Vakantiehuis Haus im Westerwald

Vakantiehuis Haus im Westerwald
Haus im Westerwald
8,9

7 reviews over Vakantiehuis Haus im Westerwald in het Nederlands

Fantastisch verblijf, warm en gezellig!

Nico, 10-9-2017

Ruime villa en zeer warm en gezellig ingericht. Als het weer niet meezit hoef je je niet te vervelen: films, spelletjes en zelfs een boekenkast vol! Iedere ochtend op het terras met het rustgevend geluid van de ruisende beek ontbeten, en iedere avond in de omgeving een wandeling. Uitstapjes naar Koblenz (Ehrenbreitstein), vakwerkplaatsje Hachenburg en Bonn waren oogstrelend. En op de terugweg nog in Keulen een stop gemaakt. Wij heben genoten van het niet-toeristische Westerwald. Op het platteland wel minder koffiegelegenheden, maar de steden zijn dichtbij. Al met al hebben we genoten van huis en omgeving en we komen in het voorjaar terug hebben we al besloten.
Gereisd met partner in augustus 2017

Super geweldig plekje

Familie Smit, 14-8-2017

Een heerlijk ruim huis, voorzien van alle gemakken. Fijn ook de grote diepvries in het bijkeukentje. Het plekje is fantastisch, net een paradijsje.

Behulpzame buurvrouw. Echt een aanrader dit huis! Wij vonden het zelf voor 2 gezinnen niet zo geschikt omdat er maar 1 badkamer is en een doorloopkamer (wel fijn voor onze jongste van 3) maar voor onze tieners wat minder. Maar voor 1 gezin echt prima en lekker ruim.

Helaas hadden wij het niet zo getroffen met het weer. Maar die 2 dagen dat het mooi was hebben we ook echt genoten van het beekje.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Fantastisch, echte aanbeveler, zeker met kinderen

Mw JADH Pothuizen, 17-7-2017

Een fantastisch huis met alles er op en er aan, voor kinderen zelfs meer dan geweldig. (10 en 12 jaar) Prachtige natuur en veel ruimte. Een echte aanbeveler. Ik had wel even een probleem met mijn boodschappen. Er zijn weliswaar veel kasten, maar die zijn al helemaal vol, waardoor tafel en aanrecht vol stonden met onze spullen. Geen punt omdat het prachtig weer was en wij buiten aan tafel gegeten hebben.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Heerlijke week in een bijzonder gastvrij huis.

Familie Kriesch, 7-1-2016

Huisje is van alle gemakken voorzien en is bijzonder mooi gelegen. Veel wandelmogelijkheden.
Gereisd met jonge kinderen in december 2015

Geweldig!

Marjolein en Jelle Hoekstra, 23-10-2015

Het huis is zoveel mooier in het echt dan op de website!

We hebben 2 weken genoten van de rust, de natuur, de ruimte en het huis in Seelbach.

Helemaal opgeladen zijn we! Het huis is zo compleet, schoon en ruim. Je voelt je er gelijk thuis.

Er is werkelijk niets wat we gemist hebben. Overal is aan gedacht. Zelfs aan een kaasschaaf, sla centrifuge en boodschappentassen ;-)

De tuin met zijn beek is echt magisch. Hier hebben we uren gezeten, op het gras gelegen of lekker in de hangmat gehangen.

Bijzondere natuur waar wij met veel plezier deel van uitmaakte. We hebben zelfs een ijsvogeltje zien vliegen.

Dit huis is echt een aanrader! En het eerste huis waar we een 2e keer terug komen.

Jelle & Marjolein Hoekstra

Gereisd met partner in september 2015

Zeer mooi en ruim huis

Kacozo, 10-5-2014

Heerlijke en nette vakantiewoning, ruim genoeg voor 7 personen. En zeer compleet, stoelen, BBQ, tafeltennistafel, trampoline, vaatwasser, wasmachine, etc, etc. Zeer mooi gelegen bij een beekje. Kortom, een aanrader!!
Gereisd met vrienden in april 2014

Geweldige plek om vooral geheim te houden

mirjam, 4-9-2013

Dit vakantiehuis is alles wat je nodig hebt! Ruim ,schoon , rustig, mooi, compleet,groot, kortom een aanrader ...heb lang getwijfeld voor ik een beoordeling wilde geven....straks boekt iemand anders in onze vakantie periode...tja dat is een risico. Maar dat nemen we dan maar.het is hier geweldig!
Gereisd met jonge kinderen in september 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Haus im Westerwald in Seelbach (Westerwald), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Haus im Westerwald zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Haus im Westerwald scoort een 8.89 uit 10 op basis van 7 reviews.