7,4

57 reviews over Camping Landal Wirfttal in het Nederlands

Valt tegen voor landal

Drenthen, 11-8-2017

De camping is heel netjes. Receptie en restaurant vriendelijk en Nederlands sprekend. De meeste plaatsen zijn erg klein, voorzien van electra. Water dien je te halen bij het toiletgebouw.

We vonden de hygiene in ons toiletgebouw erg onder de maat en de gebouwen zijn niet handig ingericht. Zo was er geen plaats om je spullen droog te houden. Om half 10 is alles dicht, er is daarom geen mogelijkheid om in de avond even gezellig een terrasje te pakken of vermaak voor de oudere jeugd. We mistten het campinggevoel.

In stadtkyl heb je meerdere restaurants waar je goed kan eten en richting junkerath meerdere supermarkten bijelkaar. In de omgeving heb je vulkaanpark steffeln en wasserfall dreimühlen. Voor buitenzwemmen moet je iets verder rijden, dat misten we ook op de camping, aangezien het zwembad op de camping niets voorstelt en vrij koud is. Trier en koblenz liggen op ongeveer een uur rijden. Om de camping heb je veel wandelroutes die het wandelen waard zijn.

Ons inziens een camping voor gezinnen met jongere kinderen of stellen zonder kinderen die vooral om de omgeving gaan.

Gereisd familie in juli 2017

Blij verrast

Marijke Verduin, 4-8-2017

Wij hebben een stacaravan en deze bleek op een hele mooie plek te staan met geweldig uitzicht op het meertje. Kinderen kunnen vanaf hier ook zelf de speeltuinen en het water opzoeken, ideaal. Prachtig gelegen in de bergen, wat een mooie natuur.

Minpuntje is het zwembad, die is heel simpel. Prima voor een verfrissende duik maar dat is het dan ook wel. En er mogen wat meer eetgelegenheden komen.

Wij vermaken ons hier wel!!!

Gereisd familie in augustus 2017

Niets de doen in de omgeving

Fl p, 2-8-2017

Tja

Wat zal ik hierover zeggen.

Op zich was de camping leuk. Allemaal Nederlanders met kleine kinderen.

Ook niet duur.

De huisjes liggen boven op de berg.

Dat zag er wel saai uit. Daar zit je echt afgelegen.

Maar....

Ons sanitairgebouw (3) had maar 2 douches!

En dat op zoveel mensen en kinderen.

Ook maar 2 afwasplekken.

En nergens een gezellig centrum om even wat te drinken.

En voor uitstapjes in de omgeving hoef je er zeker niet naar toe te gaan. Niks te doen.

Als je met je kinderen alleen op de camping wilt blijven is het prima. Leuke buitenspeeltuin en ook binnen....

maar wij zochten toch wat meer.

Gereisd familie in augustus 2017

Prima voor gezinnen

Saira, 7-6-2017

Hier verbleven na een last minute aanbieding. Voor wat wij ervoor hebben betaald was het een uitstekend huisje. Goed onderhouden en schoon. Het zwembad is klein, maar er zijn redelijk wat activiteiten voor kids. Leuk animatie-team. Internet in t huisje is betaald, maar werkt. De gps tour was minder.. vonden het kompasje onduidelijk en de route niet geschikt voor jonge kids.
      Gereisd familie in juni 2017

fantastisch verblijf, mooie omgeving. Zelfs na 5x

pien, 7-1-2017

De omgeving blijft je verbazen. Elke wandeling ontdek je nieuwe dingen.
      Gereisd met partner in juni 2016

Geen tweede keer voor ons

Rene, 4-9-2016

Mooie ligging maar als je landal sonneberg gewend bent valt dit echt in het niets. Veel achterstand onderhoud. Schimmel in sanitair gebouwen en slechte animatie voor de kinderen. Vriendelijke mensen masr het is het helaas niet voor ons
      Gereisd familie in augustus 2016

leuke camping

Roy, 31-8-2016

leuke camping met genoeg faciliteiten voor kinderen, ook met minder weer.

Camping ligt wel overal wat verder vanaf en je moet al snel een klein uurtje rijden voor de toeristische attracties in de eifel.

In het hoogseizoen mag het afval wel vaker opgehaald worden.

Sanitair is schoon, wel wat verouderd maar werkt prima.

sommige kampeerplaatsen wat klein maar wij hadden gelukkig een wat grotere. Met veel regen kan het wel erg drassig/modderig worden.

de paden mogen in het donker wel iets beter verlicht worden.

verder leuk zwembad en leuke speeltuin voor de kinderen.

Gereisd familie in juli 2016

Toch maar niet meer

Fam. Koopman, 28-8-2016

Deze camping is het slechts bevallen van alle 3 de campings die wij bezocht hebben deze vakantie.

Als je voor je rust komt dan is dit een prima camping. Doordat je zelf mag kiezen hoe je de plek invult zie je dat iedereen zijn plek met zoveel mogelijk privacy inricht. Weinig aanspraak dus. De speeltuin is erg leuk voor wat grotere kinderen, kleine kinderen zien een hele mooie glijbaan maar kunnen er met geen mogelijkheid opkomen. Het personeel komt heel stug en zakelijk over. Animatieteam doet zn best maar komt te gemaakt over, het spontane mist eraan. De kinderen hebben zich wel vermaakt. Sanitair was goed schoon, alleen douchen was een ramp, na 6 tot 10 seconden gingen de douches weer uit. Toezicht in het zwembad zit alleen een beetje mooi te zijn in een hokje maar doet niets als er iets gebeurt in het zwembad. Als je snel wil eten ga dan niet naar het restaurant op het park, duurt erg lang en ook duur.

De algemene sfeer was niet echt gezellig. voor ons deze camping dus niet meer

Gereisd familie in augustus 2016

Mooie camping

pascal, 14-5-2016

De camping is van alle gemakken voorzien. Plaatsen staan speels door elkaar mer het beekje wat hier doorheen stroomt. In het vakantieseizoen kan dit een zeer drukke camping zijn. Wil je meer rust, kies dan de plekken achteraan. Wij hebben hier een leuke tijd gehad.
      Gereisd familie in april 2016

Mooie omgeving en camping

Wiljanne, 5-5-2016

Het is mooi gelegen camping, ligt tussen de heuvels/bergen. Grote plaatsen. Vanuit de camping kun je verschillende kanten op om leuke dingen te doen.
      Gereisd familie in april 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Landal Wirfttal bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Landal Wirfttal in Stadtkyll, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Landal Wirfttal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Landal Wirfttal scoort een 7.36 uit 10 op basis van 60 reviews.