8,2

• Onderkomen7,9
  • Activiteiten7,8

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Landal Warsberg***** bij :

826 reviews over Vakantiepark Landal Warsberg in het Nederlands

Zeer goed bungalowpark met prachtig uitzicht

Gezin, 19-8-2017
  • Onderkomen8

Wij waren erg te spreken over ons verblijf. Onze 6 persoons bungalow was lekker ruim voor 3 personen (huisje 48). Dit was bewust gekozen luxe aangezien wij 4-persoonsbungalows meestal wat krap vinden. De accomodatie was schoon en netjes, verwarming en douche werkte naar behoren. Dit was zoals je het mag verwachten, en hier is verder dan ook niks op aan te merken.

Het park bestaat uit een bungalowpark en een camping. Het bungalowpark is vrij rustig, omdat de meeste activiteit plaatsvindt aan de zijde van de camping. Dit werd door ons erg prettig bevonden. Omdat wij in een bungalow zaten en vaak op pad waren, hebben wij niet veel gebruik gemaakt van de faciliteiten op het park zelf.

Wij deden onze boodschappen voornamelijk in Saarburg. Hoewel de Lidl aan de voet van de berg ligt, gingen wij liever boodschappen doen bij de grote Edeka die 5 minuten verderop ligt. Dit geeft je ook een extra reden om de prachtige omgeving te verkennen.

De ligging van het park is echt schitterend. Via een weg met 13 haarspeldbochten en 160 meter hoogteverschill vanaf de voet van de berg kom je bij het pannenkoekenhuis met panorama uitzicht over Saarburg en omstreken. De camping ligt vervolgens op loopafstand. Aangezien dit de enige weg van en naar het park is, zul je hier regelmatig komen. Hier ligt tevens ook de kabelbaan die je naar het centrum van Saarburg brengt. Saarburg is een uitstekende uitvalsbasis om verschillende steden en bezienswaardigheden te bezoeken. Denk hierbij aan steden als Luxemburg, Trier of Saarbrücken, maar een dagje Saarburg is zeker ook de moeite waard.

De menukaart van het pannenkoekenhuis vonden wij een beetje tegenvallen. Daarintegen vonden wij het eten in het restaurant zeer de moeite waard. De snelle en vriendelijke service hier mag daarbij zeker benoemd worden.

Vooraf hadden we veel reviews gelezen over de slechte wifi-verbinding op het park. Hoewel deze deels klopten, was het niet zo overdreven slecht als soms werd aangegeven. Wifi werkt prima, je moet soms alleen de strekker uit de router trekken om hem opnieuw op te starten. Als je dit eens per dag doet dan heb je meestal de rest van de dag geen problemen. Mocht je blijvend problemen hebben met wifi, dan kun je bij de receptie altijd om een vergoeding vragen (alhoewel dat wij niet nodig hebben gehad).

Al met al zijn wij zeer tevreden over dit park. Het kost ons moeite om negatieve punten over ons verblijf te vinden. Dit zegt wat ons betreft genoeg over de kwaliteit van het bungalowpark. Wij hadden een prettig verblijf en zullen in de toekomst zeker nog eens terugkomen.

matige camping

Richard112, 19-8-2017

Campingplaatsen te klein en lopen te steil af. Zwembad te klein voor camping en bungalow gasten. Afval inzamelpunt bij de sanitairgebouwen, containers worden in hoogseizoen niet vaak genoeg geleegd dit geeft een vieze indruk en stankoverlast(vuilniszakken en rommel naast de containers) Wifi tegen betaling en heeft vaak slecht service(wordt door receptie zelf afgeraden om dit produkt te kopen). Omgeving is mooi voor uitstapjes
Gereisd familie in juli 2017

Fantastische camping met vrolijk personeel!

Anoniem, 17-8-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

Wij hebben een geweldige ervaring gehad op landal warsberg vooral de klantvriendelijkheid beviel ons zeer goed! Met name het animatie personeel wat op alle camping lang niet zo vrolijk is als hier!! Ligt op een mooie locatie! Leuk ingericht en ruime plekjes! Kortom top vakantie gehad!
Gereisd anders in juli 2017

een heerlijke stacaravan op een mooie plek

Erna, 15-8-2017
  • Onderkomen9

een mooie plek boven op een berg in een mooie omgeving met mooie panorama s.

Het caravangedeelte ligt wat verder weg van winkeltje, restaurant en zwembad, maar is goed te lopen.

In de maand juni was het er erg warm, maar de aanwezige boom(en) gaf voldoende schaduw.

Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

Tijdens onze vakantie werd er nog wel gewerkt aan nieuwe accomodaties gewerkt maar daar geen last van gehad.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Super leuke ervaring

Nadia van Renswou, 14-8-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

De animatie was erg leuk, vooral Pim Michels en Myron Dik sprongen eruit. Ik heb het erg naar mijn zin gehad, ik had het voor geen goud willen missen.

Mooie camping

Gerholt, 14-8-2017
  • Onderkomen8

Voor de eerste keer een ingerichte tent gehuurd. Bij aankomst goede ontvangst en werden netjes naar de tent begeleid. Een schone en nette tent troffen wij aan op een kindvriendelijk veld. Toiletgebouwen waren schoon en netjes en werden 3 x per dag schoon gemaakt. Complimenten voor de schoonmaakploeg.

's Avonds na 22.00 uur was het stil op de camping wat ons erg opviel. Het zwembad was leuk en goed voor de kinderen. Daarnaast is het super om een keer met de rodelbaan te gaan en de kabelbaan naar het dorp. Lidl lekker dicht bij ook lekkere warme broodjes op de camping.Saarburg en Trier zijn mooi om te bezoeken!

Wij hebben een Top vakantie gehad ondanks het weer maar dat hadden we niet in de hand.

Gereisd familie in augustus 2017

Prachtig uitzicht

Gerda Stoks, 12-8-2017
  • Onderkomen9

Geweldige locatie boven op de berg, beneden aangekomen een leuk en prachtig dorpje Saarburg. Je kan zelfs met de kabelbaan. Geweldige korte vakantie.
Gereisd met vrienden in mei 2017

Elke avond / nacht geluid overlast van de camping

Jeroen, 10-8-2017
  • Activiteiten2
  • Onderkomen5

Dorpje en locatie is prima.

Zwembad is veel te druk en klein voor een groot park en camping.

Elke avond en nacht is er een tering herrie vanaf de camping.

Bijtanken, kun je beter elders doen

Gereisd familie in augustus 2017

Super locatie, We komen graag terug

Gerrit de Boer, 6-8-2017
  • Onderkomen8

Super ligging, Prima accommodatie sommige huisje zijn wat verouderd. Op dit moment worden de huisjes gerenoveerd.
Gereisd met partner in mei 2016

Super!

Anca, 5-8-2017
  • Activiteiten8

Prachtige camping met grote plekken en keus uit velden of lanen om aan te staan. Sanitair wordt verschillende keren per dag goed schoongemaakt. Personeel netjes en behulpzaam. Veel spreken er Nederlands. Animatie voor jong en oud, maar vooral voor de kleinere kinderen.

Onze jeugd (15 en 19) waren overdag te vinden bij de rodelbaan, zwembad boven of beneden in Saarburg of bij de stoeltjeslift. Ze gingen vaak naar het dorp beneden om lekker rond te lopen of wat te eten bij vele ijszaken of bij de Turk.

Muntjes voor de stoeltjeslift zijn te verkrijgen in de hal van de receptie. Kosten daar €1,75 per rit tegen €3,80 als je ze bij de lift zelf koopt.

In de avond waren ze te vinden bij de Grillhut (ligt net buiten het park bij de rodelbaan). Die was elke avond open waar ze zelf muziek konden afspelen. Op discodagen (di, do, zo) was hier beveiliging aanwezig ,werd er muziek gedraaid en was de bar open.Jeugd van 12-16 konden er geen alcohol kopen en jeugd 16-18 alleen licht alcoholische drankjes. Boven de 18 mag alles kopen. Hiervoor kregen ze gekleurde bandjes op vertoon van de ID-kaart. Jeugd tot 18 werd om 00:00 door de beveiliging teruggebracht op het park tenzij ze ontheffing hadden van hun ouder/voogd. Dan mochten ze blijven tot 02:00 uur.

Buiten het park heel veel mooie natuur te zien inclusief reeën, vossen, enz. Heel veel te zien en te bezichtigen in de nabije omgeving.

Gereisd familie in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Warsberg in Saarburg (Hunsrück), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Warsberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Landal Warsberg scoort een 8.21 uit 10 op basis van 837 reviews.