Gasthof Kunoweiherhof

Gasthof Kunoweiherhof
Kunoweiherhof

Onvoldoende

1 review over Gasthof Kunoweiherhof in het Nederlands

Niet de moeite waard (in de winter!)

L. v.d. Akker, 15-2-2013

Op de site zag het er leuk uit maar toen we aankwamen schrokken we van de oude rommelige boerderij. Overal lag zooi niet kindvriendelijk (ik weet heus wel dat het niet altijd netjes kan zijn).

Welkom: door een bejaarde dame niet vriendelijk.We zouden op een 3-pers.kmr. slapen met 2 k. en 2 volw. De dame zou een kinderbed bij zetten maar toen we 's avonds op de kamer kwamen was er geen extra bedje. Toen we er weer naar vroegen gaf ze aan dat we maar met 3-en in 1 bed moesten slapen want het bed was breed genoeg. De kamer was wel oke, geen tv. De vloer was betegeld en steenkoud. Onze dochter wou graag paardrijden zoals op de site stond maar in feb. werd er geen les gegeven. Zet dat dan op de site!! Ontbijt: vreselijk. Het servies vies. Een paar sneetjes wit brood dat was het. Tijdens het ontbijt vertelde we ipv 2 nachten maar 1 nacht te blijven toen ging de dame los. Uiteindelijk zijn we eruit gekomen maar om zo te keer te gaan waar de kinderen bij waren vond ik niet oke.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Kunoweiherhof in Saarburg (Hunsrück), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Kunoweiherhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Gasthof Kunoweiherhof scoort een 4 uit 10 op basis van 1 reviews.