Camping Moby Dick

Matig

4 reviews over Camping Moby Dick in het Nederlands

Aflopende zaak

Gelhard en partner, 9-8-2017

Er staan zo te zien heel veel vaste bewoners. Op het terrein waar wij stonden was in geen maanden gemaaid en er groeide heel veel onkruid en brandnetels. De toiletten achter op het terrein stonken en waren vies. Sommige gebruikers zijn daar debet aan. Er wordt wel schoongemaakt maar met de franse slag. Daarintegen zijn de toiletten bij de ingang wel redelijk schoon. Mijn partner heeft daar gedouched maar liet mij wijselijk weten om dat niet te doen.

Voor ons duidelijk om daar niet meer naar toe te gaan. De camping lijkt naar zijn einde te gaan, zo ziet het er ook uit.

Jammer want er is best iets van te maken, als het maar bijgehouden en goed beheert wordt.

Gereisd met partner in augustus 2017

Geen goed idee

Belgisch gezin, 25-7-2017

Hier per ongeluk verzeild via een oudere gids. Vroeger was hier een mooi zwembad, maar de camping heeft momenteel naast redelijk sanitair en een speeltuintje geen faciliteiten.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

verwaarloosde saaie duitse camping

Karin, 9-8-2013

Wij hebben deze camping gebruikt als overnachtingsplek en dat was meer dan voldoende, meer dan 1 nacht zou ik hier niet willen staan.

De camping ligt in een verwaarloosde stille omgeving, de camping zelf ziet er ook verwaarloosd uit wat betreft de vaste plaatsen (meer dan de 3/4 van de camping) de kortkampeerplekken zijn overigens prima in orde, mooie ruime plaatsen voorzien van stroom en water in de buurt. Er ligt een leuke en goed onderhouden speeltuin aan het begin van de camping, dus voor kleine kinderen prima. Aardig personeel. Camping is wel te duur voor hetgeen je krijgt.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Deels failliete gemeentecamping

Gelin, 1-8-2013

We gingen hier naartoe vanwege de faciliteiten die we via de acsi hadden gelezen, maar hier aangekomen, bleek het zwembad met glijbanen failliet verklaard en dus gesloten. Het meertje is best leuk trouwens, maar goed niet wat de kinderen hadden verwacht. De camping is verder vooral bezet met vaste gasten en ziet er rommelig uit. Je ziet er aan af dat de gemeente 3 jaar geleden is gestopt met onderhoud. Op zich wel rustig gelegen en dichtbij een station, dus je kunt wel bv een dagje karlsruhe of zo doen, maar verder een weinig interessante plek. Geen echte aanrader meer dus!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Moby Dick in Rülzheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Moby Dick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Moby Dick scoort een 4.45 uit 10 op basis van 4 reviews.