Beoordelingen Camping Landal Wirfttal

Landal Wirfttal
51 beoordelingen
Beoordelingen Camping Landal Wirfttal
Wirftstrasse 81, D-54589, Stadtkyll

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Landal Wirfttal in Stadtkyll, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Landal Wirfttal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Landal Wirfttal scoort een 7,8 uit 10, op basis van 51 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Landal Wirfttal in Stadtkyll, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Landal Wirfttal, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Landal Wirfttal de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 66 vakantiefoto's van Camping Landal Wirfttal vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Duitsland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Rheinland Pfalz. Vergelijk Camping Landal Wirfttal met andere accommodaties in Stadtkyll.
Even geduld a.u.b.

7,5
7,4
7,7
7,2
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, Aug. 2014
"Leuke rustige camping"vertalen
jolanda-ook
6,0

16-08-2014 We verbleven hier twee weken. Het is een rustige camping, voor de kleintjes een animatieteam, en veel speelgelegenheden in het park. De omgeving is erg leuk, veel gelegenheid voor het maken van uitstapjes.
Sanitair van de camping was echt supergoed. altijd schoon en netjes. Soms was de douche koud dat was wel jammer.
Er is een campingwinkel en een dorp verderop een paar supermarkten. En goede schnitzels te verkrijgen bij Hildes Futterhäuschen voor een betaalbare prijs.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Mooie schone camping"vertalen
stefan fleuren
5,0

03-08-2014 We lagen helemaal achter op de camping. Hierdoor moesten de kids ongeveer 10 minuten lopen naar de speeltuin en zwembad. Internet was hier nauwelijks te ontvangen.
Mooie grote plaatsen en prima sanitair.
Het zwembad is echt te klein voor een camping en bijbehorend bungalowpark.
Er zijn veel bezienswaardigheden in de buurt

met jonge kinderen, Juli 2014
"Ok, maar niet voor herhaling"vertalen
Sandra
8,0

06-08-2014 Camping ok, kleine plaatsen, niet allemaal evengroot. Sanitair werd gecontroleerd maar slechts 1x per week grondig schoongemaakt.
Animatie voor jeugd was slecht, groot gedeelte van team was niet betrokken en weinig initiatiefrijk. Enkele keren kondem activiteiten niet doorgaan ivm afwezigheid team.
Zwembad prima, schoon. Speeltuin was ineens verwijderd. Volgens folder is er een buitenbad, dit is al twee jaar verwijderd.
Restaurant lekkere hamburgers!
Veel te doen in de omgeving.

De beste prijzen en lastminutes voor Camping Landal Wirfttal bij:

met jonge kinderen, Mei 2014
"Teleurstellend"vertalen
M. Mekke - Storm
4,0
7,0

03-06-2014 Bij aankomst in de bungalow bleek dat we wel een stapelbed hadden en dat was absoluut niet de bedoeling. Volgens de gegevens in de gids en op internet zou er in dit type woning GEEN stapelbed zitten, vandaar dat we voor dit type gekozen hadden. Wij zijn dit gaan melden bij de receptie en het antwoord dat we kregen dat ze ons niets anders konden bieden of we moesten nog een uur willen rijden, 's avonds om zeven uur met twee kleine kinderen. Wij hebben ook geen enkele compensatie gekregen voor dit ongemak, elke avond de matrassen de woonkamer inslepen om te kunnen slapen,aangezien het stapelbed niet geschikt was voor volwassenen. Echt waardeloos zoiets

met partner, Feb. 2014
"Super wintercamping!"vertalen
Anton en Alice Snel
9,0

10-03-2014 We hebben 10 dagen op Landal camping Wirfttal gestaan. Uitstekend verwarmd sanitair. Prachtige ligging. Omgeving zeer geschikt voor wandelen en fietsen. Ook e-bikes te huur. Uitermate vriendelijke ontvangst. In de buurt veel mogelijkhden van bezichtiging. Zeer gunstig geprijsd in dit seizoen. Mooi zwembad en sauna aanwezig.

met partner, Feb. 2014
"Prima park"vertalen
Janny van Wageninge...
8,0

03-03-2014 .Omgeving was prima. De service was heel goed. Alleen het internet deed het niet zo denderend. Ook kregen we de vraag om gebruik te maken van de aanbieding "Hout voor de open haard". In deze huisjes was er geen open haard dus ik was blij dat ik geen gebruik maakte van deze aanbieding.

met partner, Jan. 2014
"Geweldig park voor een week in de winter"vertalen
ellie
10,0

16-02-2014 wij hadden een gerenoveerde bungalow, nr 200. vrij nieuw, alles aanwezig, aparte oven, magnetron, filterkoffiemachine, senseo apparaat, waterkoker, afwasmachine, alles heel schoon, heerlijke bedden, mooi interieur. mooi uitzicht, veel privacy.
goede ontvangst van wifi, het personeel was erg vriendelijk en hulpvaardig.
deze accommodatie vind ik niet erg geschikt voor kleine kinderen, voor de bungalow is de rand erg smal en stijl naar omlaag.

met partner, Okt. 2013
"Prachtig park op schitterende locatie"vertalen
Groeneweg
9,0

11-10-2013 We waren hier in de herfst, precies op tijd om volop te genieten van de Eiffel in de herfst!. Het park ligt tegen een heuvel, dus het vraagt wat omhoog en omlaag lopen, maar daarvoor krijg je wel een spectaculair uitzicht vanuit de huisjes! De regio is rustig, bijzonder mooi en de mensen zijn erg gastvrij.
De receptie is ontzetten vriendelijk, we kregen ter plekke een extra luxe huisje; de ontvangst van telecom is lokaal matig ( wel goed bij restaurant en receptie) maar WiFi in de huisjes is uitstekend; we hebben twee keer genoten van een heerlijke, betaalbare maaltijd in het restaurant.

met partner, Okt. 2013
"Maar niet met de hond."vertalen
Hans Plantinga
8,0

13-10-2013 Prima camping, al krijgen veel plaatsen in de winter weinig of zelfs geen zon. Maar ja, zo is de winter. Een hond kost er € 4,75 per dag, in 2014 zelfs € 4,95. Een exorbitant hoog bedrag. Daar moet echt wat aan gebeuren. Gratis is niet ongebruikelijk maar € 2,-- per dag is toch wel met maximum wat gevraagd wordt op een camping. Men zegt bij de receptie nogal laconiek dat veel mensen hun hond niet aangeven. Ik denk dat we het dus al eens zijn. Nu nog actie.

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Leuk park voor een weekje"vertalen
Marc
7,0

19-08-2013 We zijn een weekje op dit park geweest en dat is goed te doen. Het ligt midden in de bossen en de huisjes zijn ietwat gedateerd maar verder netjes en schoon. De bedden zijn niet al te best en het park ligt op een helling dus dat betekend veel klim en klauterwerk. Simpel zwembadje, klein supermarktje, vriendelijk personeel en in tegenstelling tot veel verhalen was het restaurant prima.

1 2 3 4 5 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoeveel foto’s maak jij gemiddeld tijdens je vakantie?

Bent u de eigenaar?