Beoordelingen Vakantiepark Landal Warsberg****

25 april 2014

Landal Warsberg****
652 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Landal Warsberg****
In den Urlaub, D-54439, Saarburg (Hunsrück)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Warsberg**** in Saarburg (Hunsrück), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Warsberg**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Landal Warsberg scoort een 8,3 uit 10, op basis van 652 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Warsberg**** in Saarburg (Hunsrück), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Warsberg****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Landal Warsberg**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 1047 vakantiefoto's van Vakantiepark Landal Warsberg**** vinden. Je kunt 6 video's van Vakantiepark Landal Warsberg**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Duitsland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Rheinland Pfalz. Vergelijk Vakantiepark Landal Warsberg**** met andere accommodaties in Saarburg (Hunsrück).
Even geduld a.u.b.

8,5
7,8
7,6
7,5
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Apr. 2014
"Mooi park, huisjes zijn hard aan vervanging toe"vertalen
E. van Vliet
4,0
8,0

13-4-2014 We zaten in huisje 131 echt een gedateerd huisje... vies en oud... dit nooit meer, zijn dit ook niet gewend bij Landal.. Ze zijn hard bezig met de bungalows te renoveren dat is hard nodig ook. De ruimte rond de bungalows is super... Twee keer in het restaurant wezen eten was ook erg goed. Personeel was overal erg vriendelijk..

"Twitter beoordelingen"
9-8-2013 @LSchrage @bashoogland zeker mooi! Komen al aantal jaren met veel plezier op de camping in #warsberg en de huisjes op #Sonnenberg. #Landal --- Bron: https://twitter.com/LSchrage/status/365892901659607040
2-8-2013 @gerwinkok Thuis na een heerlijke vakantie op @landalnl #Warsberg. Een ontzettend leuke camping met mooi uitzicht en omgeving! http://t.co/WlR9yBHysm --- Bron: https://twitter.com/gerwinkok/status/363404520069410816
11-6-2013 @_TheEraser_ @Cardamar nee maar vaak genoeg geweest. Camping warsberg is een aanrader --- Bron: https://twitter.com/_TheEraser_/status/344502214947110912
met jonge kinderen, Apr. 2014
"Rust gezocht en gevonden"vertalen
Koen Mariën
8,0

11-4-2014 Midweek geboekt in Belgische paasvakantie. Huisje voor zes. Wij zijn een gezin met twee kinderen. Bungalow was zeker niet te groot boor ons vieren, de badkamer is echt mini. Veel ruimte tussen de bungalows. Het park zelf is zeer rustig. Vlakbij zorgt de rodelbaan voor vertier. Winkel op park heeft heel beperkt assortiment, maar onderaan de berg is een Lidl die tot 21u open is. Wi-Fi in het park is diefstal: 12 EUR voor 4 dagen met max 1 toestel, maar echt retetraag!! Zwembad fijn in orde. Heel netjes. Wij overwegen zeker om terug te keren.

Mrt. 2014
"Prachtig park en mooie bungalow."vertalen
H.
7,0

22-3-2014 Het park ligt een paar honderd meter boven de Saar en geeft een prachtig uitzicht over de omgeving.
De huisjes zijn netjes ingericht en zijn mooi en schoon.
Het restaurant heeft een te beperkte kaart om er een week lang dagelijks te eten. De prijs/prestatieverhouding kan wel iets beter.

met partner, Mrt. 2014
"Na 10 jaar weer op de Warsberg."vertalen
Leo

26-3-2014 de accommodatie was prima
omgeving uitstekend
personeel was zeer vriendelijk
het restaurant was goed

met oudere kinderen, Feb. 2014
"Rustig park, mooie ligging, ruim opgezet"vertalen
Susanne
8,0

19-3-2014 Park ligt prachtig, bovenop de berg. Fantastisch uitzicht! Vanaf het park kan je leuk wandelen. Lopend naar Saarburg is leuk.
Huisjes liggen op goede afstand van elkaar, park doet vriendelijk aan. Veel veldjes met speelgelegenheid.
Jammer dat in deze periode nog niet veel open is (stoeltjeslift en rodelbaan, vlakbij gelegen roofvogelshow e.d zijn nog dicht..)
Huisjes zijn gedateerd en niet heel groot; wel redelijk compleet ingericht (huisje 6M met vaatwasser, oven, magnetron, voldoende keukengerei). Bij te lang douchen gaat wel de rookmelder af...(damp gaat de gang in..)
Lidl is onderaan de berg. Verderop een grote Rewe.
Zwembad is niet groot, wel leuk om een uurtje in te vertoeven. Waren er vaak alleen.
Kortom een heel leuk park, waar zeker na 1 april veel te doen/ zien/ wandelen is.

met partner, Feb. 2014
"Sc hitterende ligging"vertalen
Cobus
8,0

20-2-2014 Mooie ligging in een mooie omgeving. Ruim opgezet park. Staat van het huisje vonden wij iets minder. In de sauna zat e.e.a. los, douchecabine was aan vervanging toe. Dikke laag stof hier en daar. Schoonmaak kon echt beter. Wij hadden een 4 persoons huisje (4L) met z'n tweeën. Dan is de ruimte genoeg, maar voor 4 personen is het erg krap. Zelfde type huisje ook in Hochwald bezocht, dat was een stuk beter en ruimer. In februari is het heel erg rustig, slechts een beperkt aantal huisjes was bezet, heerlijk rustig. De gondel is buiten gebruik in deze periode. De wandeltocht naar Saarburg is een goed alternatief. Vooral de terugweg af en toe even adempauze nemen en genieten van het uitzicht. Restaurant met beperkte kaart heeft uitstekend eten voor een zeer redelijke prijs. Supermarkt Lidl aan de voet van de heuvel, maar 5 minuten verder een enorm grote REWE.

met jonge kinderen, Feb. 2014
"Voorjaarsvakantie Landal Waesberg"vertalen
Dennis40
7,0

21-2-2014 Een leuk park maar het was wel erg stil voor de voorjaarsvakantie. Voor kinderen tot 10 jaar is het goed vertoeven, echter vanaf 10 jaar valt het tegen als ze niet zelfondernemend / sportief zijn.

Het internet wat Landal aanbiedt is niet goed. Bij de receptie is het ontvangst van de WiFi dik in orde en het internet ook. Echter bij het huisje aangekomen is het ronduit slecht, wel/geen verbinding met het WiFi netwerk en als er verbinding is heel traag internet. Navraag gedaan bij de receptie en die verwijzen naar 3M connect, en die kun je dan omgerekend a 1 euro per minuut telefonisch benaderen. Ik vind dit wel makkelijk gesteld van Landal, vandaar mijn cijfer 6 voor de service.

De huisjes zijn vrij gedateerd en niet goed schoongemaakt, erg stoffig (je moet er maar niet tegen kunnen).

met vrienden, Dec. 2013
"Mooi bovenop de berg"vertalen
bjorndebby
7,0

19-1-2014 Leuk park, mooi gelegen. Wij waren hier in december. Park was erg rustig, we waren net na sinterklaas en dus buiten de vakantie. De rodelbaan was dicht en de kabelbaan was ook buiten bedrijf, maar dat is logisch aan het einde van het seizoen. Het zwembad was wel open maar hier hebben we geen gebruik van gemaakt. Het is een ideaal park om lekker erop uit te trekken. Saarburg onderaan de berg, was super gezellig. Ook Trier is een aanrader. Een extra pluspunt in december zijn de gezellige kerstmarkten. Verder natuurlijk heerlijk eten, in de verschillende restaurantjes. En de omgeving is werkelijk prachtig, dit moet in de zomer helemaal top zijn. Vergeet geen broodjes te halen bij de Lidl onderaan de berg, echt heerlijk. Al met al een top weekend, Duitsland op zijn best.

met oudere kinderen, 2013
"Prachtigev omgeving"vertalen
Ariel
8,0

27-10-2013 In de herfstvakantie een week op dit prachtig gelegen park verbleven met ons gezin met twee kinderen van 12 en 10 jaar. In de omgeving kan je prachtige wandelingen maken op allerlei niveaus. Saarburg is een leuk dorpje om te eten of terrasje te pakken of om doorheen te lopen. Er gaat een stoeltjeslift vanuit het dorp naar het park. Koop muntjes bij de receptie van de camping; veel goedkoper dan bij de cabinebaan zelf. Op slechts 25 km vindt je de stad Trier met een aantal oudheden. Wij huurden een mobilehome van de bekende touroperator in Nederland met de groene tenten en niets dan lof voor de vriendelijke medewerkers met veel kennis. Op de camping waren veel tieners en mooie sportvelden. Onze kinderen hebben veel gevoetbald. Het zwembad is klein en voor grotere kinderen niet heel uitdagend. Meer geschikt voor kleinere kinderen. Bij het park is een rodelbaan; helemaal leuk!

met oudere kinderen, Okt. 2013
"Voor herhaling vatbaar!"vertalen
Brenda
9,0

29-10-2013 Een weekje in de herfstvakantie met ons gezin naar Landal Warsberg is goed bevallen. We hadden prachtig weer, het is een mooie omgeving en ook is het park erg mooi. Wij komen zeker eens terug!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?