4,3

Onvoldoende

6 reviews over Camping Speyer in het Nederlands

Nooit meer!

Mieke, 16-8-2017

Kaal grasveldje met wat picknicktafels. Sanitair in twee containers. Moest naar liefst 28 euro afrekenen voor twee volwassenen en een hond. Ontzettend onvriendelijk en chagrijnige beheerder. Op het onbeschofte af! Ons wordt direct heel duidelijk gemaakt dat we onze hond buiten de poort uit moeten laten (logisch) en dat hij vast moet! Als we ons daar niet aan houden moeten we vertrekken. De camping sluit om 20.00 uur. De toegangshekken zijn nog open als er om 20.10 uur een fietser aankomt en het terrein oprijdt. Hij wordt teruggeroepen door de beheerder. De jongen wil er graag overnachten maar de beheerder is niet te vermurven. Hij wijst driftig op zijn horloge en stuurt de jongen weg. Wij staan er met open mond naar te kijken. Als de beheerder even later weg rijdt haalt een andere campinggast de jongen op en loodst hem met fiets en al door de voetgangers poort. De jongeman is duidelijk zeer opgelucht dat hij toch een plaatsje heeft voor de nacht. Dan maar zonder toestemming....
Gereisd met partner in juli 2017

Camping eigenaar niet vriendelijk

Andre, 9-8-2017

Kaal oneffen terrein, geen fijn terrein om je tent op te zetten. Sanitair niet schoon en douchecabines met een vies douchegordijn. Het sanitair bestaat uit kant en klaar geplaatste units niet echt uitnodigend. Voor de prijs van €25,- per nacht met 2 personen en een tentje vind ik dit niet in verhouding . Kortom zeer slecht. 😒
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Heel basaal en ongezellig

Ilonka, 24-7-2017

Deze camping bestaat uit een kaal veld met 2 picnic-tafels en heel basaal sanitair. Drinkwater alleen uit een tuinslang op het veld. Meer is er niet. Wat ons betreft geen tip.
Gereisd met partner in juli 2017

je moet het weten te vinden

J. Muijsers, 18-10-2016

Gut Thomashof staat summier aangegeven, maar niet als camping. Je vindt de plek alleen met je navigatie.

De eigenlijke camping bestaat uit twee separate grote terreinen met vaste staanplaatsen. Vlakbij de boerderij zelf wordt een grasveldje beschikbaar gesteld voor toerders 'die ons weten te vinden' . Sanitair niet van het nieuwste maar wordt goed schoongehouden. De leuke stad Speyer op kwartiertje fietsen.

Voor het gebodene aardig aan de prijs.

Gereisd met partner in oktober 2016

Prima camping op loopafstand van museum

Heidi, 1-6-2016

De camping ligt naast een hotel, vlakbij het Technische Museum van Speyer. Een bezoek meer dan waard! Bij aankomst check je in bij de hotelreceptie, daarna wordt het hek voor je opengedaan. Je krijgt ook kortingskaartjes voor het museum. Het is een camping met weinig voorzieningen, maar er is wel een prima sanitairgebouw. Er is geen wifi, stroom is 16A.
    Gereisd met partner in september 2015

Simpele camping, maar voldoet

steefienietje, 30-8-2014

Simpel grasveldje met wat picknicktafels met overkapping. Stelt niet veel voor. Wel wat bomen voor schaduw. Ik zou deze camping bestempelen als doorreiscamping
    Gereisd met vrienden in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Speyer in Speyer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Speyer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Speyer scoort een 4.31 uit 10 op basis van 6 reviews.