Onvoldoende

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Residenz Moselstausee bij :

1 review over Appartement Residenz Moselstausee in het Nederlands

Onhygiënische tegenvaller!

fam. Korbee, 30-7-2010

Wij zijn hier (heel kort) geweest in juli 2010. We hadden twee weken geboekt via Belvilla en op het eerste gezicht zag het er allemaal prachtig uit! Wel kregen we een ander appartement toegewezen dan gereserveerd via Belvilla, maar op het eerste gezicht was het schoon en dus deden we niet moeilijk. Het kinderbedje ging wat moeilijk in elkaar, maar ook dat lukte uiteindelijk en we begonnen, dachten we, aan een zorgeloze vakantie. Nou, dat liep even anders! Al meteen was ons opgevallen dat er veel vliegen binnen zaten, maar het was warm en we dachten dat het daar wel aan zou liggen. Naar verloop van tijd kregen we echter argwaan en zijn wat meubels opzij gaan zetten. We kwamen twee madennesten tegen!! We hebben meteen de eigenaar erbij gehaald, maar die deed er nogal laconiek over en zei dat we onszelf aanstelden. We zijn in overleg met Belvilla meteen vertrokken en hebben een klacht ingediend. Belvilla heeft heel netjes gelijk iets anders voor ons geregeld. Ons zien ze hier niet meer!!
    Gereisd familie in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residenz Moselstausee in Sankt Aldegund, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residenz Moselstausee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Residenz Moselstausee scoort een 2 uit 10 op basis van 1 reviews.