Hotel Gonzlay ***

Matig

38 reviews over Hotel Gonzlay in het Nederlands

Uitstekend hotel

Marja, 8-8-2017

De kamer was ruim en schoon. Nette badkamer met douche. Inrichting is gedateerd, maar de bedden zijn uitstekend. Mooi uitzicht over de Moezel. Uitstekend, uitgebreid en overvloedig ontbijt. De kwaliteit van het avond eten doorsnee Duits. Aardige bediening en goede service.
Gereisd met partner in augustus 2017

Mooi weekend met 10 personenen

sylvain caubergh, 27-4-2015

Het hotel is wat verouderd maar toch heel proper.Mooie grote kamer maar badkamer veel te klein.Eten was lekker en goed klaar gemaakt.Bij het ontbijt was er veel keuze van verschillende producten.OP wandelafstand van het centrum.Vriendelijk personeel .
Gereisd met vrienden in april 2015

Zeker een aanrader. Gastvrijheid en vriendelijk

Stephan Hulsmans, 16-4-2014

Voor herhaling vatbaar gezien de prima ontvangst, het fantastisch ontbijt en dito avondmaal.
Gereisd met partner in april 2014

Ideaal hotel voor enkele dagen

Helga, 20-8-2013

Hotel Gonzlay is rustig gelegen, 15 minuten wandelen van het centrum.

De ontvangst was eenvoudig maar goed. Niet veel uitleg gekregen.

Het zwembad is voor kinderen zeker een meerwaarde. Open van 7h 's morgens tot 21h 's avonds. Eenvoudig maar proper, warm. Het eten is er zeer lekker. Ontbijtbuffet uitgebreid. De kamer was proper en groot. Mijn zus had een kamer met een zeer groot terras en mooi uitzicht naar het centrum toe en de Moezel. Goed verblijf voor enkele dagen.

Fietsen huurden we van een zeer goede fietsenwinkel in het centrum tegenover de poort van Traben-Trarbach. €9 per dag. Kind gratis fietsstoel achteraan.

Gereisd familie in juli 2013

Iets meer verwacht!

PVE uit West-Vlaanderen, 13-7-2011

Het hotel is verouderd en heeft dringend een opknapbeurt nodig. In de kamers ligt er kamerbreedtapijt en dit kan voor sommige mensen vervelend zijn. De badkamer is heel klein. (heel klein) Bij problemen wordt er naar een oplossing gezocht. (lekkende kraan in de badkamer)Het parkeren kan tijdens de drukkere perioden ook een probleem vormen. Wij waren daar tijdens de wijnfeesten. Zo heb je wel iets te zien maar zeker ook iets te horen. Er wordt een glaasje lekkere wijn aangeboden bij het onthaal. Het eten is lekker.

Een heel mooie ligging (bomen voor het hotel worden wel erg groot) en op wandelafstand van de stad. Bij het vertrek krijg je een fles wijn mee.

Gereisd met partner in juli 2011

ouderwets

leen, 17-8-2010

wij waren daar in een hele kalme periode, de eerste dag was er nog een koppel maar daarna waren we daar alleen, de voorlaatste dag was het water van het (primitief en verouderd) zwembad koud, maar ook onze verwarming op de kamer werkte niet meer! en het vroor buiten! bleek dat de mazouttank leeg was, en het zou eff duren voor die weer gevuld was; we hebben ter compensatie een fles wijn gekregen, magere troost, hadden beter thuisgebleven ipv in dit hotel te verblijven!
Gereisd met partner in februari 2008

Een fijne plek om te zijn.

Stan, 22-7-2010

Een leuk hotel om te verblijven. Prijs/kwaliteit = laag/hoog. Een plek om zeker terug te keren. Maar er zijn ook zoveel andere hotels. Sommige beoordelingen deden ons wat schrikken, maar zelf verblijven is de enige juiste optie. Prima hotel, vriendelijk personeel, lekker eten, ligging naast de Moezel enig minpunt de baan ligt er nog tussen (echter zonder gevaar voor kinderen) en de auto rijden snel.
Gereisd met partner in juli 2010

De laatste keer

Familie Mertens, 1-3-2010

Dit was de tweede en waarschijnlijk ook de laatste keer dat we in dit afstands hotel gelogeerd hebben. In tegenstelling tot de vorige keer was het eten helemaal niet te eten. vbtje: een blik erwten met ajuin en vet spek als groenten, zeer vet varkensvlees, diepvries kroketten en een soort citroenpudding.

Gastronomisch diner: sla afgewerkt met zand, iets wat vis zou moeten zijn, minestronesoep met meer zout dan de Noorzee, hindegebraad dat iets te lang uit de frigo had gelegen. Kortweg afschuwelijk. De bazin reageerde zeer nors toen we haar vertelde dat de service van het personeel zeer goed was maar het eten echt niet te eten was. Gelukkig was de inbegrepen wijn wel goed en werd zeer royaal geschonken.

Het zwembad was ijskoud en er dreven hier en daar rare slierten in rond.

De badkamer is zeer klein maar wel proper.

Het hotel is wel een ideale uitvalsbasis voor wandelaars. Je kan er verschillende routes nemen.

Gereisd familie in februari 2010

prijs/kwaliteit : prima

katrien, 21-2-2010

een aangenaam, goed gesitueerd hotel .een wandelweg vertrekt naar het centrum.

een uitgebreid ontbijtbuffet en lekker avnodeten

we hadden een gezinskamer , ruim en zeker proper

Gereisd familie in februari 2010

Prijs kwaliteit zeer goed hotel

nathalie, 30-12-2009

wij zijn hier geweest tussen kerst en nieuw 2009 en betaalden via touroperator 190 euro voor 4 personen (2 volwassenen en 2 kindjes van 6 + 3 jaar ) voor half pension

dus zeer goedkoop

kamer was redelijk, maar verouderd; zwembad was proper en zeer lekker warm water !!! ideaal voor de kindjes

het eten viel nog mee, zeker voor die prijs - elke avons soep + hoofdgerecht en dessert - ook de wijnproefavond die je gratis aangeboden kreeg vanaf 3 nachten was zeer de moeite (gratis proeven + uilteg voor 9 soorten wijn)

wij zouden zeker nog teruggaan !!

Gereisd familie in december 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gonzlay in Traben-Trarbach (Moezel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gonzlay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gonzlay scoort een 6.54 uit 10 op basis van 50 reviews.