Vakantiepark Landal Warsberg *****

8,2

• Activiteiten7,8
  • Onderkomen7,9

832 reviews over Vakantiepark Landal Warsberg in het Nederlands

Klein huisje zoals de foto al deed vermoeden

Gezin met 6, 19-9-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen1

Saarburg, Trier, rodelen, vogelpark!!!. Echt alles super. We waren maar een midweek maar wilde nog veel meer zien en wandelen.

Huisje is nog kleiner dan op de foto. Bankstel was voor 5 personen. En we betalen voor 6. Jammer. Gelukkig door mooie weer veel buiten gezeten. Voor aquajoggen echt opgeven vooraf...anders komt er geen animatiemedewerker. Beetje jammer.

Natuur en omgeving zijn super leuk voor mooie wandelingen. En de vogelshow op de berg ernaast is echt SUPERMOOI. Helaas losse matrassen op 2 persoonsbed...schuiven uit elkaar. Wastafels in de slaapkamer erg handig. Vooral doordat de wc en badkamer 1 zijn. Schoonmaak...had beter gekund. De 12 haarspeldbochten om de berg op te komen waren goed te doen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Rustig park in een hele mooie omgeving

Serena, 9-9-2017
  • Onderkomen7

Het park ligt supermooi en je komt er echt even tot rust!
Gereisd met partner in augustus 2017

Mooi park met werkelijk een prachtige omgeving

Koops, 3-9-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

10 dagen met ons gezin op Camping Warsberg verbleven in een Wakiki van een touroperator.

We hadden 10 dagen prachtig weer, dus hebben volop genoten van de prachtige omgeving. Het openbaar luchtzwembad in Saarburg hebben we ook volop bezocht. Verder is er rondom het park genoeg te bekijken.

Camping Warsberg is super voor gezinnen met jonge kinderen. Zelf hadden we 2 pubers mee en dus verveelden ze zich al gauw 's avonds, ook omdat er een zeer slecht wifibereik is. Dit is te koop bij de receptie (schandalig duur) ook 1 dag gedaan, maar zelfs dan was het bereik dieptriest. Voor pubers toch een must in de vakantie.

Tip zou misschien zijn om voor de oudere jeugd een soort jeugdsoos/disco te organiseren.

(Overdekt) zwembad op de camping was mooi, maar veel te klein voor zoveel bezoekers.

Wij hebben ons vermaakt, maar zouden niet nog een keer heen gaan.

Zoals gezegd, heb je een gezin met jonge kinderen: zeker wel een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

mooie omgeving, prima park

Piet, 30-8-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen4

onze bungalow (nr. 23) was verouderd en aan renovatie toe

de badkamervloer was erg glad, waardoor mijn vrouw uitgleed en een flinke blauwe plek opliep

de afvoer van het ligbad was defect, daardoor liep het water meteen weg

het park zelf is goed onderhouden met veel groen en vriendelijk personeel

de prijs is te hoog in verhouding tot hetgeen je krijgt, de niet gerenoveerde bungalows zouden goedkoper moeten zijn dan de wel gerenoveerd bungalows

Gereisd met partner in augustus 2017

Mooie locatie!

Cassie, 29-8-2017
  • Onderkomen8

Wij hadden een heerlijke ruime plek op de camping met mooi uitzicht. Voor de kinderen wordt een paar keer per dag iets georganiseerd en de speeltuin (met een soort gravel ondergrond) en het zwembad (niet al te groot) werden graag door onze kinderen bezocht. Minpunt was de slechte schoonmaak van het sanitair. Er werd wel vaak afgevinkt dat er schoongemaakt was, maar dan was bijvoorbeeld alleen de vloer gedweild (en dan nog niet eens alles). Drie dagen lang de zelfde vlekken op de douchemuur vind ik slecht. Ook stelden de familiedouches niets voor. De kleintjes moesten dus mee in de gewone hokjes en door de wisselende temperatuur (je kan het wel zelf instellen, maar als er ergens een douche uitging werd de douche opeens gloeiend heet) was het wel oppassen geblazen!

De stoeltjeslift en rodelbaan zijn erg leuk en je kan ook mooi naar beneden wandelen. Fietsen de berg op is alleen voor de geoefende fietsers. Fantastische omgeving!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Niet in het hoogseizoen

Astrid, 27-8-2017

We hadden van vrienden gehoord dat dit in september een heerlijke camping was. Maar in het hoogseizoen viel hij erg tegen. Zo groot en massaal. (Alleen maar Nederlanders.) Het zwembad is veel te klein voor zoveel mensen. Kleine staplekken, zonder beschutting. Sanitair redelijk. Maar van Landal had ik dat schoner en moderner verwacht.

De service van medewerkers is overigens top!

En de omgeving is echt prachtig. Van Saarburg, de rodelbaan en de kabelbaan hebben we erg genoten. (De campingwinkel is erg duur, maar met de kabelbaan doe je voordelig boodschappen beneden bij de Lidl.) Voor een paar dagen was het prima. Maar we gaan er niet meer terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Zeer goed bungalowpark met prachtig uitzicht

Gezin, 19-8-2017
  • Onderkomen8

Wij waren erg te spreken over ons verblijf. Onze 6 persoons bungalow was lekker ruim voor 3 personen (huisje 48). Dit was bewust gekozen luxe aangezien wij 4-persoonsbungalows meestal wat krap vinden. De accomodatie was schoon en netjes, verwarming en douche werkte naar behoren. Dit was zoals je het mag verwachten, en hier is verder dan ook niks op aan te merken.

Het park bestaat uit een bungalowpark en een camping. Het bungalowpark is vrij rustig, omdat de meeste activiteit plaatsvindt aan de zijde van de camping. Dit werd door ons erg prettig bevonden. Omdat wij in een bungalow zaten en vaak op pad waren, hebben wij niet veel gebruik gemaakt van de faciliteiten op het park zelf.

Wij deden onze boodschappen voornamelijk in Saarburg. Hoewel de Lidl aan de voet van de berg ligt, gingen wij liever boodschappen doen bij de grote Edeka die 5 minuten verderop ligt. Dit geeft je ook een extra reden om de prachtige omgeving te verkennen.

De ligging van het park is echt schitterend. Via een weg met 13 haarspeldbochten en 160 meter hoogteverschill vanaf de voet van de berg kom je bij het pannenkoekenhuis met panorama uitzicht over Saarburg en omstreken. De camping ligt vervolgens op loopafstand. Aangezien dit de enige weg van en naar het park is, zul je hier regelmatig komen. Hier ligt tevens ook de kabelbaan die je naar het centrum van Saarburg brengt. Saarburg is een uitstekende uitvalsbasis om verschillende steden en bezienswaardigheden te bezoeken. Denk hierbij aan steden als Luxemburg, Trier of Saarbrücken, maar een dagje Saarburg is zeker ook de moeite waard.

De menukaart van het pannenkoekenhuis vonden wij een beetje tegenvallen. Daarintegen vonden wij het eten in het restaurant zeer de moeite waard. De snelle en vriendelijke service hier mag daarbij zeker benoemd worden.

Vooraf hadden we veel reviews gelezen over de slechte wifi-verbinding op het park. Hoewel deze deels klopten, was het niet zo overdreven slecht als soms werd aangegeven. Wifi werkt prima, je moet soms alleen de strekker uit de router trekken om hem opnieuw op te starten. Als je dit eens per dag doet dan heb je meestal de rest van de dag geen problemen. Mocht je blijvend problemen hebben met wifi, dan kun je bij de receptie altijd om een vergoeding vragen (alhoewel dat wij niet nodig hebben gehad).

Al met al zijn wij zeer tevreden over dit park. Het kost ons moeite om negatieve punten over ons verblijf te vinden. Dit zegt wat ons betreft genoeg over de kwaliteit van het bungalowpark. Wij hadden een prettig verblijf en zullen in de toekomst zeker nog eens terugkomen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

matige camping

Richard112, 19-8-2017

Campingplaatsen te klein en lopen te steil af. Zwembad te klein voor camping en bungalow gasten. Afval inzamelpunt bij de sanitairgebouwen, containers worden in hoogseizoen niet vaak genoeg geleegd dit geeft een vieze indruk en stankoverlast(vuilniszakken en rommel naast de containers) Wifi tegen betaling en heeft vaak slecht service(wordt door receptie zelf afgeraden om dit produkt te kopen). Omgeving is mooi voor uitstapjes
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Fantastische camping met vrolijk personeel!

Anoniem, 17-8-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

Wij hebben een geweldige ervaring gehad op landal warsberg vooral de klantvriendelijkheid beviel ons zeer goed! Met name het animatie personeel wat op alle camping lang niet zo vrolijk is als hier!! Ligt op een mooie locatie! Leuk ingericht en ruime plekjes! Kortom top vakantie gehad!
Gereisd anders in juli 2017

een heerlijke stacaravan op een mooie plek

Erna, 15-8-2017
  • Onderkomen9

een mooie plek boven op een berg in een mooie omgeving met mooie panorama s.

Het caravangedeelte ligt wat verder weg van winkeltje, restaurant en zwembad, maar is goed te lopen.

In de maand juni was het er erg warm, maar de aanwezige boom(en) gaf voldoende schaduw.

Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

Tijdens onze vakantie werd er nog wel gewerkt aan nieuwe accomodaties gewerkt maar daar geen last van gehad.

Gereisd met vrienden in juni 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Landal Warsberg bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Warsberg in Saarburg (Hunsrück), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Warsberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Landal Warsberg scoort een 8.19 uit 10 op basis van 843 reviews.