Beoordelingen Vakantiepark Landal Warsberg****

22 september 2014

Landal Warsberg****
680 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Landal Warsberg****
In den Urlaub, D-54439, Saarburg (Hunsrück)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Warsberg**** in Saarburg (Hunsrück), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Warsberg**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Landal Warsberg scoort een 8,3 uit 10, op basis van 680 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Warsberg**** in Saarburg (Hunsrück), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Warsberg****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Landal Warsberg**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 1099 vakantiefoto's van Vakantiepark Landal Warsberg**** vinden. Je kunt 6 video's van Vakantiepark Landal Warsberg**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Duitsland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Rheinland Pfalz. Vergelijk Vakantiepark Landal Warsberg**** met andere accommodaties in Saarburg (Hunsrück).
Even geduld a.u.b.

8,2
8,4
7,8
7,6
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Aug. 2014
"Mooie omgeving"vertalen
Sandra
5,0

29-08-2014 Plus: gondelbaan, rodelbaan, ligging, steden in de buurt
Min: oud huisje, slechte animatie,

"Twitter beoordelingen"
09-08-2013 @LSchrage @bashoogland zeker mooi! Komen al aantal jaren met veel plezier op de camping in #warsberg en de huisjes op #Sonnenberg. #Landal --- Bron: https://twitter.com/LSchrage/status/365892901659607040
02-08-2013 @gerwinkok Thuis na een heerlijke vakantie op @landalnl #Warsberg. Een ontzettend leuke camping met mooi uitzicht en omgeving! http://t.co/WlR9yBHysm --- Bron: https://twitter.com/gerwinkok/status/363404520069410816
11-06-2013 @_TheEraser_ @Cardamar nee maar vaak genoeg geweest. Camping warsberg is een aanrader --- Bron: https://twitter.com/_TheEraser_/status/344502214947110912
met oudere kinderen, Aug. 2014
"Mooi maar saai"vertalen
Peijnenburg
3,0
6,0

22-08-2014 Mooie en nette camping in een prachtige omgeving waar veel te doen en te zien is. Activiteiten aanbod op het park is voornamelijk gericht op kleine kinderen tot een jaar of 10. Voor de oudere kinderen (pubers) is er, buiten de feestavonden in de Grilhute, niets te beleven. Persoonlijk vonden wij het ook in de avonduren erg saai en rustig, daar moet je van houden. Ook geen leuke en gezellige activiteiten in de avonduren behalve 3x per week bingo.....en heel af en toe een optreden.

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Mooie ligging met veel leuke activiteiten rondom"vertalen
Rebekka
9,0

27-08-2014 De ligging van het park sprak ons erg aan (bovenop een berg met uitzichten over het stadje Saarburg en de wijnranken). Nabij het park is op loopafstand de rodelbaan waar je voor 2 euro vanaf kan. Ernaast ligt de stoeltjeslift waarmee je naar beneden kan om het dorpje Saarburg te ontdekken. In Saarburg zijn er genoeg leuke dingen te bezoeken waaronder de waterval die dwars door het stadje loopt, de burcht ruine en leuke terrasjes om wat te eten of drinken. Voor een vakantie met jonge kinderen ook ideaal! Veel leuke kinderfaciliteiten op het park met een Bollo kinderclub als daar behoefte aan is en een leuke speeltuin. Ook voor de kleintjes. In het zwembad is ook een peutergedeelte. Wij hebben het erg naar onze zin gehad voor een weekje in het 6 persoonshuisje dat we geboekt hadden. Huisjes zijn tov de foto's op de site wat klein. Maar verder voldoen ze prima.

met partner, 2014
"Schrikken dus"vertalen
Roos
4,0
7,0

13-08-2014 Op zoek naar een leuke camping bij Saarburg. Op de site wordt gesproken van plekken met uitzicht. Wat een onzin. Volle straatjes met op elkaar gepropte tenten en caravans. Lawaai, smoezelig, een vakantiefabriek. Moesten zoeken naar het uitzicht. Je moet wel wanhopig zijn om hier vakantie te vieren. Voor kinderen wellicht een leuke plek, maar wil je vakantie voor de kinderen en een beetje rust voor jezelf, zoek verder. Na 20 minuten de camping snel weer verlaten voor we depressief zouden worden.

met jonge kinderen, 2014
"Mooie plek"vertalen
Dagmar
8,0

25-07-2014 Mooie ligging boven op de berg. Wel jammer dat er geen buitenzwembad te vinden was, maar in het dorp beneden wel een mooi buitenzwembad. Huisje was mooi ingericht, maar wel een beetje krap. We hadden fietsen mee genomen. De berg af wou nog wel, maar de berg op was te steil om te fietsen. Internet deed het prima.

"Bergachtige vakantie!"vertalen
Ananas1234
7,0

25-07-2014 Wij hebben met 5 kinderen (2 baby's) en 2 volwassenen 1.5 week in een 6persoons huisje verbleven. We hadden geluk dat het mooi weer was en we zijn amper binnen gebleven, maar anders zou het wel krap zijn.
Jammer dat er geen buitenZwembad op het park te vinden was. Gelukkig wel een mooi buitenbad in saarburg zelf.
De bergen zijn natuurlijk wel een mooi uitzicht, en naar beneden fietsen was ook heel leuk. Maar wij zaten in huisje 116 en konden niet naar de receptie fietsen, maar moesten met de fiets aan de hand omdat het te steil was. Dit was niet zo handig.
Er was aan het begin van de week een storing met de wifi, maar dit was donderdag geregeld en toen functioneerde de wifi prima.
Het huisje was gedateerd maar verder prima, zeker met het mooie weer.

met oudere kinderen, Juli 2014
"Geweldi park..prachtige ligging!"vertalen
Marja Clay
7,0

22-07-2014 Een fantastische week gehad op dit mooie park.
Huisje had nieuw interieur en zag er netjes uit.
Ook de liging van het huisje was super!
Ondanks hoogseizoen heerlijk rustig op het park.
Het zwembad is ondanks dat het eenvoudig is heerlijk om even af te koelen.
Er is genoeg te doen in de omgeving en Saarburg is ook erg mooi en gezellig.
Ook veel mogelijkheden om de prachtige omgeving te verkennen of om te wandelen.
Voor herhaling vatbaar..wij hebben genoten!!

Opmerking:
(Het enige wat mij opviel was dat bij de receptie waarvan word gezegd dat de medewerkers voor het gemak nederlands kunnen,toch alleen Duits spreken.)

met oudere kinderen, Juli 2014
"Mooie plek!"vertalen
chantalmv2
7,0

21-07-2014 Het park ligt prachtig op een berg.

Leuke kabelbaan en rodelbaan bovenaan de berg. Leuk om te doen!

Met slecht weer weinig te doen op park maar met mooi weer erg fijn.

Leuk, maar wel wat klein, zwembad voor de kids. Helaas geen buitenbad, wat met mooi weer leuk zou zijn! Wel leuk openluchtzwembad beneden in dorp....voor 11 euro kun je hier met gezin heerlijk zwemmen.

Wij hebben op park alleen keer pizza's afgehaald, deze waren erg lekker.

Verder boodschapjes en broodjes s'ochtends bij de Lidl onderaan de berg gehaald.

Eten in Saarburg heerlijk, gezellig en betaalbaar! Vergeet ook niet heerlijk ijs bij Cascata!

met jonge kinderen, Juli 2014
"Minder dan wat je bij Landal verwacht"vertalen
Rob C
2,0

20-07-2014 Zeer slecht Woods restaurant. Niet te vergelijken met andere vestigingen. Snacken aan tafeltje voor 100 eur met zn vieren. Diepvries pizza en kurkdroog ondeskundig bereid eten. Slecht. Langere rij in winkeltje en slechte reacties bij klachten. Zeer dure biet werkende wifi 30 eur.p.wk. Slecht afgebakken broodjes in winkel. Slecht gereinigd sanitair camping. Met buren uitgetest. WCpapier en bloedspatten in WCpot bleven tot 3 dagen onaangeroerd. Zwembad wordt met 3 sterren gelijk met bv Rabbithill gekwalificeerd. Dit is onterecht. Bad is 30% kleiner en heeft geen diep zwemgedeelte. Alleen poedelen en ballen gooien en bovendien extreem veel te klein voor de vele gasten. We zijn Landal profs kennen veel parken qua huisjes en campings maar dit is de slechtste tnt. Jammer.

"Aanrader"vertalen
Daphne Schuurman
6,0

19-07-2014 Net terug gekomen van 12 dagen vakantie op dit schitterende park. Het is heel mooi gelegen, bovenop een berg met een adembenemend uitzicht.
Zowel op het park als in de omgeving is ontzettend veel te doen.
We hadden huisje type 4U en dat was prima. Enige minpunt was dat er weinig ruimte was voor het camping bedje.
Grote trekpleister van dit park is de kabel - en rodelbaan bij het panorama terras.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Welke van deze steden denk jij dat het meest veilig is?

Bent u de eigenaar?