Camping Aumühle ****

Aumühle

81 reviews over Camping Aumühle in het Nederlands

voor herhaling vatbaar komen zeker terug

jan, 1-9-2017

Mooie ligging prachtige wandelingen vanaf camping. Helaas had men wifi storing op gedeelte waar wij stonden.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Genieten met een grote G

Giel, 20-8-2017

Heerlijke camping met nederlandse eigenaars.

Aan de onze kant van de camping lekker rustig.

De andere zijde word vooral gebruikt door doortrekkers en is daardoor onrustiger.

Fijne beheerders die het iedereen naar hun zin maken, en altijd in zijn voor een praatje. Door het open karakter van de camping altijd gezellig contact met de andere kampeerders. Tijdens ons verblijf b.v. een gezamelijke bbq. Op de camping is een klein restaurantje met heerlijk eten en een lekker lokaal biertje.

Een pluim voor Astrid die het sanitair elke dag weer super schoon maakte. In de omgeving liggen gigantisch veel geo-caches. Je kunt er dagenlang hiermee bezig zijn. Verder zijn er genoeg bezienswaardigheden te bezoeken.

Alles bij elkaar een heerlijk paradijsje om lekker bij te komen

Gereisd met partner in juli 2017

heerlijke camping

Posje, 20-8-2017

heerlijke gemoedelijke camping met zeer vriendelijke beheerders.

goede uitvalsbasis voor uitstapjes naar de rijn en vele bezienswaardigheden in de omgeving.

Gemoedelijke sfeer en een restaurantje met vriendelijk personeel, lekker eten en voor een mooie prijs

Gereisd met partner in augustus 2017

Tirade vd eigenaar in bijzijn van kinderen!!

Irene, 17-8-2017

Ligging vd camping goed, aardige ontvangst vd eigenaresse, maar dan loopt de eigenaar langs en scheldt op iedereen dat ze 10cm te ver geparkeerd staan! Kinderen verbluft over het taalgebruik van hem en als de buren aangeven dat het geen probleem is om op te schuiven krijgen ze een tweede tirade in bijzijn van (klein)kinderen!! Onacceptabel!! Verder prima campingvoor doorreis, aardige gastvrouw alleen gastheer kan beter buiten beeld blijven! Voor ons niet voor herhaling vatbaar, zelfs niet voor 1 nacht!!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Prima camping

Paul verstraten, 14-8-2017

Het is een geweldige camping voor overnachting op doorreis mooi gelegen en prima eten complimenten voor de hele familie!!!
Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

Absoluut goed

Marco Kievit, 14-8-2017

Wij hebben hier in tegenstelling tot de vorige schrijver prima naar ons zin en dat is al jaren hetzelfde. Daarbij kan de campingbaas er niets aan doen dat het vuilnis niet opgehaald werd ( inmiddels wel gebeurd) verder is het sanitair zeker schoon, sommige gasten maken er helaas een rommeltje van. Wifi is inderdaad niet super maar wel gratis. Het eten is hier elje keer weer goed en de porties zijn zeer ruim. Alles bij elkaar een top camping waar wij nog vaak hopen te komen. O ja , de eigenaar is niet nors en als je als je wat vraagt krijg je alle uitleg die je wil hebben, wij hebben alle respect voor het echtpaar wat hier de zaken runt, een dikke pluim is verdiend.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Klantonvriendelijke eigenaar. Rommelige camping

Monique, 12-8-2017

Wat een norse en onvriendelijke man is de eigenaar. Snauwerig en kortaf. Geen duidelijke plekken, je staat kris kras en erg dicht op elkaar. Stankoverlast bij de chemische stort. De huisvuilcontainer de hele week niet geleegd, ook de bijgezette aanhanger zat vol vuilnis. Zeer slechte wifi, alleen bij de toiletten bereik. Dat geeft niet, maar zeg het gewoon en maak er geen slappe smoes van. Eten in de bistro was goed. Wat ons betreft niet voor herhaling vatbaar.
Gereisd met partner in augustus 2017

Prima camping als tussenstop

Michel, 6-8-2017

Hebben op zowel de heen als terugreis op deze camping overnacht. Ligt niet ver van de snelweg (61), eten is oké, personeel is vriendelijk. Sanitair is simpel maar schoon en voldoet. Gaan wij zeker nog eens langs op doorreis.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

goede doorreiscamping.

ingrid, 3-8-2017

Wij hebben twee nachten op deze camping gestaan op weg naar huis. fijne ruime plekken, kon ev de caravan aangekoppeld laten staan, er is iets te doen voor kleine kinderen, speeltuintje en ze kunnen wat knutselen. ook daar gegeten en was prima!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

aanrader!

Jansen, 2-7-2017

Camping Aumühle is een grandioos fijne camping. Super schoon sanitar en een vriendelijk echtpaar dat alles tot in de puntjes verzorgd. Het eten is super. De bistro heeft een kleine kaart maar de portie's zijn groot. Zeker een aanrader om een paar dagen langer te staan dan alleen maar als doortrek camping naar het zuiden.

Kortom een geweldige camping.

Gereisd met partner in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Aumühle in Stromberg / Schweppenhausen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Aumühle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Aumühle scoort een 8.04 uit 10 op basis van 81 reviews.