Appartement Residentie Casa Lina

5,5

4 reviews over Appartement Residentie Casa Lina in het Nederlands

Niet voor herhaling

annick, 6-2-2011

zoals hierboven, tapijt in hetganse huis en ook wat muf. wel ee mooie indeling en vodt het er anders wel goed wat betreft de omgeving.We zijn er speciaal naar toe geweest voor de kerstmarkt in Bern kassel, maar toen we daar arriveerden was die al gedaan. hadden een hele grootte omleiding omdat het water te hoog stond.
Gereisd met oudere kinderen in december 2008

Mooi langs buiten, maar niet zo mooi langs binnen

arents vicky, 1-9-2009

Niet proper:vieze vloerbekleding! Muf appartement te klein voor 5volwass. Keuken niet goed uitgerust(geen waterkoker/koffiezet/microgolf..Beddenbij aankomst zelf opmaken?!! HP: heel eenvoudige keuken(niet slecht, maar ook geen topper) Via touroperator geboekt: toch iets meer kwaliteit verwacht! Conclusie: teleurstellend.
Gereisd met oudere kinderen in september 2009

veel te duur en weinig comfort

eben, 19-8-2008

goede ligging, restaurant nooit open, receptie steeds gesloten men moet steeds bellen

onvoldoende accomodatie in keuken

proper, niet geschikt voor mensen niet goed te been, tuin onverzorgd, weinig licht in de appartementen, vriendelijk onthaal

Gereisd familie in augustus 2008

Zeer goed voor een vakantie met klein kinderen

Jeannine en Rene, 22-7-2008

Wij hadden een appartement voor max. 5 personen, ouders, dochter, schoonzoon en kleinkind van 2 jaar 4 maanden. Het appartement was zeer goed uitgerust, maar persoonlijk zouden we volgende maal een groter appartement nemen, enkel voor de slaapgelegenheid. De bijbetaling voor het half pension van ong. 23 Euro pp. vonden wij niet in verhouding met het gebodene. Op 5 min. wandelafstand is er een Aldi en een andere supermarkt met een 'warme bakkerij', voor geen geld kan je in de buurt à la carte eten, zelfs in het restaurant van Casa Cerveza zelf. De ligging van de appartementen is zeer rustig met zicht op de Moesel. Algemene conclusie : een aanrader.
Gereisd familie in juli 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residentie Casa Lina in Traben-Trarbach (Moezel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residentie Casa Lina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Residentie Casa Lina scoort een 5.5 uit 10 op basis van 4 reviews.