Beoordelingen Camping Landal Wirfttal

Landal Wirfttal
45 beoordelingen
Beoordelingen Camping Landal Wirfttal
Wirftstrasse 81, D-54589, Stadtkyll

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Landal Wirfttal in Stadtkyll, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Landal Wirfttal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Landal Wirfttal scoort een 8,0 uit 10, op basis van 45 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Landal Wirfttal in Stadtkyll, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Landal Wirfttal, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Landal Wirfttal de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 63 vakantiefoto's van Camping Landal Wirfttal vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Duitsland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Rheinland Pfalz. Vergelijk Camping Landal Wirfttal met andere accommodaties in Stadtkyll.
Even geduld a.u.b.

7,6
7,3
7,8
8,5
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Feb. 2014
"Super wintercamping!"vertalen
Anton en Alice Snel
9,0

10-3-2014 We hebben 10 dagen op Landal camping Wirfttal gestaan. Uitstekend verwarmd sanitair. Prachtige ligging. Omgeving zeer geschikt voor wandelen en fietsen. Ook e-bikes te huur. Uitermate vriendelijke ontvangst. In de buurt veel mogelijkhden van bezichtiging. Zeer gunstig geprijsd in dit seizoen. Mooi zwembad en sauna aanwezig.

met partner, Feb. 2014
"Prima park"vertalen
Janny van Wageninge...
8,0

3-3-2014 .Omgeving was prima. De service was heel goed. Alleen het internet deed het niet zo denderend. Ook kregen we de vraag om gebruik te maken van de aanbieding "Hout voor de open haard". In deze huisjes was er geen open haard dus ik was blij dat ik geen gebruik maakte van deze aanbieding.

met partner, Jan. 2014
"Geweldig park voor een week in de winter"vertalen
ellie
10,0

16-2-2014 wij hadden een gerenoveerde bungalow, nr 200. vrij nieuw, alles aanwezig, aparte oven, magnetron, filterkoffiemachine, senseo apparaat, waterkoker, afwasmachine, alles heel schoon, heerlijke bedden, mooi interieur. mooi uitzicht, veel privacy.
goede ontvangst van wifi, het personeel was erg vriendelijk en hulpvaardig.
deze accommodatie vind ik niet erg geschikt voor kleine kinderen, voor de bungalow is de rand erg smal en stijl naar omlaag.

De beste prijzen en lastminutes voor Camping Landal Wirfttal bij:

met partner, Okt. 2013
"Prachtig park op schitterende locatie"vertalen
Groeneweg
9,0

11-10-2013 We waren hier in de herfst, precies op tijd om volop te genieten van de Eiffel in de herfst!. Het park ligt tegen een heuvel, dus het vraagt wat omhoog en omlaag lopen, maar daarvoor krijg je wel een spectaculair uitzicht vanuit de huisjes! De regio is rustig, bijzonder mooi en de mensen zijn erg gastvrij.
De receptie is ontzetten vriendelijk, we kregen ter plekke een extra luxe huisje; de ontvangst van telecom is lokaal matig ( wel goed bij restaurant en receptie) maar WiFi in de huisjes is uitstekend; we hebben twee keer genoten van een heerlijke, betaalbare maaltijd in het restaurant.

met partner, Okt. 2013
"Maar niet met de hond."vertalen
Hans Plantinga
8,0

13-10-2013 Prima camping, al krijgen veel plaatsen in de winter weinig of zelfs geen zon. Maar ja, zo is de winter. Een hond kost er € 4,75 per dag, in 2014 zelfs € 4,95. Een exorbitant hoog bedrag. Daar moet echt wat aan gebeuren. Gratis is niet ongebruikelijk maar € 2,-- per dag is toch wel met maximum wat gevraagd wordt op een camping. Men zegt bij de receptie nogal laconiek dat veel mensen hun hond niet aangeven. Ik denk dat we het dus al eens zijn. Nu nog actie.

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Leuk park voor een weekje"vertalen
Marc
7,0

19-8-2013 We zijn een weekje op dit park geweest en dat is goed te doen. Het ligt midden in de bossen en de huisjes zijn ietwat gedateerd maar verder netjes en schoon. De bedden zijn niet al te best en het park ligt op een helling dus dat betekend veel klim en klauterwerk. Simpel zwembadje, klein supermarktje, vriendelijk personeel en in tegenstelling tot veel verhalen was het restaurant prima.

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Leuke camping , géén buitenbad is erg jammer"vertalen
marco van A
6,0

23-8-2013 Plaatsen ruim, rustige schone camping. Sanitair schoon, douches slecht te regelen vwb temp. vaak rioollucht. Wél zeepdispensers aanwezig. Personeel is vriendelijk, nette winkel met noodzakelijke dingen(vers brood , krant etc) , supermarkten aanwezig op ongeveer 5 km. afstand(auto) Gemeente zwembad bleek al een tijd gesloten te zijn (was ten tijde van onze boeking (voor ons)niet duidelijk op de site aangegeven) .
Een meer (KronenburgerSee) is op fiets /auto afstand , hier is ook pr. te zwemmen. De receptie is in het weekend tussen de middag 1,5 uur dicht, niet echt handig. Er zijn veel (outdoor-)activiteiten , die ook door derden verzorgd worden (o.a. mountainbiken, abseilen etc). Al met al een hele mooie prettige camping, maar voor gezinnen met kinderen is het niet (meer) aanwezig zijn van een buitenzwembad een duidelijk gemis.

met jonge kinderen, Juli 2013
"Gemeentezwembad dicht"vertalen
Monique
7,0

13-8-2013 Wij gingen vooral naar Wirfttal vanwege het gemeentezwembad dat naast het park lag, maar dat was al ruim een jaar dicht. Dat was dus een grote tegenvaller. Het binnenzwembad is vrij klein. De camping is verder goed, met ruime plaatsen, een leuke speeltuin en er wordt veel georganiseerd. De douches waren irritant in het gebruik, omdat je de knop om de 3 tellen moest indrukken en ze waren lastig in te stellen, dus de temperatuur ging continu van koud naar heet naar warm. Wel schoon. Vriendelijk personeel.

met oudere kinderen, Juli 2013
"Mooie omgeving camping viel tegen"vertalen
Wagenaar
5,0

8-8-2013 Camping viel erg tegen er werd net verteld dat het. Gemeente bad dicht is sanitair is slecht douchen was een ramp 5 sterren kun je wel vergeten.

met jonge kinderen, Juli 2013
"Mooie camping"vertalen
Bob

15-8-2013 Mooi gelegen camping op korte reisafstand van Nederland
Vriendelijk personeel. Restaurant en winkel op de camping zijn okee. Genoeg andere eetgelegenheid en winkels dichtbij.
Geen buitenzwembad ondanks dat ze wel de indruk wekken. Binnen zwembad te klein voor het park. Daardoor komen met name kleine kinderen in het gedrang. Toezicht op zwembad schiet te kort.
Sanitair wordt goed schoongemaakt echter douches zijn een ramp. Om de 5 seconden kan je weer op de knop drukken. Onhandig met kleine kinderen.
Erg mooie omgeving om te wandelen, fietsen of dingen te bekijken.

1 2 3 4 5 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?