bereik je meer mee ik kom weer terug geweldig iedereen bedankt

Gereisd alleenreizend in augustus 2016

geweldig

rolien, 25-8-2016

Super mooie camping, schoon, vriendelijk personeel. Mooi animatieteam voor iedere leeftijd.

resaurant iets minder, afhaalporties waren bij ons niet heel groot.

mooie omgeving, dorpjes vlakbij waar boodschappen gedaan kunnen worden.

1.5 week geweest maar nog lang alles niet gezien.

zeker voor herhaling vatbaar

Gereisd familie in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Rissbach in Traben-Trarbach (Moezel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Rissbach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Rissbach scoort een 8.2 uit 10 op basis van 171 reviews.