Camping Rissbach ****

8,2

155 reviews over Camping Rissbach in het Nederlands

fantastisch

mia, 2-9-2017

ik heb geen opmerkingen er is weer veel gedaan om de gasten van zn mooi en goed vakantie te laten genieten

bv honden douch elec reinigen van wc tank extra toilet gebouw en noem maar op

Gereisd met partner in augustus 2017

Prachtig uitzicht!

Linda, 28-8-2017

Wij stonden aan het water met prachtig uitzicht! Mooie ruime plaatsen. Schoon sanitair. Goed verzorgde camping! Vriendelijk, nederlands sprekend personeel. Zeer goede, gratis wifi. Gratis gebruik van het verwarmde buitenbad in Krov (minder dan 10 minuten rijden). Genoeg te doen en te zien in de omgeving.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Vier sterren?

Sandra, 25-8-2017

Echt goed was de animatie, deden goed hun best.

Voor een 4sterren camping hadden we antennekabel en water op de kampeerplaats verwacht. Twee zwembadjes die te koud waren. In restaurant op de camping moet je contant betalen, is wat ouderwets.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Super fantastisch

Annemarie Timmer, 5-8-2017

Een supermooie camping direct aan de moezel

Aardig en behulpzaam personeel

Goede voorzieningen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Heerlijke camping op mooie plek.

Monique, 23-7-2017

Nooit geweten dat er relatief dichtbij Nederland zo'n prachtig vakantiegebied (Moezel) ligt. Direct aan de Moezel deze fijne camping, met goed MiVa-sanitair en hond-vriendelijk.

We weten nu al; hier komen we zeker terug!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Leuke camping aan de mooie moezel

Lia, 20-6-2017

Een schoon verzorgde camping . Krijgt voldoende informatie bij aankomst.

Vriendelijk personeel.

Boodschappen op de fiets goed te doen naar Traben-Trarbach.

En mooie fietsroutes langs de moezel die heel duidelijk te volgen zijn.

Gereisd met partner in juni 2017

Afzetters

Patricia, 1-5-2017

Bij aankomst moet je al direct betalen voor het aantal dagen dat je wil blijven. Ook als je op de bonnefooi komt rekenen ze stiekem reserveringskosten. We wilden hier graag een hele week blijven. Echter na een nacht hadden we de pech dat onze luifel afbrak. Dit was een flinke domper op onze vakantie, waardoor we wilden vertrekken.24 uur van te voren moet je melden dat je weggaat. Maar wel voor 11.00. Aangezien de luifel omstreeks 12 uur brak en we het dan pas gemeld hebben. Moesten we nog voor 2 dgn langer betalen. Kortom 100 euro voor 1 nacht. En dat terwijl we al door de volgende kampeerders van onze plek weggejaagd werden. Hoezo lege plek? Weinig coulance/begrip dat er over dat uurtje te laat zo moeilijk wordt gedaan.
      Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

heerlijke camping!!

Fam. Veenstra, 23-4-2017

Zeer genoten, erg gezellig, lieve mensen, leuke animatie en prachtige natuur! Klein maar fijn en zeker een aanrader!!
      Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Rustige camping met mooie staanplaatsen

Michel, 20-4-2017

Prima ontvangst, zeer lekker gegeten in het restaurant, mooie staanplaatsen vlak aan de rivier, rustig gelegen op wandelafstand van Traben-Trarbach. Enige minpunt is nogal weinig sanitair dat wel prima onderhouden werd

Voor kinderen is er een kleine speeltuin. Het zwembad heb ik vanop een afstand gezien. Mooie fietsmogelijkheden in de buurt

Gereisd met partner in april 2017

Mooie gezellige camping

Louise, 18-10-2016

Plaatsen niet al te ruim maar dat is met alle langgerekte campings pal aan de Moezel het geval. Het is er superschoon.Vind onderstaande reactie onbegrijpelijk. Nergens staat dat wifi inclusief is! Zoals bijna overal alleen bij gemeenschappelijke ruimte en de prijs voor "eigen" wifi is redelijk en betaal je overal. Wat kunnen mensen toch zeuren!

Mooie camping, prachtige wandelmogelijkheden en schattige stadjes in de buurt. Personeel supervriendelijk.

Gereisd met partner in oktober 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Rissbach in Traben-Trarbach (Moezel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Rissbach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Rissbach scoort een 8.21 uit 10 op basis van 174 reviews.