Hotel Gräffs Mühle

Gräffs Mühle

25 reviews over Hotel Gräffs Mühle in het Nederlands

Nooit meer

Pierre Willems, 24-8-2017

Bij aankomst was voordeur op slot. Wij moesten eerst aanbellen vooraleer een dame de deur kwam opendoen, want........ " ge weet maar nooit wie er binnenkomt die hier niet moet zijn ". Wij namen plaats op het terras en vroegen om een drankje. In eerste instantie kon dat niet, want 't was hun 'rustdag'. Bij aandringen bracht men dan toch een drankje.

's Avonds, wanneer wij terugkwamen van een trip door Trarbach stonden lege glazen nog altijd op het tafeltje,.... slordig, toch !?

Voorts een oubollig hotel met in de hal een kachel uit grootmoeders tijd, een oude kast....... kortom ouderwets tot en met.

Het eten ? Slecht, punt uit.

Een dikke ontgoocheling, hoor! Nooit meer !

Drie sterren waard ? Neen ! Laat ons zeggen, amper 2.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Super hotel, erg oudbollig

Kim, 14-7-2017

Wij hebben genoten van ons verblijf.

Wij waren niet heel erg uit op het kleine dorpje en zijn naar trier gegaan maar als je wel op traben trarbach uit bent zitten ze dus niet midden in het centrum.

Het hotel doet erg oudbollig aan, wat mij betreft mogen ze alle kleedjes, vaasjes en potjes laten. Dit kan aan onze leeftijd liggen, ik ben 25 en de gemiddelde leeftijd van de hotelgasten is volgens mij 75 en zal de decoratie dus leuk vinden.

Even een laatste detail, onze kussens op bed waren echt niets waard, neem lekker je eigen kussen mee als je met de auto gaat

Gereisd anders in juli 2017

prachtig en zeer vriendelijk

vandesteene magda, 8-4-2017

alles was prima, het eten was zeer lekker, en de avond met wijndegustatie was fantastisch en met genoeg uitleg
Gereisd met vrienden in maart 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Gräffs Mühle bij:

Ons derde verblijf.. en weer eens uitstekend..

W. Pairoux, 4-12-2016

Het hotel is een aanrader, wel ongeveer 2.5 km van het stadshart van Traben-Trarbach gelegen, maar de privé parking en het uitstekend verblijf maakt dit meer dan goed.
Gereisd met partner in december 2016

Perfect hotel en diners

Hans, 2-6-2016

Graffs Muhle ziet er aan de buitenkant slordig uit. Maar eenmaal binnen komt dat weer goed. De kamer die wij hadden lag aan de achterzijde van het nieuwere gedeelte. Het diner en de wijnproefavond zijn een verrassing: prima kwaliteit en mooie presentatie. De eigenaren zijn vriendelijk. De fietsenstalling is prima. We komen graag weer eens.
Gereisd met partner in mei 2016

Herhaling waard

Nadine & Luc, 24-11-2015

Wij verbleven voor de eerste maal in dit hotel en onze verwachtingen werden ruimschoots ingelost. Een rustig gelegen hotel en een kraaknette kamer en badkamer. De eigenaars zijn vriendelijke mensen. Het ontbijtbuffet is uitgebreid en het diner was telkens heel lekker. Wij komen hier zeker terug!
Gereisd met vrienden in november 2015

Aangenaam verblijf

Jan, 18-11-2015

Grote ruime kamer aan de achterzijde, met zithoek. Spijtig genoeg geen bad. Niet zo mooi gelegen. Auto nodig om uitstappen/wandelingen te doen. Vriendelijke ontvangst. Resto: naar Duitse normen : zeer goed. verzorgd en lekker. Ontbijt: uitgebreid en goed.
Gereisd met partner in november 2015

prettige vakantie in rustige omgeving

Lut, 5-6-2015

Wij logeerden in een appartement in het hotel.Ruim en netjes maar met kleine badkamer.

Het ontbijt was zeer lekker en vers en uitgebreid. Het 4- gangenmenu zeker zijn geld waard.

Een beetje afgelegen maar met de auto of fiets geen probleem.

Goede uitvalsbasis om de prachtige streek te verkennen.

Gastvrouw spreekt Nederlands

Gereisd met partner in mei 2015

heel mooi weekend gehad

roos carlos, 27-10-2013

heel mooie vacantie gehad;zeer net hotel,smakelijk geeten,is zeker een beoordeling van 8 waard,graag komen wij nog terug
Gereisd met vrienden in oktober 2013

wij komen graag terug!

anneleen_morias, 24-8-2013

al onze verwachtingen werden overtroffen! We hadden voor dat geld echt niet zoveel fantastisch eten verwacht. De forel was om de vingers bij af te likken! Het 5-gangenmenu met wijndegustaties erbij, moet je echt nemen. De baas is een gezellige man, die zeker voor een grapje in is. Ondanks de wat kleine kamer, was hij wel heel praktisch ingericht. Wel erg verouderd en het uitzicht was beetje twijfelachtig (rommel van de achtertuin van de buren?), maar alles heel proper. klein minpuntje voor wie minder goed te been is, je moet wel wat trappen lopen. Voor kids vind ik het minder geschikt, vooral door het lange tafelen.
Gereisd met partner in juni 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Gräffs Mühle bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gräffs Mühle in Traben-Trarbach (Moezel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gräffs Mühle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gräffs Mühle scoort een 7.99 uit 10 op basis van 27 reviews.